ممنوع الورود شدن نازنین بیاتی به مشهد! ماجرا چیست؟

ممنوع الورود شدن نازنین بیاتی به مشهد! ماجرا چیست؟

مجید توکلی کارگردان فیلم عروسی مردم با انتشار پستی در صفحه ی اینستاگرامش از لغو شدن اکران مردمی این فیلم در مشهد به دلیل ممانعت از ورود نازنین بیاتی، بازیگر اصلی فیلم به این شهر خبر داد.

نازنین بیاتی مشهد

مجید توکلی در این پست نوشت:

اکران مردمی فیلم سینمایی «عروسی مردم» که قرار بو‌د چهارشنبه‌شب در دو سینمای اطلس و سیمرغ شهر مشهد با حضور من، نازنین بیاتی و شکیب شجره برگزار شود، به دلیل ممانعت از حضور نازنین عزیز لغو شد.

متاسفم بابت این اتفاق و از طرف خودم از همه ی شما مردم شریف و نجیب و صبور مشهد که تا دیروز با استقبالی بینظیر بلیت تهیه کردید تا کنار هم به تماشای عروسی «مردم ،بنشینیم عذرخواهی میکنم ظاهرا دولت خود مختار مشهد دست بردار نیست و رفتارهایش برای دولت مردان هم عادی و پذیرفته شده.

با این حال من و شکیب شجره به احترام بازیگر اصلی فیلم صبر میکنیم تا روزی که شرایط حضور نازنین بیاتی در مشهد فراهم شود. آرزو میکنم در فردایی خیلی نزدیک همه کنار هم بدون هیچ تفرفه و دو دستگی در این دیار زندگی کنیم. باشد که آن روز «مجوزی نباشد و هیچ برنامه ای هم «لغو» نشود.

نازنین بیاتی مشهد

علت این اتفاق روشن نیست و هنوز هیچ یک از مسئولان واکنشی به این خبر نداشته اند.

نازنین بیاتی خود در استوری اینستاگرامش در واکنش به این اتفاق نوشت:

دوست داشتم کنارتون باشم ولی…

امیدوارم روزی برسه که برای دیدن فیلم کنار شما عزیزان نیاز به اجازه نباشه…

نازنین بیاتی مشهد

در این میان الناز حبیبی، بازیگر مشهور نیز در یک استوری اینستاگرامی به این خبر واکنش نشان داد. او نوشت:

شهر به شهر هم باید ویزا گرفت گویا! تو خاک خودمون هم قدم زدن اجازه می خواد ظاهرا! خدا جای حق نشسته…

نازنین بیاتی مشهد

فیلم عروسی مردم دومین ساخته سینمایی مجید توکلی است که پیش از این فیلم سینمایی متولد ۶۵ را کارگردانی کرده بود.

فیلمنامه عروسی مردم را جمیله دارالشفایی بر اساس طرحی از خود توکلی به نگارش درآورده است.

نازنین بیاتی، شکیب شجره، زهرا داوود‌نژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد حیدری و با حضور احترام برومند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم عروسی مردم به تهیه کنندگی علی سرتیپی، قصه ی دختر و پسری است که تصمیم می‌گیرند برای تفریح به عروسی‌های مردم بروند و خوش باشند.

نازنین بیاتی مشهد

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد سال ۱۳۶۸ در تهران و دارای لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است.

علاقه به بازیگری از دوران دانشگاه با درس مبانی بازیگری در او شکل گرفت. تا اینکه در سال ۱۳۹۱ زمانی که ۲۳ سال داشت از طریق دوستانش برای تست فیلم دربند به دفتر کارگردان فیلم، پرویز شهبازی رفت و بدون تجربه قبلی پذیرفته شد و جلوی دوربین رفت.

بیاتی برای بازی اش در فیلم دربند که اولین تجربه ی بازیگری او بود نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد.

نازنین بیاتی مشهد

بعد از حضور در سینما در همان سال ۹۱ به عنوان طراح صحنه و لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشگی شخصیت های رویا و پیشگو را نیز انجام داد.

از آن زمان در فیلم های زیادی حضور داشته است، از جمله فرشته ها باهم می آیند، رخ دیوانه، آینه بغل، مغزهای کوچک زنگ زده، ژن خوک، دینامیت، سگ بند و شادروان.

او شبکه نمایش خانگی را هم با سریال های گلشیفته و مانکن تجربه کرده است.

نازنین بیاتی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

بدون نظر

ورود