رونمایی از نسخه جدید ویدزی | مسابقه دوبلورشو ویدزی آغاز شد

رونمایی از نسخه جدید ویدزی | مسابقه دوبلورشو ویدزی آغاز شد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اپلیکیشن ویدزی که یک برنامه اندرویدی در حوزه کودک ‌و نوجوان است؛ این روزها سخت مشغول تحقیق و توسعه قابلیت‌هایی است که بتواند نوجوانان را به شکلی سالم و آموزنده، سرگرم کند.

این اپلیکیشن اخیرا با ارائه نسخه جدیدی از نرم‌افزار خود، به یکی از مهم‌ترین دغدغه والدین پاسخ داده و آن هم امکان پخش آفلاین (بدون اینترنت) کارتون‌ها است. به کمک این قابلیت، پدر و مادرها می‌توانند پس از دانلود محتوایی که مناسب می‌دانند، اینترنت گوشی یا تبلت هوشمند خود را قطع کرده و دیگر بابت اتصال فرزندشان به اینترنت نگرانی نداشته باشند.

دیگر ویژگی که به اپلیکیشن جدید ویدزی اضافه شده، قابلیت تماشای رایگان کارتون‌ها است. کاربران از این پس می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه، کارتون‌ها را به مدت محدودی به صورت رایگان و با اینترنت نیم‌بها تماشا کنند. درصورتی که والدین بخواهند کودک، کارتون‌های بیشتری ببیند یا از امکانات ویژه اپلیکیشن استفاده کند، می‌توانند با تهیه اشتراک ویژه ویدزی، سرگرمی سالم و کنترل شده‌ای را به فرزند خود هدیه دهند.

یک رقابت کارتونی با جایزه‌های‌ میلیونی!

به مناسبت انتشار نسخه جدید، دست‌اندرکاران اپلیکیشن ویدزی، مسابقه‌ای هیجان‌انگیز با نام «دوبلورشو» را تدارک دیده‌اند تا علاوه بر معرفی نسخه جدید اپلیکیشن، رقابتی جالب بین نوجوانان و والدین ایجاد کنند. در مسابقه دوبلورشو کاربران ویدزی می‌توانند کارتون‌های این اپلیکیشن را با صدای خود تقلید یا دوبله کرده و با ارسال صوت و ویدیو آن، جزو ۳ برنده‌ای باشند که مجموعا ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان مسابقه دوبلورشو، بدون برنده شدن هم جایزه می‌برند، به‌طوری که هر شرکت‌کننده، از کد تخفیف ۵۰ درصدی اشتراک‌ ویژه و ۵۰ هزار تومان هدیه نقدی برخوردار می‌شود!

برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه دوبلورشو «اینجا» را کلیک کنید یا با شماره ۰۹۳۷۸۹۹۶۰۷۵ تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود