دستمزد نجومیِ منوچهر هادی برای کارگردانی هر قسمت سریال «نیسان آبی ۲»

دستمزد نجومیِ منوچهر هادی برای کارگردانی هر قسمت سریال «نیسان آبی ۲»

چند روز پیش، منوچهر هادی با انتشار پستی در اینستاگرام خود، اعلام کرد که به علت عدم توافق مالی با فیلیمو، نیسان آبی ۲ را کارگردانی نمی کند. گزارش هایی ادعا می کنند که منوچهر هادی برای کارگردانی فصل دوم سریال نیسان آبی، درخواست دستمزدی ۱ میلیار تومانی برای کارگردانی هر قسمت کرده بود.

دستمزد منوچهر هادی

هادی در پست اینستاگرامی خود نوشت: «انصراف از ساخت نیسان آبی ٢ در فضایی کاملن دوستانه و توافقی. پس از مذاکره با دوستان خوبم در فیلیمو و عدم توافقات مالی در نشستی صمیمی و حرفه ای انصراف خود را اعلام نمودم. هیچ داستان و حرف و حدیث دیگری نبوده و نیست. حتما کارگردان محترم دیگری فصل جدید را کارگردانی می کند و من هم در کنارشان هر کمکی لازم باشد دریغ نخواهم کرد.»

دستمزد منوچهر هادی

ظاهرا درخواست دستمزد نزدیک به یک میلیارد تومانی منوچهر هادی فقط برای کارگردانی هر قسمت از نیسان آبی ۲، حدودا دو برابر مبلغ پیش‌بینی شده برای تولیدکنندگان این مجموعه بوده است. همچنین برآورد این سریال، نزدیک به سه میلیارد تومان بدون دستمزد کارگردان برای هر قسمت پیش‌بینی شده است.

این کارگردان که مجموعه‌های «دلدادگان»، «خداحافظ بچه» و «خوب بد زشت» را هم در تلویزیون تولید کرده بود، این روز‌ها بیشتر در شبکه نمایش خانگی فعال است.

دستمزد منوچهر هادی

منوچهر هادی پیش از تجربه ساخت سریال نیسان آبی، مجموعه‌هایی از جمله عاشقانه، دل و گیسو کارگردانی کرده بود. او در حالی که از نگارش ساخت فصل دوم نیسان آبی خبر داده بود، طی یک ماه اخیر سریال جدیدی با عنوان نیوکمپ را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد.

آثار منوچهر هادی

دستمزد منوچهر هادی

سینمایی:
۱۳۹۷ رحمان ۱۴۰۰
۱۳۹۶ آینه بغل
۱۳۹۵ کارگر ساده نیازمندیم
۱۳۹۴ من سالوادور نیستم
۱۳۹۲ زندگی جای دیگری است
۱۳۹۱ دنیای پرامید
۱۳۹۰ یکی میخواد باهات حرف بزنه
۱۳۸۶ قرنطینه

شبکه نمایش خانگی:
۱۴۰۲ نیوکمپ
۱۴۰۰ نیسان آبی
۱۳۹۹ گیسو (عاشقانه۲)
۱۳۹۸ دل
۱۳۹۵ عاشقانه

تلویزیون:
۱۳۹۶ دلدادگان
۱۳۹۴ آمین
۱۳۹۳ خوب، بد، زشت
۱۳۹۲ خداحافظ بچه
تله‌فیلم:
کارما (۱۳۹۶)
ته خط (۱۳۹۳)
پاپوش (۱۳۹۰)
گوهر (۱۳۸۹)
بلندترین شب سال (۱۳۸۹)
روستای مرزی (۱۳۸۹)
غافل (۱۳۸۸)
کوچه محجوب (۱۳۸۶)
آخرین روز ماه (۱۳۸۵)
فرصت‌های فردا (۱۳۸۵)
تصادف (۱۳۸۵)

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود