با اکتیک آرامش را تجربه کنید

با اکتیک آرامش را تجربه کنید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر فکری به حال زندگی ماشینی و شلوغ این روزهایمان نکنیم، زیر فشار له می‌شویم! جسم و روح ما تا جایی تاب می‌آورد، تا جایی می‌تواند ازدحام را تحمل کند و تا جایی می‌تواند اخبار غم‌انگیز را دنبال کند! اما مگر می‌توان از زندگی و شلوغی‌اش فرار کرد و به آرامش رسید؟! مطمئناً «گریز از شلوغی‌ها و آلودگی‌ها» یک رویای ذهنی است و هیچ کدام از ما نمی‌توانیم چنین کنیم. پس راه چاره چیست؟ با ما همراه باشید تا برایتان بگوییم چه باید کرد…

یوگا، یوگا و دیگر هیچ…

همین اول کار برایتان بگوییم که راه رهایی از تنش و شلوغی روزها، یوگا است. برخی مردم با شنیدن نام یوگا به یاد مردی مرتاض می‌افتند که بر روی دست‌ها راه می‌رود، این سالک تنها در وعده‌های غذایی بادام می‌خورد و برخی اوقات نیز اراده می‌کند تا از روی آتش و خاکستر داغ با قدم‌های جادویی‌اش رد شود! اما این یک ذهنیت اشتباه درباره یوگا است! یوگا امروز تنها یک ورزش و یا به خیال برخی یک فریب نیست. بلکه یوگا یک لایف استایل منسجم است که برای هر موضوعی یک راه حل دارد.

یوگی‌های امروز قرار نیست قیافه‌های عجیب و معوج داشته باشند، حتی قرار نیست لباس‌های هیپی شکل رنگی بپوشند. آنها همین جا هستند، در اتوبوس و مترو و کافه‌های شهر آنها را ملاقات خواهیم کرد. حتی برخی از آنها در اتاق خوابشان مانده‌اند و پشت مانیتور یک لپ تاپ قدیمی به تمرین می‌پردازند.

در حقیقت یوگا یکی از ورزش‌هایی‌ست که با زمان پیش رفته و هرگز از زمان عقب نیفتاده است! این ورزش یک انسان را از همه لحاظ تامین می‌کند: روح، جسم، معنویت، ذهن و همه چیز ما در طی یوگا صیقل می‌یابد. یک ساعت یوگا در روز معادل رهایی از تمام انرژی‌های منفی‌اس ست که در ساعت‌های قبل به روح و روان ما تحمیل شده است. آرامشی که با یوگا نصیب ما می‌شود هرگز با جریانات وخیم اخبار و ازدحام زندگی ماشینی خدشه‌دار نخواهد شد. پس یوگا و یوگایی زیستن را از همین حالا شروع کنید…

با اکتیک یوگا کنید و آرامش را مهمان ذهن شلوغ و جسم خسته خود کنید

اگر قرار است یوگا را شروع کنید و دقیقاً نمی‌دانید از کجا و چطور، جواب شما پیش اکتیک است. اکتیک یک پلتفرم آنلاین است که به افراد دو امکان می‌دهد: نخست اینکه به عنوان یک میزبان تجربیات و مهارت‌های عملی خود را در اختیار بقیه قرار دهند و در ازای آن کسب درآمد کنند و دوم اینکه مهمان تجربیات دیگران شوند و از آنها مهارت فراگیرند.

در میان برنامه‌های مجموعه اکتیک، تجربیات جالبی از یوگا وجود دارد. تجربیاتی که به وسیله آدم‌هایی درست مثل ما برگزار شده، آدم‌هایی که مدت‌ها پیش راهی را که ما امروز می‌خواهیم قدم در آن بگذاریم را در پیش گرفته‌اند. تجربیات این آدم‌ها به ما کمک می‌کند تا مسیر را اشتباه نرویم و یک تجربه دلنشین را تجربه کنیم. این تجربه ناب مطمئناً می‌تواند ما را مشتاق‌تر از هر زمان کند و در واقع نیروی محرکه‌ای باشد برای قدم گذاشتن در لایف استایلی که ذهن و جسم خسته ما را درمان می‌کند.

برنامه‌های یوگای اکتیک بیشتر حول چه تجربیاتی است؟

وقتی در وبسایت اکتیک واژه «یوگا» را سرچ کنید، نتیجه تجربیات جالبی حول محور ورزش یوگا خواهد بود. این تجربیات شامل موارد زیر است:

● تجربه آرامش با یوگا در طبیعت

● تجربه یوگا، به صرف آرامش

● تجربه یوگا، تکنیکی برای غلبه و رهایی

● یوگا در صبح نوروز

● یوگا، تجربه اتحاد ذهن و جسم

● یوگا در طبیعت، تجربه منحصربه‌فرد آرامش

● یوگای آنلاین، تجربه‌ای برای بالا بردن کیفیت زندگی

● رویداد یوگا در طبیعت، تجربه آرامش ناب

جلسات جذاب بالا به همت افراد متخصصی برگزار شده که خواهان تشویق افراد به یک تجربه دلچسب بوده‌اند. افراد بسیاری پس از این جلسات جذب ورزش یوگا شده‌اند و به کمک مربی خود مراحل بالا را در این ورزش طی کرده‌اند. همچنین امکان تعامل با افرادی که مثل ما تشنه یادگیری و خواهان آرامش و رهایی هستند قطعاً تجربه یوگای اکتیک را به یک تجربه عالی بدل کرده است.

از سمت دیگر جلسات یوگای آنلاین نیز می‌تواند بهترین راه حل برای افرادی باشد که در شهرهای دیگر به جز تهران به سر می‌برند. همچنین برای برخی افراد امکان حضور فیزیکی در جلسه یوگا وجود ندارد که تجربه آنلاین می‌تواند راهگشا باشد.

یوگا در اکتیک به ما چه می‌آموزد؟

تجربه یوگا در اکتیک می‌تواند بهترین راهکار برای یادگیری حرکات یوگا باشد. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از افراد هستند که در خانه یوگا می‌کنند. این کار بسیار پسندیده‌ای است اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر حرکتی را اشتباه انجام دهید، این ورزش دوست داشتنی چه آسیب‌هایی را می‌تواند به بدن شما (گردن، کمر و…) تحمیل کند؟

تجربه یوگا در اکتیک فرصتی‌ست تا حرکات خود را با مربی چک کنید و از صحت عملکرد آنها مطمئن شوید.

از سمت دیگر با اینکه یوگا یک سیر و سلوک شخصی است اما تجربه تعامل با دیگران در این راه می‌تواند بسیار لذت بخش و آموزنده باشد. در اکتیک امکان این تجربه جمعی مهیا شده است.

اگر سال‌هاست که یوگا کار می‌کنید…

در مرحله بعدی سخن ما با شمایی‌ست که سال‌ها یوگا کار کرده‌اید. اگر مهارت کافی در انجام حرکات یوگا دارید، اگر خلاق هستید، اگر مربی یوگا و در واقع یک یوگیست هستید، اکتیک برای شما یک سکوی پرش است!

شما می‌توانید با کمک اکتیک با افراد بسیار زیادی چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین آشنا شوید. این موقعیت به جز اینکه برای شما کسب درآمد به همراه دارد، می‌تواند مرحله اولیه جمع کردن افراد برای یک کلاس یوگای خودمانی نیز باشد. از سوی دیگر جلسه یوگا در طبیعت می‌تواند یک موقعیت برای سهیم کردن انرژی مثبت شما با دیگران باشد و چه چیزی بالاتر از این؟

حالا که وارد مسیر یوگا شده‌اید…

تبریک می‌گوییم! شما وارد دلچسب‌ترین مسیر ممکن برای رسیدن به رهایی و آرامش محض شده‌اید! همان‌طور که گفتیم یوگا تنها یک ورزش نیست، یوگا یک لایف استایل و سبک زندگی است. حرکات یوگا می‌تواند آغازی برای یک سیر و سلوک نیکو در درون شما و کائنات باشد. این به ظاهر ورزش رفته رفته تغذیه شما، پوشش شما، اخلاق و منش شما و هر آنچه پیرامون شماست تغییر می‌دهد و به سمت بهترین‌ها سوق می‌دهد. بنابراین از یوگا هرگز غافل نشوید! در این بین اکتیک نیز به شما می‌آموزد که چطور پا در مسیر منتهی به آرامش و امید بگذارید….

بدون نظر

ورود