همه چیز درباره «پدر گواردیولا»؛ سریال جدید حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی + ویدئو

همه چیز درباره «پدر گواردیولا»؛ سریال جدید حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی + ویدئو

پخش سریال پربازیگر جدیدی به نام پدر گواردیولا با بازی چهره های جنجالی این روزها حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی و مهران مدیری و کارگردانی سعید نعمت الله، فیلمنامه نویس مشهور، در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

سریال پدر گواردیولا

فیلمبرداری سریال پدر گواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی محسن حیدری در اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در اوایل سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

اولین قسمت سریال پدر گواردیولا پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

قسمت پیش درآمد این سریال هم جمعه ۱۳ مرداد ماه منتشر شد. در قسمت پیش درآمد (Prequel) گذشته ی شخصیت‌‌ ها و شکل گیری اولیه ی داستان بازگو می شود.

سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

این سریال هر پنجشنبه‌ ۸ صبح به طور رایگان از پلتفرم تماشاخونه پخش می شود. تماشاخونه یکی از پلتفرم های جدید شبکه نمایش خانگی است که چند ماهی است به طور رسمی کار خود را آغاز کرده است.

پدر گواردیولا اولین ساخته ی سعید نعمت‌ الله در شبکه نمایش خانگی است. سعید نعمت الله از فیلمنامه نویسان مشهور سینما و تلویزیون است و او پیش تر در سال ۹۹، سریال «زمین گرم» را هم برای تلویزیون ساخته بود.

سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا یک ملودرام اجتماعی است که داستان یک خانواده را روایت می‌ کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابط شان در زندگی شده و سرنوشت مسیری از جنس متفاوت برایشان رقم می‌ خورد.

این سریال قصه ی مربی فوتبالی به نام اسماعیل با بازی حمید فرخ نژاد است که دائم‌ الخمر است و به واسطه ی اتفاقاتی زیر دِین زنی به نام بنفشه با بازی فریبا نادری قرار می‌ گیرد. پس از آن یک مثلث عشقی شکل می گیرد که یک طرفش بنفشه و سمت دیگرش ریحانه، همسر اسماعیل با بازی سارا خوئینی‌ها است.

سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

بازیگران این سریال عبارتند از: حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها، آرش و مسیح عدل‌پرور و مهران مدیری.

سه بازیکن و ستاره سابق استقلال، پرویز برومند، محمد نوازی و همچنین علی موسوی هم در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

ساخت سریال پدر گواردیولا از ابتدا با حواشی ای همراه بود. در سال ۱۴۰۰ فیلمبرداری این سریال هنوز آغاز نشده بود که خبر دستمزد‌های نجومی نامتعارف بازیگران آن جنجال آفرین شد.

بهمن بابازاده، خبرنگار مدعی شد مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و آرش عدل پرور قرار است به ترتیب ۵/۵ میلیارد تومان، ۴ میلیارد تومان و ۲ میلیارد تومان برای بازی در این سریال دستمزد بگیرند.

همچنین پس از حوادث سال گذشته ی کشور و اتفاقات مربوط به مهران مدیری، هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد احتمال می رفت پخش سریال پدر گواردیولا با مشکل رو به رو شود، اما گمانه زنی ها درست از آب درنیامد و این سریال بالاخره در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

بدون نظر

ورود