معرفی اپلیکیشن اکتیک برای یک زندگی هیجان‌انگیز

معرفی اپلیکیشن اکتیک برای یک زندگی هیجان‌انگیز

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تابستان حتما جادویی در اسم خودش دارد که تا شروع می‌شود دلمان می‌خواهد دست به کارهایی هیجان‌انگیز بزنیم و تجربه‌های جدید خلق کنیم. بیشتر اوقات رسیدن به چیزهایی که دلمان می‌خواهد چندان هم آسان نیست. تهیه و یافتن آدم کاربلد، امکانات، فضا و هزینه‌ها هرکدام می‌توانند مثل یک دیو بی شاخ و دم ظاهر شده و جلوی ما را بگیرند. اینجا است که اپلیکیشن اکتیک می‌تواند منجی ما باشد و کمک‌مان کند تا نه تنها تابستان که همه سال زندگی هیجان‌انگیزی داشته باشیم.

اپلیکیشن اکتیک چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح بدهیم اکتیک یک پلتفرم اینترنتی است که از بستری تکنولوژیک استفاده می‌کند تا امکان به اشتراک گذاشتن تجربه آنلاین را برای شما فراهم کند. افراد دارای تجربه در اکتیک مهارت و تجربه خودشان را با شما به اشتراک می‌گذارند و شما می‌توانید بدون دردسر زیاد و گشتن در هزار جا، امکان امتحان کردن کار مورد علاقه خودتان را تنها با چند کلیک به دست بیاورید.

همین طور اگر در زمینه خاصی هم امکان به اشتراک گذاشتن یک تجربه یا مهارت با دیگران را دارید، باز می‌توانید سراغ اکتیک بروید و ضمن لذت بردن از این کار، کسب درآمد هم داشته باشید.

حالا بیایید بررسی کنیم چطور با استفاده از اکتیک و تجربه آنلاین می‌توانیم زندگی‌مان را پر از هیجان کنیم!

اصلا هیجان چیست؟

هیجان به طور کلی به واکنش‌های احساسی و عاطفی ما به مسائل مختلف گفته می‌شود. هر هیجانی که ما در زندگی تجربه می‌کنیم از سه مولفه اصلی برخوردار است.

اول مولفه شناختی است، یعنی افکار، باورها، تجربیات گذشته ما و انتظاراتی که داریم باعث می‌شوند هر کدام ما به شکلی متفاوت و به اندازه‌ای متفاوت هیجان‌زده شویم. همین طور همین مسئله است که باعث می‌شود چیزی که برای ما بسیار شیرین و پر از هیجان است برای دیگری نفرت‌انگیز یا کسل‌کننده باشد.

دومین مولفه هیجان، فیزیولوژیکی است. یعنی هیجان باعث ایجاد تغییرات جسمی در بدن ما می‌شود. بسته به شکل هیجانی که تجربه می‌کنیم تغییرات جسمی متفاوتی را تجربه می‌کنیم، اما هیجان عموما با افزایش ضربان قلب همراه است و خیلی اوقات نفس کشیدن ما را هم تندتر می‌کند.

سومین مولفه هیجان، رفتاری است. این مولفه به تمام حالات مختلفی اشاره می‌کند که ما با آنها هیجان خود را بروز و نمایش می‌دهیم. ما معمولا با حالات چهره، حالات بدن، برخی حرکات یا صداها هیجان خود را نشان می‌دهیم. شاید مردمک‌های گشاد و لبخند گشاده‌تر ابراز هیجان یکی از ما باشد، یکی دیگر از ما هم دلش می‌خواهد بپرد هوا و جیغ بکشد تا هیجان خودش را ابراز کند.

در واقع نه تنها چیزهایی متفاوت ما را هیجان‌زده می‌کنند که به اشکالی متفاوت هم هیجان خودمان را نشان می‌دهیم. پس بهتر است روش شخصی خودمان را برای داشتن یک زندگی هیجان‌انگیز خلق کنیم و کاری به مد و ترندهای روز نداشته باشیم. شما می‌توانید با گشت زدن در میان انواع تجربه آنلاین نمایش داده شده در اکتیک گزینه‌هایی را انتخاب کنید که شما را قلقلک می‌دهند و حتی شاید ریشه در تجربیات شیرین کودکی شما داشته باشند.

هیجان همراه با ترس در اکتیک

گروهی از ما هیجان‌های توام با ترس را دوست داریم، یک چیزی شبیه راه رفتن روی دیوار یا نگاه کردن به فیلم ترسناک در یک شب تاریک (چه بهتر که باد هم بوزد). شما می‌توانید در میان تجربه‌های آنلاین اکتیک از این دست تجربه‌ها هم پیدا کنید. مثلا پارکور چطور است؟ زمانی بوده که دلتان خواسته این قدر رها بین زمین و آسمان در رفت و آمد باشید؟ بپرید و بالا و پایین بروید و آن لحظات کوتاه تعلیق و وصل نبودن به هیچ چیزی را تجربه کنید؟ اگر این طور بوده بدون ذره‌ای تعلل سراغ این تجربه بروید و هیجان مورد علاقه‌تان را به خودتان هدیه کنید. حتی می‌توانید دسته جمعی و همراه با دوستانی که سلیقه هیجانی‌شان شبیه شماست سراغ این تجربیات بروید و خاطرات منحصر بفرد و پر هیجان خودتان را خلق کنید.

هیجان همراه با ورزش در اکتیک

گروهی از ما به خوبی می‌دانیم که وقت، هزینه، انرژی و توان انجام دادن مستمر بعضی از ورزش‌ها را نداریم، اما خیلی دلمان می‌خواهد حتی شده برای یک بار ببینیم انجام دادن آن ورزش چه حس و حالی دارد. مثلا همیشه با هیجان تماشاگر مسابقات اسب‌سواری بوده‌ایم یا دلمان می‌رفته برای قایق‌سواری، تنیس یا… اگر شما هم عضو این گروه از آدم‌ها هستید خبر خوب ما برای شما این است که باز هم اکتیک می‌تواند به شما کمک کند تا سراغ این تجربه‌ها بروید. کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن اکتیک شده و میان تجربه‌ها جستجو کنید تا ورزش و فعالیت ورزشی مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. تازه یک نکته هیجان‌انگیز اضافی در این تجربه هیجان‌انگیز هم وجود دارد، ممکن است خیلی اتفاقی عاشق یکی از این ورزش‌ها شوید و تصمیم بگیرید آن را به شکلی مداوم دنبال کنید. چه چیزی بهتر از کشف یک عشق پرهیجان جدید که شما را سالم هم نگه می‌دارد؟

هیجان همراه با کارِ دست و هنر در اکتیک

ممکن است ما جزو آن دسته‌ای از آدم‌ها باشیم که از فکر آفریدن چیزهای جدید، آن هم با دستان خودمان بسیار هیجان‌زده شویم. مثلا همیشه وقتی به ظروف سفال و سرامیک نگاه می‌کنیم از فکرمان بگذرد که ساختن این کارها چه حسی دارد؟ یا به این فکر کرده باشیم که لمس کردن گل و شکل دادن به آن چطور کاری است؟ رنگ کردن و نقاشی کردن روی یک کوزه چطوری است یا چطور می‌توانم یک آویز مکرومه ببافم یا… در این صورت ما باز هم می‌توانیم در اکتیک و میان انواع تجربه آنلاین جستجو کنیم تا تجربه مورد نظر خودمان را پیدا کنیم. یکی از ویژگی‌های جذاب این تجربه‌ها این است که نتیجه تجربه شما موجودیت فیزیکی دارد و همیشه با دیدن آن به یاد لذت و هیجان خلق کردنش خواهید افتاد.

هیجان همراه با طبیعت در اکتیک

زندگی شهری و ماشینی با روتینی که حوصله را سر می‌برد، مایه عذاب گروهی از ما آدم‌ها است. گروهی که ارتباط با طبیعت، حیوانات و گیاهان برایمان پر از هیجان و زندگی است. مثلا ساعت‌ها منتظر نشستن برای دیدن یک نوع پرنده خاص ضربان قلب‌مان را ده برابر می‌کند. پس اگر عاشق فکر بودن در یک مزرعه و ناز کردن کله یک گوسفند یا گربه و حتی چیدن میوه هستیم، بهتر است در اکتیک به دنبال تجربه‌های این چنینی بگردیم و خودمان را از این هیجان زیبا و لطیف محروم نکنیم. این دسته از هیجانات که اتصال دوباره ما را با مادر طبیعت برقرار می‌کنند آرامش و تعادل را هم به زندگی ما بازمی‌گردانند و دوباره به ما یادآوری می‌کنند که ما چقدر برای خوب زیستن به طبیعت و محیط زیست‌مان با انواع موجوداتش وابسته و متکی هستیم.

هیجان همراه با آشپزی در اکتیک

گروهی از زنان و مردان هستند که آشپزی برایشان پختن ساده یک غذا نیست، بلکه آشپزی به چشم آنها یک هنر است. گروهی که دلشان می‌خواهد دستور پخت‌های جدید را امتحان کنند، غذا را تزئین کنند و دسر و شیرینی درست کنند. در اکتیک جایی برای این تجربه‌ها هم وجود دارد و شما می‌توانید بدون تقبل هزینه خرید برخی ابزارهای آشپزی خاص، تجربه شیرین پختن یک خوراکی جدید را امتحان کنید و از هیجان دیدن و چشیدن نتیجه لذت ببرید.

هیجان همراه با خلق در اکتیک

از آن دسته آدم‌ها هستید که از خلاقیت لذت می‌برید؟ دلتان می‌خواهد تجربه خلق یک آهنگ یا یک نقاشی دیجیتال را کنار یک حرفه‌ای از سر بگذرانید چون عاشق هیجان از صفر به صد رسیدن هستید؟ مثل همیشه سراغ اکتیک بروید و به دنبال این دست تجارب بگردید و مطمئن باشید دست خالی برنمی‌گردید. می‌دانید خوبی مشارکت در این دسته تجربیات هیجان‌انگیز این است که معمولا ذهن و روان ما را در زمینه خاص کاری خودمان خلاق‌تر می‌کنند. بله، هیجانات همین قدر جذاب و عجیبند!

هیجان همراه با سرگرمی در اکتیک

دلتان می‎خواهد ذهن‌تان را رها کنید و از استرس و اضطراب‌های روزمره رها شوید و هیچ کار جدی‌ای هم انجام ندهید؟ خب سراغ سرگرمی بروید که بهترین گزینه است. کارائوکه (عاشقان سریال‌های کره‌ای که حتما کارائوکه را امتحان می‌کنند)، انواع بازی‌های قدیمی و جدید همه می‌توانند هیجان موردنظر شما را فراهم کنند و کمک کنند تا در عین تجربه حسی خوب و هیجانی لذت‌بخش از شر افکار مزاحم راحت شوید و تجدید انرژی کنید.

هیجان برای کودکان در اکتیک

احتمالا برای همه ما پیش آمده که با خودمان گفته باشیم کاش فلان چیز را در کودکی تجربه کرده بودیم تا دنبالش می‌رفتیم. خیلی از ما ممکن بود شاعر، شناگر، نقاش یا دامپزشک بی‌نظیری بشویم اگر در کودکی می‌فهمیدیم که چه کاری ما را به هیجان می‌آورد و با انجام دادنش لذت می‌بریم. کاری که استعدادش را داریم، می‌توانیم ساعت‌ها برایش وقت بگذاریم و از تمرین کردنش خسته نشویم قطعا می‌توانست آینده روشن‌تری را برایمان رقم بزند. پس حالا که امکانش هست می‌توانید با شریک کردن کودکان در تجربه‌های مختلف آنها را در کشف استعداد و علاقه‌هایشان یاری کنید.

زندگی هیجان‌انگیز خودتان را در اکتیک بسازید

مثال‌هایی که در بندهای بالا ذکر کردیم تمام تجربیاتی که شما می‌توانید در اکتیک پیدا کنید را پوشش نمی‌دهند. از رصد ستارگان گرفته تا گشتن در محله‌ها و شهرها، بحث‌های تخصصی، عکاسی شهری و هزار و یک تجربه جذاب دیگر، همه را می‌توانید در میان انواع تجربه آنلاین درج شده در اکتیک پیدا کنید و خودتان یا خودتان به همراه عزیزان‌تان را مهمان یک هیجان کنید. اکتیک کنار شما است تا زندگی هیجان‌انگیز خودتان را بسازید.

بدون نظر

ورود