اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا» درباره نذری محرم + ویدیو

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا» درباره نذری محرم +  ویدیو

برنامه مهلا با اجرای محمد حسین پویانفر، یکی از ویژه برنامه‌های محرم است که چند سالی است از تلویزیون پخش می شود. امسال تا به امروز صحبت مهمان هایی مثل جواد خیابانی و مهران غفوریان، حواشی بسیاری در فضای مجازی به وجود آورده اند و صحبت های جدیدترین مهمان این برنامه، وحید شمسایی، واکنش های بسیاری را در شبکه های اجتماعی در پی داشت.

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»

بخشی از صحبت های وحید شمسایی در برنامه مهلا درخصوص نذری محرم، بیش از همه مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. وحیدشمسایی در گفتگو با برنامه مهلا گفت: «بگذارید ریا شود. من خانه‌ام نیاوران است. بهترین ماشین‌های ایران ۴ صبح پارک می‌کنند و در صف حلیم می‌ایستند.»

یکی دیگر از اظهارات او که جنجالی شد، اشاره دوباره به رژیم غذایی اش و نخوردن برنج بود. وحید شمسایی سال هاست که در هر برنامه ای در تلویزیون و برنامه های شبکه خانگی و … به محض پیدا کردن فرصتی درباره رژیم غذایی اش و نخوردن برنج و نوشابه از سال ۷۸ اشاره می کند.

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»

اشاره به برنج نخوردن در برنامه مهلا در کنار صحبت کردن از نذری محرم، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت. 

فردی با انتشار این بخش از صحبت های شمسایی در برنامه مهلا نوشت: «ذهن وحید شمسایی یه الگوریتم ساده داره. تقویم رو باز میکنه “من برنج نمیخورم” رو با اون تاریخ یا مناسبت ترکیب میکنه»

کاربر دیگری نوشت: «وحید شمسایی الان ۱۵ ساله تو هر برنامه‌ای دعوت شده میگه من برنج نمیخورم.»

شخصی اضافه کرد: «از وحید شمسایی جمله “من برنج نمیخورم” رو بگیری کلا حرف نداره بزنه تو صدا سیما!»

بیوگرافی وحید شمسایی

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»

وحید شمسایی در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۳۵۴ در تهران دیده به جهان گشود. اصلیت مادر وحید شمسایی از قلهک تهران میباشد درحالیکه پدرش از ظفر قند اصفهان است. فرزند آخر خانواده شمسایی، وحید شمسایی است و دارای یک خواهر و برادر می باشد. پدر وی در آذرماه ۹۸ فوت کرد. حاج آقا رضا شمسایی بعد از این که به بیماری گرفتار شد و یک دوره ی طولانی مدت، آن را تحمل کرد سرانجام در بیمارستان جم در تاریخ ۱۸ آذرماه درگذشت.

ازدواج وحید شمسایی

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»
ازدواج وحید شمسایی، فامیلی بوده، درواقع وی با یکی از اقوامش ازدواج کرده است و نتیجه ی این ازدواج، دختری به نام نگار و همچنین یک دو قلوی دختر به نام کیمیا و کیانا می باشد.

اظهارات او در مورد مراسم ازدواجش این چنین بود:ازدواج دارای آداب ورسوم خاص خود می باشد و مراسم خواستگاری ما با محوریت خانواده بطور سنتی صورت گرفت. مهریه ایشان بطور معقولی بود ولی همسرم مهریه شان را به من بخشیده اند.

فعالیت های وحید شمسایی

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»

وحید شمسایی با فوتبال، ورزش خود را شروع کرد و حدود ۶ سال بخاطر آسیب شدیدی که دید، خانه نشین شد. سپس تصمیم گرفت در رشته فوتسال، ورزش خود را ادامه دهد. وی از آن دوران میگوید:من اکثر وقت ها فراغتم را در خانه سپری می کردم؛ حتی به صورت تفننی هم، بازی کردن برای من سخت بود. وزن من با گذشت زمان زیاد شد و چنین مسأله ای باعث ناراحتی من میشد. از این رو به تدریج تصمیم گرفتم که به سراغ فوتسال بروم تا بتوانم از این طریق، وزن خود را به حالت عادی برگردانم.

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»

وحید شمسایی به همراه برادرش امیر، تمرین را شروع کرد تا بعد از مصدومیت به شرایط ایده آلی برسد. او بهمراه تیم پیکان تهران در سال ۷۸ به بازی در لیگ برتر فوتسال پرداخت. وحید شمسایی در مقابل تیم ملی روسیه، نخستین بازی ملی خود را در سال ۱۹۹۹ در اصفهان انجام داد. او سابقه ی بازی در باشگاه هایی نظیر بنیاد شهید بانک تجارت، استقلال، پیمان، ارم کیش قم، لاتزیو، تام ایران خودرو، گیتی پسند، فولاد ماهان، شنزنن، تاسیسات دریایی، دبیری تبریز، تیم ملی را دارد. او از سال ۱۳۹۲ پس از خداحافظی از بازیکنی وارد عرصه مربیگری شد و تاکنون بعنوان مربی در تیمهای دبیری تبریز، تأسیسات دریایی حضور داشته است. او با زدن دو گل به تیم فرش آرا مشهد در ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۳ توانست تعداد گل هایش در رده باشگاهی را از ۴۰۰ گل بگذراند.

اسپانسر خارجی وحید شمسایی
شهرت و درخشش وحید شمسایی در میادین جهانی سبب شد تا یک کمپانی معتبر پوشاک ورزشی بین المللی(PUMA) به عنوان اسپانسر این ورزشکار ایرانی شود.

قول بازگشت وحید شمسایی در عصر جدید

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»
وحید شمسایی پس از فالکائو برزیلی توانسته با زدن ۳۹۲ گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتسال ملی جهان انتخاب شود. در سال ۲۰۱۷ فالکائو برزیلی موفق به شکست رکورد وحید شمسایی شد. در سال ۹۶ وحید شمسایی که عنوان آقای گلی جهان را از دست داد، در برنامه تلویزیونی عصر جدید گفت که قصد پس گرفتن این عنوان از فالکائوی برزیلی را دارد. در حالیکه وحید شمسایی برای بازگشت به تیم ملی و پس گرفتن رکوردش در زمان شکسته شدن این رکورد، ابراز تمایل کرده بود ولی محمد ناظم الشریعه، او را به تیم ملی دعوت نکرد.

رد کردن تمام پیشنهادات خارجی وحید شمسایی بخاطر عرق ملی

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»
وحید شمسایی درخصوص رد کردن تمام پیشنهادات خارجی اش چنین گفت:من در ایتالیا قراردادی با یک تیم باشگاهی بمدت ۵ سال امضاء کردم ولی در این تیم بمدت ۲ سال بازی کردم و پس از این مدت به ایران بازگشتم. از برخی از تیمهای باشگاهی نظیر اسپانیا، روسیه و آمریکا دعوتنامه داشتم ولی تمامی این پیشنهادها را رد کردم چون تعصب خاصی نسبت به کشورم دارم و تا زمانی که بتوانم بازی کنم، در تیمهای باشگاهی ایران فعالیت خود را ادامه می دهم.

وحید شمسایی در دورهمی
در ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ وحید شمسایی به عنوان مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد. او به سوالات مهران مدیری در این برنامه درباره‌ی زندگی شخصی و ورزشی اش جواب داد.

وحید شمسایی و امیر تتلو

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»
امیر تتلو زمانی که در ایران بود پس از حضور در تمرینات پرسپولیس و استقلال، پس زده شد و به او اجازه تمرین ندادند. در زمان حضور وحید شمسایی در تیم فوتسال تأسیسات دریایی در تمرینات این تیم حاضر شد و با استقبال شمسایی همراه شد. رابطه این دو نفر به حدی خوب شد که تتلو در بازی‌های خانگی تأسیسات در سالن حاضر می‌شد و از هواداران خود هم می‌خواست به سالن بیاید و این تیم را تشویق کنند. خود وحید در این‌باره می‌گوید: زمانی که در تمرینات ما بود استعداد خوبی داشت. نه اینکه در حد یک بازیکن حرفه‌ای باشد، اما فوتسال را بلد بود. علت اصلی که او را پذیرفتم این بود که در آن مدت از سیگار کشیدن دست کشید. حدود یک ماهی سیگار را کنار گذاشت. ضمن اینکه با ورزش کردن از کارهای دیگر هم دست می‌کشید. این خیلی برایم ارزشمند بود، اما خب مشخص بودکه فاز ما فرق می‌کند.

شغل دوم وحید شمسایی

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»
وحید شمسایی دربارهی شغل دوم خود گفت:من در ابتدا در بخش واردات خودرو فعالیت داشتم ولی در حال حاضر با دوستم به صورت شراکتی یک پیتزافروشی، کافی شاپ و فروشگاه پروتئینی دارم که این مغازه ها را اجاره داده ایم. علاوه بر این ها در بخش املاک نیز فعالیت دارم.

علاقه وحید شمسایی به استقلال و بازی در تیم فوتبال
وحید شمسایی درباره میزان علاقه اش به تیم فوتبال استقلال می گوید:همیشه به بازی کردن برای تیم بزرگ استقلال علاقه داشتم تا بعنوان یار کمکی در مقطعی به این تیم ملحق شدم.

در سال ۱۳۸۱ وحید شمسایی در نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا برای تیم استقلال در برابر تیم الهلال عربستان بازی کرد. او برای استقلال در بیست دقیقه پایانی بازی کرد و این بازی به سود تیم عربستانی با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید.

افتخارات فردی وحید شمسایی

اظهارات جنجالی وحید شمسایی در برنامه «مهلا»
وحید شمسایی در دوران بازیکنی خود، افتخاراتی را کسب کرد که از آن ها می توان به ۷ مرتبه آقای گل فوتسال در ایران، آقای گل ۸ دوره مسابقات آسیایی و در نهایت آقای گل جهان با ۳۹۲ گل زده اشاره کرد. او ۵ بار به عنوان بازیکن سال آسیا نیز انتخاب شد که سال ۲۰۱۵ آخرین بارش بود. او در تمام حوزه های ورزشی در فوتسال، موفق به کسب عناوین قهرمانی فراوان و افتخارات زیاد شده است.

۶ نظر

ورود

  • Razed مرداد ۳, ۱۴۰۲

    خوی …پرستی, گداپروری, چشم گرسنگی, با این …ملت رو گداگشنه و وحشی کردید که مثل قحطی زدگان به غذای مفت حمله میکنند, غنی و فقیر و زن و مرد هم نداره, همه همین خوی …رو دارند.

    • حسین مرداد ۳, ۱۴۰۲

      ماشاالله به غیرت و شرف وحید جان شمسایی ؛ وقتی یکی لقمه اش حلال باشه می‌ره گدای در شاه دو عالم میشه ولی امان از اون زمان که آدم شکمشو از مال حروم پر کنه اون موقع مثل کریمی کثافت می‌ره گدایی یزید زمانه (آمریکای خائن) رو می‌کنه و دلار دلار پول میگیره تا تو کشور خودش ایجاد تفرقه و ناامنی کنه؛ چه بسا بیمارانی که دکتر جوابشون کرده بود و با خوردن نذری امام حسین شفا گرفتن و چه بسا کسانی که به خاطر توهین به اهل بیت تا ابد تو آتش جهنم گرفتار میشن.

    • فاسانا مرداد ۳, ۱۴۰۲

      این حرفت که غلط بود و —خوردی
      کسی که دنبال غذای مفته هیچ وقت نمی‌تونه روزه بگیره
      ….

      • حسین مرداد ۵, ۱۴۰۲

        غلط کرده هرکی گفته مفته، مردم خودشان به حسینیه ها کمک نقدی می کنند تا از غذای متبرک امام حسین علیه السلام بهره مند شوند ، تقریباً مثل رستوران ولی با این تفاوت که این غذا ها با ذکر و یاد امام حسین علیه السلام متبرک میشن.
        من مطمئنم اگه به جای غذای نذری تو حسینیه ها آیفون پخش کنند همه شما ها که بد و بیراه به اهل بیت میگین و استیکر استفراغ می‌فرستید همچنین چاپلوسی می کنید و به به و چه چه که مثل نداشته باشه ؛ به این میگن مفت خوری نه یه غذای ناقابل نذری که با هزینه خود مردم تهیه میشه.

  • فاسانا مرداد ۳, ۱۴۰۲

    عجب سیاست درب وداغونی داره شمسایی
    تلفن ضدانقلابها حک شده و اونجا به هم پیام داده بودن بی حجاب ویرایش کرده و…برید تو مراسم امام‌حسین(ع) تا کم کم اونجا رو بهم بریزید، آقای شمسایی، اون آدما دنبال نذر نیستن اصلا اعتقاد ندارن، دنبال اسکول کردن امثال تو هستن