نامزدی هالک هوگان ۶۹ ساله با یک مربی یوگای ۴۵ ساله

نامزدی هالک هوگان ۶۹ ساله با یک مربی یوگای ۴۵ ساله

هالک هوگان اسطوره ی WWE، بعد از نزدیک به یک سال رابطه عاشقانه با یک مربی یوگا به نام اسکای دیلی، از نامزدی خود با او خبر داده است.

این سومین ازدواج این کشتی گیر آمریکایی ۶۹ ساله خواهد بود. ازدواج اول او با زنی به نام لیندا از سال ۱۹۸۳ تا ۲۰۰۹ بود و ازدواج دومش با جنیفر مک دانیل از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و تا ۲۰۲۱ ادامه داشت. این ستاره ی سابق WWE و WCW از ازدواج اول خود ۲ فرزند، بروک ۳۵ ساله و نیک ۳۲ ساله دارد.

اسکای دیلی ۴۵ ساله هم مطلقه است و خود ۳ فرزند دارد.

جدایی هوگان از همسر اولش لیندا فرآیند پرماجرایی داشت که با مطرح شدن اتهام خیانت و اختلافات مالی همراه بود.

بعد از نهایی شدن طلاق هوگان از همسر دومش جنیفر مک دانیل، او و دیلی در اوایل سال ۲۰۲۲ رابطه عاشقانه ی خود را آغاز کردند. هوگان بر اساس بخشی از توافقنامه ی طلاقش از مک دانیل مجبور شد خودروی جدیدی برای او خریداری کند.

این کشتی گیر آمریکایی فوریه ی سال ۲۰۲۲ در پشت صحنه ی یک کنسرت به همراه عشق جدیدش، اسکای دیلی دیده شد. بعد از آن هوگان مجبور شد در اینستاگرام خود برای طرفدارانش توضیح دهد که زندگی مشترکش با جینفر مک دانیل رسماً به پایان رسیده و او وارد رابطه عاشقانه ی تازه ای شده است.

هوگان و دیلی رابطه ی خود را نسبتاً مخفی ادامه دادند. اسطوره ی WWE به ندرت عکسی از زن جدید زندگی خود در اینستاگرامش منتشر می کرد و صفحه ی اینستاگرام دیلی نیز عمومی نبود.

هوگان که چند روز قبل به همراه دیلی به مراسم عروسی یکی از دوستان نزدیک خود رفته بود، در آنجا اعلام کرد که چند روز پیش از آن، در روز تولد دیلی از او خواستگاری کرده بود.

هوگان به حاضرین مراسم عروسی گفت: «اسکای هم آنقدری دیوانه بود که به من بله بگوید!»

هالک هوگان ماه قبل در مصاحبه ای فاش کرد که نزدیک به ۱۸ کیلوگرم از وزن خود را کم کرده که بخشی از آن به دلیل کنار گذاشتن مصرف الکل بوده است.

او در این مصاحبه گفت: «دیگر اصلاً الکل نمی خورم. قبلاً از آن برای بی حس کردن خودم استفاده می کردم که به خاطر مشکلات کاری و شخصی ای بود که داشتم. بعداً متوجه شدم که الکل خیلی پرخاشگرم می کند. برای همین مجبور شدم کنارش بگذارم.»

هوگان در ادامه توضیح داد که حالا در آستانه ی ۷۰ سالگی، تمرکز خود را بر نوشیدن آب و مصرف مواد غذایی ارگانیک گذاشته است.

او در این مصاحبه همچنین از مشکلات جسمانی ای گفت که به واسطه ی سال های طولانی فعالیت در رشته ی کشتی، در سال های اخیر با آن ها مواجه شده است.

هوگان در اینباره گفت: «حدود ۱۵ سال قبل بدنم یک جورهایی با من قطع همکاری کرد. چندین جراحی زانو انجام دادم. برای یک جراحی پشت رفتم که تبدیل به ۱۰ جراحی پشت شد. مفصل هر دو زانویم را تعویض کردند. مفصل لگنم هم تعویض شد. چند تا جراحی هم روی صورتم انجام شد، چون حفره ی چشمم چند بار شکسته بود. و در نهایت شد ۲۵ یا ۲۶ جراحی طی یک دوره ی ۱۰ یا ۱۲ ساله.»

به گفته ی او این جراحی ها زندگی اش را زیر و رو کرد.

هوگان گفت: «سبک زندگی ام را به کلی تغییر دادم چون آن زمان با آن همه دردی که می کشیدم و سنم که داشت بالاتر می رفت، نمی توانستم وزن بدنم را تحمل کنم. وقتی تحرک ندارید و دیگر هر شب کشتی نمی گیرید، راحت وزن اضافه می کنید. برای همین تصمیم گرفتم وزنم را کم کنم.»

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود