تبلیغ عجیب جکوزی با کت و شلوار در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران + ویدئو

تبلیغ عجیب جکوزی با کت و شلوار در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران + ویدئو

از دیروز ویدئوی عجیبی از نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران در حال دست به دست شدن است که مردی برای تبلیغ جکوزی با کت و شلوار درون آب رفته است. این ویدئو واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

در این ویدئو که واکنش های طنز کاربران آنلاین را به دنبال داشته شاهد هستیم که در جریان بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران، در یکی از غرفه‌ها مرد جوانی برای تبلیغ جکوزی با کت و شلوار و کراوات در آب حضور دارد و در حالی که صدایی درون ویدئو می‌گوید «سریال ایرانیه»، مرد لبخند تلخی می‌زند و به اطراف نگاه می‌کند.

واکنش‌ها به این ویدئو از سوی کاربران شبکه های اجتماعی عمدتا با تمسخر و طعنه همراه بوده است. یکی از کاربران این کار را «آبروریزی» دانسته، دیگری نوشته «بهتر بود از مایوهای مردانه برای موج سوارها استفاده می‌کرد» و یک نفر دیگر نوشته «اول فکر کردم تبلیغ کت و شلوار ضدآبه». کاربر دیگری هم این پرسش را مطرح کرده که «اصلا چه لزومی داشت برای تبلیغ جکوزی حتما کسی درون آن برود؟»

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • اندیشه و خرد ایرانی کجاست مرداد ۱۹, ۱۴۰۲

    حتما آخوندها فلسفه جکوزی رو هنوز اعلام نکرده اند و این موضوع باعث سردرگمی عوامل و ندانم کاری اونها شده!!!؟؟؟؟ ای خاک بر سرتان که ابرو برای ایران و ایرانی نزاشته آید.

  • سعید مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    سلام بر ایران و ایرانی خونگرم و دوست داشتنی .
    دوستان به قول اون همشهریمون نیازی نبود کسی داخل اب بره اما اگه این کار رو یه خارجی یا مخصوصا اروپایی کرده بود با یه دیدگاه دیگه بهش توجه میشد و شاید هم میگفتن واسه خندوندن مردمشون از هر سوژه ای استفاده میکردن . اصلا کاری با مسائل سیاسی ندارم اون داستانش مفصل و جداست . اما بیایید یکم واقع بینانه تر به مسائل نگاه کنیم درسته این کار لزومی نداشت و هم میتونه مسخره باشه هم خنده دار اما وقتی ما خودمون داوطلب میشیم واسه تمسخر دیگران چه انتظاری داریم از کسانی که با ایران و ایرانی مشکل دارن . کسانی که با ایرانی جمالت مشکل دارن همین طور مسائل رو اونقدر بزرگش میکنن تا بتونن ابروی ایرانی رو ببرن . بخش بزرگی از این نگاه که منصفانه نیست و نگاه دنیا به ایرانی عوض شده باعثش همین ها هستن ما خودمون هم داریم بهشون کمک میکنیم . بخدا الان این وضعیت پیش اومده حق مردم ایران و ایرانی نیست . دنیا رو بگردی ادم های خلاق زرنگ و باهوش و خونگرمی مثل مردم ما پیدا نمیشه . بخدا هیچی اونطور که در ظاهر نمایش داده میشه نیست . تا اتحاد بین مردم مجددا” برقرار نشه شرایطمون به روزهای اوج خودش برنمیگرده .
    دوستان این نظر شخصی هست و خواهشن نظرات و توهین هاتون رو بیخودی ارائه ندین بجاش برین یکم عمیق تر به مسائل اطرافتون توجه کنین این شرایط موجود هرگز حق ایران و ایرانی نبوده و نیست ای دوست داشتنی ترین مردم دنیا

  • پدر بی پول و معلول مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    با عرض ادب و سلام. قطع یقین اون اقا دنبال … خورش میگشت که سریع پیدا شد همون خانوم اولیش بود که گفت سریال ایرانی هست.