ویدیو جالب تولید شده توسط هوش مصنوعی از عمو پورنگ، امیر محمد و مسعود روشن پژوه

ویدیو جالب تولید شده توسط هوش مصنوعی از عمو پورنگ، امیر محمد و مسعود روشن پژوه

ویدیویی از داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ، مسعود روشن پژوه و امیر محمد متقیان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ظاهراً توسط هوش مصنوعی ساخته شده و بسیار پرطرفدار شده است. مسعود روشن پژوه نیز مجری سرشناسی بود که همه او را با مسابقه محله و تکیه کلام های بامزه اش می شناسند. امیر محمد متقیان سال‌ها پیش با حضور در برنامه عمو پورنگ به شهرت رسید. متقیان کم کم در کنار عموپورنگ به عنوان مجری حضور پیدا کرد تا جایی که همکار همیشگی او شده و در همه کارهایش با هم همکاری می‌کردند. در صورت پخش نشدن ویدیو از این لینک استفاده کنید.

ویدیو هوش مصنوعی از عمو پورنگ و امیر محمد متقیان

امیرمحمد متقیان متولد ۱۳ آذر ۱۳۷۴ در تهران ، مجری و بازیگر است دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از بازیگری تئاتر شروع کرد تا اینکه در ۱۰ سالگی کنار عموپورنگ به شهرت رسید و تجربه خوانندگی هم دارد.

ویدیو هوش مصنوعی از عمو پورنگ و امیر محمد متقیان

ویدیو هوش مصنوعی از عمو پورنگ و امیر محمد متقیان

شغل پدرش چاپ و طراحی تابلو و پارچه‌نویسی بود. وی پس از آشنای با یک کارگردان تئاتر در شهر ساوه وارد بازیگری تئاتر می‌شود و قبل از ورود به تلویزیون در ۲ تئاتر شهرستانی روتین بازی کرده‌است، متقیان که به عنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شده و توانسته به تلویزیون راه یابد. وی در مجموعه محله گل و بلبل ۱ و محلهٔ گل و بلبل ۲ و محله گل و بلبل ۳ با نقش نگهبان محله (گلدون خان) بازی کرده‌است و نقش های آقاممنون ، مبارک ، آقا نگه دار و … را بر عهده داشته است .

سهند جاهدی ، علی شادمان ، داریوش فرضیایی دوستان صمیمی وی محسوب می شوند. قد وی ۱۴۹ و وزنش ۵۲ می باشد؛ همچنین مدیریت آتلیه آس را برعهده داشته است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • علی خرداد ۲۴, ۱۴۰۲

    این دیپ فیک در حد خیلی پایین بود + یکم ادیت
    هوش مصنوعی های جدید ازشون ویدیوهایی آدم میبینه که مو به تن سیخ میشه