ورود به picketoption بدون فیلتر! (خرداد ۱۴۰۲)

ورود به picketoption بدون فیلتر! (خرداد ۱۴۰۲)

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بروکر پاکت آپشن یکی از صرافی های بین المللی و پرکاربرد در زمینه معامله ارزهای دیجیتال است. به لحاظ اینکه از بسیاری رمزارزها پشتیبانی می کند و همین ویژگی بارز موجب افزایش تعداد کاربران این بروکر گردیده است. در این راستا ورود به پاکت آپشن بدون فیلتر برای کاربران اهمیت فراوانی دارد. تا بدون هیچگونه محدودیت و کاهش محسوس سرعت اینترنت بتوانند معاملاتشان را با ورود به pocketoption انجام دهند. برای ورود به پاکت آپشن بدون فیلتر دو راه اصلی و کاربردی وجود دارد. در روش اول با ورود به وب سایت پاکت آپشن و ثبت نام در آن می توانید بدون فیلتر به داد و ستد در بازار ارزهای دیجیتال بپردازید. در روش دوم با ورود به گوگل و از طریق آدرس Gmail که در زمان ثبت نام در پاکت آپشن ثبت کرده اید، امکان ورود بدون فیلتر به pocketoption برای شما فراهم خواهد شد.

پاکت آپشن چیست؟

پاکت آپشن چیست؟

پاکت آپشن یکی از صرافی های جدید، پرطرفدار و شلوغ در زمینه انجام معاملات مبتنی بر ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم با بهره مندی از ساختار منحصر به فرد و تکنولوژی های روز دنیا موجب سریع و آسان شدن معاملات گردیده است. البته اگر برای اولین بار می خواهید از این بروکر استفاده نمایید، توصیه می کنیم ابتدا نسخه آزمایشی پاکت آپشن را از سایت pocketoption دانلوده نموده و پس از کسب مهارت کافی، نسخه اصلی آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. شایان ذکر است که به وسیله ورود به پاکت آپشن بدون فیلتر هیچگونه محدودیتی از نظر موقعیت محل سکونت، سرعت و استفاده از فیلترشکن های مختلف نخواهید داشت. بنابراین به این مورد توجه داشته باشید و براساس دو روش ذکر شده اقدام به ورود به pocketoption و انجام معاملات ارزهای دیجیتال نمایید.

پاکت آپشن چیست؟

بروکر پاکت آپشن چه مزایایی دارد؟

اکنون که با مفهوم، ساختار و نحوه ورود به پاکت آپشن بدون فیلتر آشنا شدید، زمان آن فرا می رسد تا بدانید که این بروکر بین المللی چه مزایایی برای کاربران به همراه دارد. در این راستا بعضی از مهمترین مزایای استفاده از پاکت آپشن به شرح زیر است:

  • پشتیبانی مطلوب و با کیفیت از بیش از ۱۳۰ دارایی
  • ارائه حساب آزمایشی رایگان (جهت آشنایی اولیه کاربران مبتدی)
  • قابلیت انجام تنظیمات شخصی و کاربرپسند متناسب با نیاز معامله گران
  • ارائه انواع مختلف نمودار به منظور آسان سازی تجزیه و تحلیل روند صعودی یا نزولی ارزش رمزارزها
  • اجرای بسیار سریع و آسان معاملات
  • دسترسی به بیش از ۵۰ روش پرداخت
  • امکان واریز فوری و برداشت شبانه روزی وجوه (نقدینگی و دارایی)
  • تخصیص ۵۰ درصد پاداش برای سرمایه گذاری اولیه

انواع حساب کاربری در Pocket Option

در رابطه با ورود و استفاده از پاکت آپشن بدون فیلتر، نوع حساب کاربری نیز تا حدودی مهم است. چرا که هر کدام از حساب های کاربری مزایا و کاربرد خاص خود را دارند و ترافیک کاربر در آنها نیز متفاوت می باشد. بدین ترتیب انواع حساب کاربری در بروکر pocket option شامل موارد زیر می شود:

۱- حساب کاربری Demo

حساب کاربری دمو یا Stranger یک نسخه آزمایشی با میزان نقدینگی ۱۰ دلار است. که صرفاً برای کاربران مبتدی و آشنایی بیشتر آنها با فضای کاربری پاکت آپشن و نحوه عملکرد آن طراحی و در نظر گرفته شده است.

۲- حساب کاربری مبتدی

همان طور که از نام این حساب کاربری پیداست، برای کاربران تازه کار و کم تجربه طراحی شده و با حداقل سرمایه گذاری میزان ۱۰۰ می توان در آن فعالیت کرد.

۳- حساب کاربری Experienced (با تجربه)

این حساب کاربری نیز برای کاربران با تجربه در نظر گرفته شده و با حداقل ۱۰۰ دلار موجودی می توان اقدام به افتتاح این حساب کرد. از قابلیت های منحصر به فرد این حساب کاربری برای ورود به pocketoption می توان از انجام معامله با ربات های باینری و اولویت در انجام تراکنش ها نام برد.

۴- حساب کاربری Master

این نوع حساب کاربری به صورت تضمینی معاملات را انجام می دهد. بدین صورت که ۴ درصد بازگشت سرمایه بالاتر را تضمین نموده و سقف هر تراکنش در آن ۵۰۰۰ دلار است. خاطر نشان می شود برای افتتاح حساب کاربری Master و ورود به پاکت آپشن بدون فیلتر باید حداقل ۵۰۰۰ دلار در حساب کاربری تان نقدینگی داشته باشید. در غیر این صورت امکان فعالسازی حساب کاربری و انجام ترید وجود نخواهد داشت. اما اگر قصد داد و ستد طولانی مدت در بازار ارزهای دیجیتال دارید و می خواهید تراکنش هایتان را در یک بستر مطمئن تضمین شده انجام شود، حتماً از این حساب کاربری استفاده نمایید.

۵- حساب کاربری Pro

حساب کاربری Pro شبیه به حساب Master است. با این تفاوت که ۶ درصد از بازگشت سرمایه بالاتر را تضمین می کند و حداقل دارایی برای ایجاد این حساب ۱۵۰۰۰ دلار می باشد.

۶- حساب کاربری Guru

این سری از حساب های بروکر پاکت آپشن نیز شباهت زیادی با حساب Master دارد. البته با این تفاوت بارز که ضمن تضمین ۸ درصد بازگشت سرمایه بالاتر، امکان دسترسی به لیست کامل اندیکاتورها و انجام معاملات تا ۱۰ هزار دلار در هر ترید را فراهم می سازد. بدین ترتیب این حساب کاربری برای سرمایه گذاری حرفه ای و دارای سقف نقدینگی بالا گزینه مناسبی خواهد بود و سود قابل توجهی به واسطه این حساب کاربری بدست می آورند.

پاکت آپشن چیست؟

سخن آخر

پاکت آپشن یکی از بروکرهای نو ظهور اما دارای ساختار منحصر به فرد، به روز و عملکرد مطلوب است. به همین سبب از سال ۲۰۱۷ میلادی تا به امروز کارنامه درخشانی از خود به ثبت رسانده و کاربران با استفاده از آن توانسته اند معاملات موفق و سودآوری را انجام دهند. بنابراین ورود به پاکت آپشن بدون فیلتر را جدی بگیرید و از طریق دو روش اصلی و کاربردی که به آنها اشاره نمودیم، وارد این بروکر بین المللی شوید و از قابلیت ها و مزایای فوق العاده آن نهایت بهره را ببرید. در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با این بروکر، نحوه ثبت نام در آن و ورود به بازار ارزهای دیجیتال می توانید به بخش پشتیبانی وب سایت «خانه فارکس من» مراجعه نموده و از تجربه و تخصص کارشناسان برای حضور مؤثر در این بازار استفاده کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود