معرفی پرکاربردترین مواد ترمیمی دندانپزشکی که باید بشناسید

معرفی پرکاربردترین مواد ترمیمی دندانپزشکی که باید بشناسید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در بحث زیبایی دندان‌ها و مراقبت از ساختار ویژه‌ای که دارن، خرید مواد دندانپزشکی می‌تونه در انواع مختلف و کاربردهای متفاوت، نتایج موثری رو در راستای ترمیم و بهبود ساختار دندان‌ها به همراه داشته باشه. به همین دلیل آشنایی با پرکاربردترین ابزار و مواد دندانپزشکی در راستای ترم بافت پوسیده دندان، می‌تونه به افراد در انتخاب و خرید مواد دندانپزشکی کمک کنه. وب سایت کافه دنتیست cafedentist.com به مانند سایت praxisdienst.com در انتخاب و خرید بهترین مواد دندانپزشکی به شما کمک میکند. از این رو در ادامه این محتوا، به ارائه توضیحات بیشتری در رابطه با با پرکاربردترین مواد ترمیمی، خواهیم پرداخت.

کاربرد آمالگام

آمالگام در بحث دندانپزشکی، میان موادی قرار می‌گیره که حداکثر کاربرد رو به خودش اختصاص می‌ده. آمالگام ماده نقره‌ای رنگیه که برای پر کردن دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره و به لحاظ ساختاری، حاوی ترکیب انواع فلزات، شامل جیوه، نقره، قلع و مس هست. استفاده از آمالگام در راستای جلوگیری از پوسیدگی بیشتر دندان صورت گرفته و می‌تونه مانند یک لایه ایزوله ساز عمل کنه. به طوری که حدالامکان مانع گسترش تخریب بافت دندان بشه.

مزایای آمالگام

همونطور که گفته شد، در ساختار آمالگام ترکیبات بسیار مقاومی لحاظ شده که می‌تونن در کنار هم به مقاومت هر چه بیشتر این ماده کمک کنن. در واقع این دسته از ترکیبات که توی ساختار آمالگام لحاظ شدن، به دوام و ماندگاری اون کمک بسیاری کردن. به همین دلیل در رابطه با آسیب‌های دندانی و برای پر کردن بخش‌های تخلیه شده دندان، از آمالگام بهره گرفته می‌شه.

از طرفی هم باید گفت که قیمت آمالگام در مقایسه با انواع مواد پر کننده، کمتر بوده و در عین حال می‌تونه نتیجه کاملی رو برای دندان‌های آسیب دیده، به همراه داشته باشه. به همین دلیل از آمالگام به عنوان محصولی پرکاربرد در دندانپزشکی یاد می‌شه که همواره در لیست خرید مواد دندانپزشکی قرار می‌گیره.

البته مسائلی چون عدم برخورداری از رنگ طبیعی در رابطه با آمالگام، سبب شده تا افراد نتونن از این محصول به طور گسترده در پوشش دهی همه دندان‌هاشون استفاوه کنن‌. به همین دلیل خرید کامپوزیت در چنین شرایطی، مورد توجه افراد قرار می‌گیره. اگه دقت کرده باشید، حتما متوجه شدید که آمالگام عموما در رابطه با ترمیم دندان‌های خلفی مورد استفاده قرار می‌گیره. علت این مسئله هم کم‌ بودن گستره دید این دسته از دندان‌ها هست.

معرفی پرکاربردترین مواد ترمیمی دندانپزشکی که باید بشناسید

خرید سمان دندانپزشکی

سمان از دیگر مواد ترمیمی در حوزه دندانپزشکی هست که عموما به منظور ایجاد اتصالات مورد استفاده قرار می‌گیره. با توجه به اینکه این ماده از زینک فسفات ساخته شده، می‌تونه با ایجاد چسبندگی، به دو صورت موقت و یا دائم عمل کنه. ارتودنسی از جمله رایج‌ترین مواردی هست که در روند اجرای اون، نیاز به خرید سمان دندانپزشکی مطرح خواهد بود. به طوری که برای ایجاد اتصال براکت‌ها به سطح دندان، از سمان بهره گرفته می‌شه تا اتصال محکمی بین سمان و مینای دندان حاصل بشه.

در رابطه با روکش دندان ها خرید سمان دندانپزشکی در اولویت قرار می‌گیره. به طوری که با استفاده از این محصول، امکان ایجاد چسبندگی روکش به دندان فراهم آورده می‌شه. به علاوه کاربردهای دیگه‌ای چون بریج‌ها و لاینر هم در میان موارد تعریف لزوم برای خرید و به کارگیری سمان دندانپزشکی قرار می‌گیرن. سمان‌ها با توجه به کاربردی که دارن، در دسته موقت و دائمی قرار می‌گیرن که هر کدوم برای نوع خاصی از ترمیم‌های دندانی قابل استفاده هستن.

به طور کلی باید گفت که خرید مواد دندانپزشکی در قالب ترمیمی، می‌تونه شامل انواع گسترده‌ای بشه که هر کدوم کاربرد به خصوص خودشون رو دارن. از این رو در راستای خرید، نیاز به شناخت نسبت به مواد و نوع کاربرد اون‌ها، در مرکز توجه قرار می‌گیره.

تضمین کیفیت مواد دندانپزشکی

با توجه به اونچه که تاکنون در رابطه با خرید مواد دندانپزشکی، خرید سمان دندانپزشکی، قیمت آمالگام و یا هر محصول دندان‌ پزشکی دیگه‌ای که برای ترمیم دندان مورد استفاده قرار می‌گیرن مطالبی مطرح شد، طبیعتا برای خرید مواد دندانپزشکی، یک بستر مطمئن می‌تونه به نتیجه بخشی فرایندهای مربوط به ترمیم دندان، کمک به مراتب بالایی کنه. از این رو کافه دنتیست به عنوان یک مجموعه با تجربه در این زمینه، می‌تونه گزینه مناسبی برای انجام خریدهای مربوط به ابزار و مواد مختلف دندانپزشکی باشه.

مجموعه ی کافه دنتیست یکی از مهمترین مراکز تامین اقلام دندانپزشکی در ایران است از سال ۹۵ تا کنون و با توجه به تجربه ی کافه دنتیست در این سال ها این مجموعه سعی بر آن دارد که با ارائه راهکارهایی در جهت تسهیل خرید مواد دندانپزشکی که نیاز مشتریانش و رضایت مندی مهمترین هدف این فعالیت ها خواهد بود.

شما می توانید برای مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۳۸۰۲۶۹ تماس بگیرید و یا مستقیما با مراجعه به وبسایت cafedentist.com خرید مواد دندانپزشکی خود را انجام دهید و اطلاعات خود را بدست بیاورید.

بدون نظر

ورود