دروازه‌بان ۲۴ ساله‌ی مس کرمان به ضرب گلوله‌ی یک اسلحه شکاری به قتل رسید + ویدیو

دروازه‌بان ۲۴ ساله‌ی مس کرمان به ضرب گلوله‌ی یک اسلحه شکاری به قتل رسید + ویدیو

خبر قتل علیرضا شهریاری پناه دروازه بان تیم امید مس کرمان با شلیک گلوله، جامعه‌ی ورزشی را در شوک فرو برد. طبق گزارشات، این فوتبالیست ۲۴ ساله در یک نزاع خانوادگی به ضرب گلوله‌ی یک اسلحه شکاری به قتل رسیده است. 

جزئیات قتل دروازه‌بان مس کرمان به ضرب گلوله

قتل دروازه بان مس کرمان
به گزارش اخبار کرمان، طبق پیگیری ها، در حال حاضر جنازه مقتول در پزشکی قانونی است و تحقیقات در مورد علت مرگ این دروازه بان جوان ادامه دارد.

گفته می شود، علیرضا شهریاری پناه، دروازه‌ بان جوان و آینده‌دار که در چند مرحله فرصت حضور در جمع بزرگسالان و تمرین با آنها را نیز به دست آورده بود، در یک نزاع خانوادگی با ضرب گلوله یکی از بستگان خود کشته شده است؛ دو روایت در مورد علت این درگیری منجر به قتل شنیده می شود.

یک عده می گویند قاتل و مقتول سر مسائل مربوط به شراکت مالی و ارث و میراث به جان هم افتاده اند و عده دیگری روایت می کنند دلیل این درگیری خونین، اختلاف بر سر مسائل شخصی بوده است.

قتل دروازه بان مس کرمان

سرهنگ پورامینایی، فرمانده نیروی انتظامی کرمان اظهار داشت: علیرضا شهریاری پناه، دروازه‌بان تیم امید مس کرمان در نزاع خانوادگی به ضرب گلوله اسلحه شکاری به قتل رسید. قاتل که با یکی از اعضای خانواده شهریاری پناه دچار مشکل شده بوده است، بعد از درگیری سه تیر به پاهای وی شلیک می کند.

پورامینایی گفت: شهریاری پناه به دلیل اصابت تیر به یکی از رگ‌های پایش دچار خونریزی شدید شده و به بیمارستان منتقل می شود. متاسفانه به دلیل خونریزی شدید دروازه بان تیم امید مس در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

قتل دروازه بان مس کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه قتل دروازه بان مس کرمان با اسلحه شکاری اتفاق افتاده، ادامه داد: در این حادثه سه تیر به پاهای مقتول اصابت کرده و شهریارپناه بر اثر خونریزی شدید در بیمارستان فوت می‌کند.

همراه خبر درگذشت علیرضا شهریاری پناه دروازه بان جوان مس کرمان که به ضرب گلوله یکی از بستگانش از پا در آمد، فیلم کوتاهی در فضای مجازی پخش شده که دوستان علیرضا با فیلم ها و عکس های او ساخته اند.

دستگیری قاتل

با تلاش مأموران انتظامی کرمان قاتل علیرضا شهریاری پناه دروازه بان تیم امید مس کرمان به همراه یک اسلحه شکاری دستگیر شد. هنوز جزئیات بیشتری از قاتل و دلیل اصلی این نزاع، اعلم نشده است.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود