کد تخفیف بیمه بازار، ۷۰ درصد تخفیف خرید بیمه شخص ثالث

کد تخفیف بیمه بازار، ۷۰ درصد تخفیف خرید بیمه شخص ثالث

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به افزایش پتانسیل و کاربردهای اینترنت، یکی از مشاغلی که در سال‌های اخیر فعالیت خود را به صورت آنلاین و مجازی آغاز کرد، فروش انواع بیمه‌ نامه‌ها بودند. سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی طراحی و راه‌اندازی شده‌اند که با مراجعه به آن می‌توانید بیمه‌های مختلف را بررسی و ویژگی‌ها و امکانات هر یک را با یکدیگر مقایسه کنید. قبل از آغاز به کار این سایت‌ها، افراد برای تهیه بیمه‌های مختلف باید به صورت حضوری به دفاتر فروش بیمه مراجعه می‌کردند تا بتوانند بیمه‌ی مورد نیاز خود را تهیه کنند. علاوه‌بر تنوع بیمه نامه‌ها در سایت‌های آنلاین، با خرید اینترنتی می‌توانید از تخفیف‌های مهیج و خلاقانه استفاده کنید و با هزینه‌ی کمتری بیمه ‌نامه‌ی مورد نظرتان را سفارش دهید.

بیمه بازار یکی از سایت‌های فروش آنلاین بیمه می‌باشد که از سال ۹۵ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. با مراجعه به بیمه بازار می‌توانید انواع بیمه‌ها مثل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و… را با یکدیگر مقایسه کنید و با استفاده از کد تخفیف بیمه بازار با پرداخت هزینه‌ی کمتر، بیمه ‌نامه خود را خریداری کنید. در ادامه ۴ مورد از کدهای تخفیف پرکاربرد و متداول این سایت که اولین سایت فروش آنلاین بیمه نیز هست را به شما معرفی خواهیم کرد.

موپُن

معرفی ۴ کد تخفیف بیمه بازار

بیمه بازار نیز برای افزایش کاربران و بالا رفتن میزان رضایت آن‌ها، خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه داده ‌است. یکی از این خدمات که روشی سنتی اما کاربردی است، کدهای تخفیف متنوعی است که برای انواع بیمه‌ نامه‌های خود در نظر می‌گیرد. در ادامه به برخی از این کدها اشاره می‌کنیم اما برای دریافت کدهای متنوع و بیشتر می‌توانید به سایت موپُن مراجعه کنید. با مراجعه به سایت موپُن و جست‌وجوی کد تخفیف‌های بیمه بازار، لیست تمام کدهای این مجموعه به شکل رایگان به شما نشان داده‌ خواهد شد.

کد تخفیف بیمه بازار شخص ثالث

یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین بیمه‌ها در کشور، بیمه شخص ثالث می‌باشد. بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری است و همه افرادی که خودروی شخصی دارند باید آن را نیز خریداری کنند. بیمه شخص ثالث یکی از انواع بیمه‌های مسئولیت است. به عبارت دیگر شما هنگامی که با ماشین دیگری تصادف کنید، خسارت وارد شده با ماشین مقابل (ماشینی که با آن تصادف کردید) را بیمه پرداخت خواهد کرد. با مراجعه به بیمه بازار می‌توانید بیمه شخص ثالث شرکت‌های مختلف را با یکدگیر مقایسه کنید و در نهایت مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

کد تخفیف بیمه بازار شخص ثالث:

کد تخفیف: rmbz

میزان تخفیف: ۱۰ درصد

محدودیت‌ها: این کد تخفیف محدودیتی ندارد و برای خرید تمام بیمه‌های شخص ثالث از بیمه بازار می‌توانید از آن استفاده کنید.

کد تخفیف بیمه بدنه بیمه بازار

یکی دیگر از بیمه‌های پرفروش در کشور، بیمه بدنه خودرو می‌باشد. این بیمه اجباری نیست. اما در صورت خرید این بیمه، زمانی که به دلایل مختلف موجود در قرارداد، خسارتی به خودروی شما وارد شود، این بیمه خسارت وارد شده را تا سقف معینی جبران خواهد کرد. و به این ترتیب یکی از مشکلات و دغدغه‌های تصادف و سوانح راحت‌تر حل خواهد شد. بیمه بدنه مواردی مثل آتش‌سوزی، برخورد خودرو با سایر اجسام، سرقت خودرو، تصادف و… را پوشش می‌دهد.

کد تخفیف بیمه بدنه بیمه بازار:

کد تخفیف: crbz

میزان تخفیف: ۱۲ درصد

محدودیت‌ها: برای استفاده از این کد محدودیتی در نظر گرفته نشده است.

کد تخفیف بیمه بازار موتور سیکلت

بیمه بازار برای موتور سیکلت‌ها نیز تخفیف‌های بیمه‌های متنوعی را ارائه داده است. موتور سیکلت معمولا در معرض تصادفات و سوانح مختلفی است و داشتن بیمه می‌توان تا حد خوبی شرایط را بهتر کند. با مراجعه به سایت این مجموعه می‌توانید بیمه مورد نیاز برای موتور خود را خریداری کنید. کدهای تخفیف متنوعی برای موتورسیکلت‌ها موجود است که با مراجعه به سایت موپُن می‌توانید لیست این تخفیف‌ها را مشاهده کنید.

کد تخفیف بیمه بازار موتور سیکلت:

کد تخفیف: ۳dpc100c2mc

میزان تخفیف: ۱۰۰ هزار تومان

محدودیت‌ها: این کد تخفیف فاقد محدودیت است.

کد تخفیف بیمه بازار خرید اول

تقریبا تمام سایت‌ها اپلیکیشن‌هایی که در حوزه‌ی فروش و ارائه خدمات فعالیت می‌کنند، برای فروش بیشتر و جذب مشتریان جدید، همواره تخفیف‌های متنوعی روی محصولات خود ارائه می‌دهند. بیمه بازار نیز برای کسانی که به تازگی و برای بار اول قصد خرید بیمه از این سایت را دارند تخفیف‌های متنوع و هیجان‌انگیزی در نظر گرفته است. برای دسترسی به لیست این تخفیف‌ها می‌توانید به سایت موپُن مراجعه کنید. برای فعال شدن این کدها کافی است در هنگام نهایی کردن خریدتان، در کادر مشخص شده، کد تخفیف مورد نظرتان را وارد کنید تا از مبلغ کل فاکتور شما کاسته شود.

کد تخفیف بیمه بازار خرید اول:

کد تخفیف: ۳pdc170hypk

میزان تخفیف: ۱۷۰ هزار تومان

محدودیت‌ها: تنها برای خرید اول قابل اعمال است.

نوع کد تخفیف  کد تخفیفمیزان تخفیفمحدودیت‌ها
کد تخفیف شخص ثالث  Rmbz%۱۰_
کد تخفیف بیمه بدنه  Crbz%۱۲_
کد تخفیف موتور سیکلت  ۳dpc100c2mc۱۰۰ هزار تومان_
کد تخفیف اولین خرید بیمه بازار  ۳pdc170hypk۱۷۰ هزار تومانتنها برای خرید اول قابل اعمال است.
کد تخفیف بیمه بدنه  Crb5برای بیمه اموال، اشخاص و وسایل نقلیه فعال است.
کد تخفیف بیمه بدنه  bbne%۱۲تخفیف تا سقف ۵۰۰ هزار تومان
کد تخفیف شخص ثالث  BB4_
کد تخفیف بیمه بدنه  Rm12_
کد تخفیف شخص ثالث  Cr12_

دیگر سایت‌های خرید آنلاین بیمه

امروزه سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی برای فروش آنلاین بیمه طراحی شده‌اند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید بیمه شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. هرچقدر امکانات و خدماتی که این سایت‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهند بیشتر و باکیفیت‌تر باشد، قطعا افراد بیشتری را می‌تواند جذب کند. در ادامه قصد داریم دو سایت فروش بیمه که از طریق آن می‌توانید بیمه ‌نامه‌های مختلف را از شرکت‌های متنوع خریداری کنید را به شما معرفی کنیم.

ازکی

ازکی یکی از سایت‌هایی است که برای خرید بیمه به صورت آنلاین می‌توانید به آن مراجعه کنید. این مجموعه با شرکت‌های تعدد بیمه همکاری می‌کند و همین موضوع سبب تنوع خدمات و بیمه ‌نامه‌های ارائه شده در این سایت شده است. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید بیمه‌های شرکت‌های مختلف را از نظر قیمت، خدماتی که ارائه می‌دهند و… با یکدیگر مقایسه تا در نهایت بتوانید بهترین و مناسب‌ترین بیمه را انتخاب و خریداری کنید. سال‌هاست ازکی به عنوان یکی از سایت‌های محبوب و پرطرفدار در زمینه‌ی فروش انواع بیمه فعالیت می‌کند و کاربران زیادی دارد.

البته در حال حاضر تنها امکان مقایسه و خرید بیمه نامه‌های شرکت‌های مختلف در این سایت امکان‌پذیر است .اما همان‌طور که از اسم این سایت نیز مشخص است، این مجموعه قصد دارد در آینده علاوه‌بر شرکت‌های بیمه، این مقایسه را برای سایر محصولات و خدمات نیز ارائه دهد.

کد تخفیف بیمه بازار، 70 درصد تخفیف خرید بیمه شخص ثالث

برتری‌های سایت خرید بیمه ازکی

حتما برای همه شما پیش آمده که بعد از دریافت محصول یا خدماتی، یک سری سوال یا مشکلاتی برای شما پیش آمده است. در صورت وجود تیم پشتیبانی مناسب، شما می‌توانید تمام سوالات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. سایت ازکی نیز یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد که شما در هر ساعت از شبانه‌روز و در تمام روزهای هفته می‌توانید سوالات و مشکلات خود را درباره بیمه نامه‌های مختلف با این تیم در میان بگذارید.

صدور سریع بیمه نامه‌ها و ارسال آن‌ها درب منزل، گارانتی، امکان پرداخت قسطی و… از دیگر ویژگی‌های مثبت این سایت هستند که سبب افزایش محبوبیت ازکی در میان مردم شده است.

ارائه انواع کد تخفیف در ازکی

همان‌طور که می‌دانید ازکی یک شرکت بیمه نیست، بلکه سایتی است که در آن انواع بیمه­ها مثل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و… از شرکت­ها و مراکز متنوعی که ارائه‌­دهنده انواع بیمه هستند، در آن وجود دارد. به سبب همکاری این مجموعه با شرکت‌های متعدد و بسیاری، تنوع بیمه نامه‌ها در این سایت بسیار بالاست. علاوه‌بر تخفیف‌هایی که هر کدام از این شرکت‌ها روی بیمه‌های خود اعمال می‌کنند، ازکی نیز تخفیف‌های خلاقانه و مهیجی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کمتر، بیمه مورد نظرتان را خریداری کنید. قطعا با توحه به افزایش قیمت‌ها و بالا رفتن میزان تورم در کشور، استفاده از تخفیف‌های متنوع به کاهش هزینه‌های شما کمک بسزایی می‌کند.

برای دریافت این کدها، می‌توانید به سایت موپُن مراجعه کنید و با جست‌وجوی عبارت‌هایی مثل کد تخفیف از کی موپُن، می‌توانید به لیست کدهای تخفیف این سایت دسترسی داشته ‌باشید.

بیمه دات کام

یکی دیگر از سایت‌های پرطرفدار و پرکابرد در حیطه‌ی فروش آنلاین بیمه، سایت بیمه دات کام می‌باشد. خرید بیمه یکی از کارهایی است که نیاز به آگاهی و دقت بالایی دارد و اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید، ممکن است به اشتباه بیمه نامه‌ی نامناسبی را تهیه کنید. بیمه دات کام در تمام مراحل انتخاب، ثبت و خرید بیمه کنار شماست و هر زمان که به مشکلی برخوردید، به کمک شما می‌آید.

بسیاری از ما ممکن است فرق بیمه نامه‌های مختلف، شرایط هر کدام و… را ندانیم و آگاهی کامل درباره انواع بیمه‌ها نداشته باشیم. در هنگام خرید بیمه، داشتن آگاهی و دانش کافی درباره هر بیمه، در انتخاب درست بیمه بسیار تاثیرگذار است. بیمه دات کام برای تمام بیمه نامه‌های موجود در سایت خود توضیحات کامل و جامعی نوشته است تا با مطالعه این توضیحات بتوانید بهترین و مناسب‌ترین قرارداد را انتخاب کنید.

بیمه دات کام هم همانند ازکی، یک شرکت بیمه نیست؛ بلکه فضایی است برای مقایسه بیمه‌های شرکت‌ها و مراکز مختلف که در راستای ارائه‌ی خدمات بیمه فعالیت می‌کنند. در واقع با مراجعه به سایت بیمه دات کام می‌توانید بیمه‌های مختلف را در شرکت‌های مختلف به راحتی با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بیمه را انتخاب کنید. بیمه دات کام موظف است کاملا بی‌طرف و همچنین منصفانه، به شما در پیدا کردن بیمه‌ی مورد نظرتان یاری برساند.

کد تخفیف بیمه بازار، 70 درصد تخفیف خرید بیمه شخص ثالث

خرید از بیمه دات کام با تخفیف

بیمه دات کام نیز برای جذب مشتریان جدید و همچنین برای بالا بردن رضایت کاربران خود، علاوه‌بر تخفیف‌هایی که خود شرکت‌های بیمه گاهی روی بیمه‌های خود اعمال می‌کنند، تخفیف‌های متنوعی روی خدمات خود ارائه می‌دهد. این کار علاوه‌بر رضایت مشتریان، باعث افزایش فروش این مجموعه نیز می‌شود و روز به روز به تعداد کاربران این سایت افزوده خواهد شد. سایت موپُن با این مجموعه نیز همکاری می‌کند و شما با مراجعه به موپُن می‌توانید به کدهای تخفیف این سایت دسترسی داشته باشید. برای مشاهده هر چه سریع‌تر لیست کدهای این مجموعه، می‌توانید عبارت‌هایی مثل کد تخفیف بیمه دات کام و… را در سایت موپُن جست‌وجو کنید تا لیست کدهای تخفیف بیمه دات کام به شما نشان داده شود.

بیمه دات کام نیز مجهز به یک تیم مجرب و باحوصله است که شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته تمام سوالات و اشکالات خود را با آنان مطرح کنید. به دلیل شبانه‌روزی بودن تیم پشتیبانی بیمه دات کام، کارشناسان به سرعت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

جمع‌بندی

امروزه بیمه یکی از خدماتی است که کمتر کسی با آن آشنایی ندارد و از آن استفاده نمی‌کند. انتخاب بیمه‌ی درست و مناسب یکی از کارهایی است که نیاز به آگاهی دارد و هرچقدر تنوع بیمه‌هایی که از میان آن‌ها قصد خرید دارید، بیشتر باشد، کار برای شمار راحت‌تر است. به منظور حذف مراجعه‌ی حضوری به دفاتر فروش بیمه و برای تنوع بیشتر وراحتی شما، سایت‌های مختلفی مثل ازکی، بیمه بازار و… راه‌اندازی شده‌اند که با استفاده از کدهای تخفیفی که ارائه داده‌اند، می‌توانید مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بیمه نامه‌ها را تهیه کنید.

بدون نظر

ورود