چرا باید در دوره ماساژ شرکت کنیم؟

چرا باید در دوره ماساژ شرکت کنیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای کسانی که به یادگیری ماساژ علاقه دارند، شرکت در دوره‌های ماساژ ضروری است. زیرا برای شروع فعالیت ماساژ و یا تاسیس سالن ماساژ به یک مدرک معتبر از سازمان فنی‌ و حرفه‌ای نیاز است. اگر شما هم علاقه دارید تا به عنوان یک ماساژ درمانگر به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت کنید، خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خوبی درباره ماساژ و نحوه یادگیری آن کسب کنید.

چرا باید در دوره ماساژ شرکت کنیم؟

ماساژ چه فوایدی دارد؟

ماساژ فواید شگفت‌انگیزی برای بدن دارد. به خصوص برای کسانی که از مشکلات جسمی و روحی رنج می‌برند، تکنیک‌های ماساژ می‌تواند انتخاب خوبی برای درمان مشکلات آنها باشد. از جمله فواید ماساژ بدن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل استرس و اضطراب: ماساژ باعث می‌شود تا سیستم عصبی فرد بیمار آرام شود. این موضوع می‌تواند باعث ترشح هورمونی به نام سروتونین در بدن شود. اندازه کافی این هورمون در بدن به کاهش اضطراب و استرس فرد کمک بسیاری می‌کند.
  • از بین بردن گرفتگی عضلات: برخی تکنیک‌های ماساژ می‌توانند هرگونه درد و گره عضلانی را از بین ببرند. در کلاس ماساژ یاد خواهید گرفت که چگونه بتوانید با انجام این تکنیک‌ها، گرفتگی عضلات را از بین ببرید.
  • هضم بهتر غذا: افرادی که دچار مشکلاتی مانند یبوست، نفخ، سندرم روده تحریک‌پذیر و… هستند، ماساژ می‌تواند به عملکرد بهتر دستگاه گوارش آنها کمک کند.
  • خواب راحت: اختلالات خواب شبانه می‌تواند سیستم ایمنی بدن افراد را تضعیف کند. اما ماساژ درمانی می‌تواند کیفیت خواب شبانه را افزایش دهد. چرا که با ماساژ دو هورمون دوپامین و سروتونین در بدن افزایش پیدا می‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید خواب راحتی را تجربه کنید.
  • جوانسازی پوست: سموم موجود در بدن، زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اجرای تکنیک‌های ماساژ بر روی صورت باعث تخلیه سموم و افزایش کلاژن در بدن می‌شود. این موضوع باعث جوانسازی پوست صورت می‌شود.

چند نوع ماساژ داریم؟

ماساژ درمانی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. هر کدام از تکنیک‌های ماساژ بر روی بخش‌های مختلفی از بدن اعمال می‌شوند؛ بنابراین هر کدام، رویکردهای درمانی متفاوتی دارند. از جمله رایج‌ترین انواع ماساژ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماساژ تایلندی: در ماساژ تایلندی از حرکات کششی ملایم مانند یوگا استفاده می‌شود. این نوع ماساژ می‌تواند به بهبود گردش خون، کاهش استرس، تسکین درد، افزایش انرژی و… کمک کند.
  • ماساژ درمانی: در ماساژ درمانی از تکنیک‌های مختلفی برای مدیریت درد و درمان مشکلات جسمی استفاده می‌شود. این روش درمانی موثر به افزایش سطح ایمنی بدن کمک کرده و سلامت جسم و روح را به ارمغان می‌آورد.
  • ماساژ لاغری: برای لاغری سریع و آب کردن چربی‌های اضافی، تکنیک‌های ماساژ لاغری می‌توانند بسیار موثر باشند. اما توجه به این نکته ضروری است که برای کاهش وزن، در کنار ماساژ لاغری، استفاده از یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی کافی می‌تواند بسیار موثر باشد.
چرا باید در دوره ماساژ شرکت کنیم؟

چرا باید ماساژ یاد بگیریم؟

امروزه بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلفی علاقه‌مند به یادگیری ماساژ هستند. برخی از افراد تکنیک‌های ماساژ را برای ارائه خدمات ماساژ به اعضای خانواده و دوستان خود یاد می‌گیرند. اما دلیل اصلی یادگیری ماساژ برای اکثر افراد، منبعی برای کسب درآمد است. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد نسبت به شرکت در دوره ماساژ درمانی و سایر دوره‌های ماساژ اقدام کنند. شما بعد از دریافت مدرک معتبر ماساژ می‌توانید در باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های اسپا و مراکز ماساژ مشغول به کار شوید.

در دوره ماساژ چه چیزهایی یاد می گیریم؟

در دوره ماساژ بعد از یادگیری آناتومی بدن، شما با انواع تکنیک‌های مختلف ماساژ درمانی از جمله ماساژ صورت، ماساژ لاغری، ماساژ عسل، رگ گیری، ماساژ ریلکسی، ماساژ روسی، ماساژ سوئدی، ماساژ ورزشی، ماساژ تایلندی، ماساژ لیفت و فرم‌دهی، ماساژ سنگ داغ، ماساژ شمع داغ، هربال ماساژ، ماساژ برطرف کردن سیاتیک، ماساژ نوزاد و کودک، ماساژ رفع گرفتگی و کوفتگی، ماساژ نقاط ماشه‌ای، ماساژ بدون روغن، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ تریگرپوینت، ماساژ سر هندی و… آشنا می‌شوید.

در این دوره سعی بر این است تا در کنار آشنایی با انواع وسایل ماساژ، اصول و مفاهیم ماساژ نیز به صورت تئوری و عملی از صفر تا صد به شما آموزش داده شود. به‌ طوری که بعد از گذراندن این دوره می‌توانید با تفاوت‌ سبک‌های مختلف ماساژ آشنا شوید. تمامی این مباحث در دوره ماساژ، زیر نظر اساتید حرفه‌ای و با سابقه آموزش داده می‌شود. اساتید این دوره به شما کمک می‌کنند تا بتوانید مفاهیم ماساژ را بهتر درک کنید و تسلط کافی بر روی آنها داشته باشید. به طوری که بعد از پایان این دوره، شما تخصص کافی در زمینه ماساژ درمانی خواهید داشت.

از دیگر دستاوردهای مهم شرکت‌کنندگان این دوره، آشنایی با بازاریابی جهت جذب مشتری و نحوه راه‌اندازی یک سالن ماساژ خواهد بود؛ بنابراین شما می‌توانید بعد از دریافت مدرک خود و یادگیری اصول درمانی، از ماساژ به عنوان یک شغل دوم با درآمد عالی و جایگاه اجتماعی مناسب استفاده کنید.

چرا باید در دوره ماساژ شرکت کنیم؟

در چه دوره هایی از ماساژ بهتر است شرکت کنیم تا به درآمد برسیم؟

ماساژ به عنوان یکی از مشاغل پرزحمت و در عین حال شیرین به حساب می‌آید. اگر شما هم علاقه‌مند به این حوزه هستید و به تازگی در دوره‌های ماساژ شرکت کرده‌اید، باید بگوییم که با پرطرفدارترین انواع ماساژ یعنی ماساژ تایلندی، ماساژ لاغری و ماساژ درمانی می‌توانید به یک درآمد بسیار بالایی برسید. چرا که این تکنیک‌های ماساژ، در بین افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. تقاضای بسیار زیاد در این حوزه باعث شده است تا بسیاری از افراد به دنبال یادگیری انواع تکنیک‌های ماساژ باشند.

اگر شما هم به دنبال یک منبع درآمد بسیار عالی هستید و می‌خواهید از آن به عنوان شغل دوم و پاره وقت کسب درآمد کنید، پیشنهاد می‌کنیم که انواع ماساژ را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید. با شرکت در دوره آموزش ماساژ تایلندی می‌توانید به یک درآمد مطمئن و بالا برسید.

بهترین مرکز آموزش ماساژ در تهران کجاست؟

اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز آموزش ماساژ در تهران هستید، آموزشگاه ماساژ چیستا را به عنوان یکی از برترین مراکز آموزش ماساژ در سطح کشور به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این آموزشگاه مباحث ماساژ تحت نظر اساتید مجرب و حرفه‌ای از صفر تا صد به شما آموزش داده می‌شوند. کلاس‌های ماساژ درمانی این آموزشگاه در دو بخش تئوری و عملی ارائه می‌شوند. بعد از گذراندن دوره‌های ماساژ این آموزشگاه به یک ماسور حرفه‌ای تبدیل می‌شوید و می‌توانید به صورت اصولی، حرکات و تکنیک‌های ماساژ را بر روی بدن افراد اجرا کنید.

به خصوص اگر به دنبال یک شغل نیمه وقت هستید، دوره‌های ماساژ آکادمی چیستا این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا وارد بازار پردرآمد ماساژ شده و خدمات ارزشمندی را به دیگران ارائه دهید. جهت آشنایی بیشتر با نحوه برگزاری کلاس‌ها و اطلاع از سرفصل دوره‌ها می‌توانید با مشاوران و متخصصان این آموزشگاه در تماس باشید و از مشاوره‌های رایگان آنها استفاده کنید.

یک نظر

ورود