واکنش رونی کلمن به تمرینات هادی چوپان برای کسب عنوان مستر المپیا ۲۰۲۳ + ویدیو

واکنش رونی کلمن به تمرینات هادی چوپان برای کسب عنوان مستر المپیا ۲۰۲۳ + ویدیو

رونی کلمن که ۸ بار عنوان قهرمانی در مسابقات مستر المپیا و ۲۶ بار عنوان قهرمانی در مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام را به دست آورده است به عنوان یکی از اسطوره های بدنسازی شناخته می شود. هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران و ملقب به گرگ ایرانی، در سال ۲۰۲۲، اولین بدنساز ایرانی شد که قهرمانی مستر المپیا به عنوان ارزشمندترین جایزه دنیای پرورش اندام را کسب کرد. هادی چوپان این روزها درگیر تمرینات بدنسازی است تا عنوان مستر المپیا سال ۲۰۲۳ را نیز به نام خود ثبت کند. به همین بهانه رونی کلمن که به تناوب ویدیوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.

هادی چوپان که در جامعه بدنسازی با لقب گرگ ایرانی نیز شناخته می‌شود به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و بدنسازی که پیش از بسیاری از مدعیان تمرینات خود را آغاز کرده اصلی‌ترین شانس قهرمانی در این مسابقات است و البته در این مسیر رقبای سرسختی را نیز پیش رو دارد. آپدیت‌های بدنی اخیر چوپان نشان می‌دهد که او در آف سیزن نیز در شرایط نسبتا کات و با کاندیشن فراتر از حد انتظار این دوره قرار دارد و این زنگ خطری برای مدعیان قهرمانی در دسته آزاد است.

درک لانسفورد و سامسون داودا دو رقیب جدی چوپان در این مسیر هستند. دو بدنسازی که با درخشش در مسابقات اخیر خود را در میان بزرگان دسته آزاد قرار داده‌اند و تمرینات پرفشاری را برای رقابت با هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۳ پشت سر می‌گذارند. درک پدیده مستر المپیای قبلی بود و با تمرکز روی عضلات پشت استثنایی خود در تلاش برای کسب اولین ساندو است. سامسون نیز درخشش روی استیج آرنولد کلاسیک به جمع مدعیان قهرمانی مستر المپیا اضافه شده و در تلاش است تا با ارتقای بدن خوش تراش خود تا این مسابقات، شانس خود برای قهرمانی را محک بزند.

در ادامه نظرات چهره‌های سرشناس بدنسازی که تا به امروز درباره شانس قهرمانی مجدد هادی چوپان و احتمالات مستر المپیا ۲۰۲۳ اظهار نظر کرده‌اند را بخوانید:

در تمام این سال‌ها عضلات هادی چوپان به طور پیوسته در حال پیشرفت بوده و او هر سال نسخه بهتری از بدن خود را روی استیج برده است. کریس کورمیر چهره شناخته شده دنیای بدنسازی در این باره گفته بود: «هادی چوپان یکی از ورزیده‌ترین بدنسازان حال حاضر دنیاست و به اعتقاد من ورزیده‌ترینِ آنها؛ و مهم‌تر اینکه این شرایط ایده‌آل را به‌مدت پنج سال هم هست که حفظ نموده است.»

تریک الگیندی داور مستر المپیا نیز درباره هادی مدعی شده بود: «او یکی از سختکوش‌ترین افرادی است که تا به حال پا به درون یک باشگاه بدنسازی گذاشته‌اند. او بلافاصله پس از اتمام مسابقات مستر المپیا دوباره به باشگاه بازگشت. او این دوره حتی با وضعیت بدنی بهتری نیز پا به مسابقات خواهد گذاشت. فیگورگیری چوپان نیز از تمام رقبایش بهتر است. او که قرار نیست چیز‌هایی که پیش از این بلد بوده را فراموش کند. بلکه برعکس، قرار است بهتر از قبل نیز باشد».

فیل هیث، قهرمان ۷ دوره مستر المپیا نیز چندی پیش درباره احتمال قهرمانی مجدد هادی چوپان در مستر المپیا گفته بود: «فکر می‌کنم هادی یک قهرمان تکراری باشد. هادی چوپان هیچ وقت به معنای واقعی دست از کار نکشیده است. او همیشه هادی خواهد بود چراکه دیگر به بلوغ رسیده است. ما نمی‌دانیم او در حال حاضر چه شکلی است. هادی در باشگاه عجیب و غریب به نظر می‌رسد. او به صحبت‌های دیگران اهمیتی نمی‌دهد و درباره آن‌ها چیزی نمی‌گوید. هادی چوپان در باشگاه بیش از هر بدنساز دیگری شور و اشتیاق دارد».

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود