بهترین بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول

بهترین بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول

ایرانسل و همراه اول دو اپراتور بزرگ کشور هستند که علاوه بر بسته‌های مربوط به خرید شارژ، بسته‌های اینترنت نیز ارائه می‌دهند. بسته‌های اینترنت این دو اپراتور از نظر زمان مصرف، قیمت و حجم بسیار متنوع هستند. علیرغم آنکه تمام بسته‌ها از مزیت‌های متفاوتی برخوردار هستند؛ اما برخی از بسته‌ها به دلیل امتیازت خاص، جزء بهترین بسته‌ها محسوب می‌شوند.

این بسته‌ها از نظر زمان مصرف، حجم و قیمت به صرفه‌تر از سایر بسته‌ها هستند. با این حال برخی از کاربران از این بسته‌ها اطلاعات درستی ندارند. بنابراین ما در اینجا به برخی از این بسته‌ها اشاره کرده‌ایم. آشنایی با این بسته‌ها می‌تواند به انتخاب درست شما در خرید بسته اینترنت کمک کند.

بهرین بسته‌های اینترنت ایرانسل

در زمان نوشتن این مقاله بسته‌های ایرانسل از نظر زمانی شامل بسته‌های روزانه، هفتگی و ماهانه هستند. بسته‌های روزانه از نظر قیمت، بسیار متنوع هستند. ارزان‌ترین بسته روزانه، ۵۰۰ تومان با ۵۰۰ مگابایت حجم است که بسته شبانه نامیده می‌شود. زمان مصرف این بسته از ساعت ۲ بامداد تا ۷ صبح است. این بسته برای کسانی که عادت به فعالیت‌های شبانه دارند؛ مناسب است..

بسته بعدی بسته ۶۰ مگابایتی است که قیمت آن ۱۶۰۰ تومان تعیین شده است. بیشترین حجم بسته اینترنت ایرانسل، ۲.۵ گیگابایت است که قیمت آن ۹.۴۰۰ تومان است. این بسته نیز برای کاربرانی که در برخی از روزهای خاص نیاز به بسته‌های حجیم دارند مناسب است. با این حال بسته‌های ارزان‌تر با حجم کمتر نیز وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

برخی از بسته‌های روزانه عبارتند از:

• بسته ۱۰۰ مگابایت با قیمت ۲.۲۰۰ تومان

• بسته ۲۰۰ مگابایت با قیمت ۳.۲۰۰ تومان

• بسته ۳۰۰ مگابایت با قیمت ۳.۹۰۰ تومان

• بسته ۴۰۰ مگابایت با قیمت ۴.۵۰۰ تومان

• بسته ۷۵۰ مگابایت با قیمت ۵.۷۰۰ تومان

• بسته ۱.۵ گیگابایت با قیمت ۷.۴۰۰ تومان

بسته‌های هفتگی ایرانسل

اگر جزء کاربرانی هستید که مصرف اینترنت شما در برخی از هفته‌ها بیشتر است، بهتر است به جای بسته‌های روزانه سراغ بسته‌های هفتگی بروید. بسته‌های هفتگی نیز از قیمت و حجم مناسبی برخوردارند. علاوه بر این چندین بسته شبانه نیز در بین بسته‌های هفتگی وجود دارد که به نظر می‌رسد جزء بسته‌های به صرفه محسوب می‌شوند. این بسته‌ها عبارتند از:

• بسته هفت روزه ۲ گیگابایتی (از ۲ بامداد تا ۷ صبح) با قیمت ۱۵۰۰ تومان

• بسته شبانه ۵ گیگابایتی یا قیمت ۲.۵۰۰ تومان

• و بسته ۴ گیگابایتی شبانه با قیمت ۴.۵۰۰ تومان

علاوه بر بسته‌های هفتگی ویژه، بسته‌های هفتگی عادی متنوعی نیز با قیمت‌ و حجم متفاوت وجود دارد. ارزان‌ترین بسته هفتگی، ۴.۴۰۰ تومان است که حجم آن ۲۰۰ مگابایت است و گران‌ترین بسته ۱۸۰۰۰ تومان است که ۵ گیگابایت حجم دارد.

بسته‌های ماهانه ایرانسل

در بین بسته‌های ماهانه ایرانسل نیز چندین بسته شبانه با حجم و قیمت بسیار مناسب وجود دارد که شرایط ویژه‌ای دارند. اولین و ارزان‌ترین بسته ویژه ماهانه، بسته ۷ گیگابایتی است که قیمت آن ۷.۵۰۰ تومان است. زمان مصرف این بسته از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر است. دومین بسته ارزان ویژه، بسته ۳۰ گیگابایتی است که قیمت آن تنها ۹۰۰۰ تومان آن است. این بسته جزء بسته‌های شبانه است و زمان مصرف آن از ساعت ۲ بامداد تا ۷ صبح است.

آخرین بسته ویژه ماهانه، بسته ۱۰ گیگابایتی با قیمت ۹۰۰۰ تومان است که ساعات مصرف آن بین ۶ صبح تا ۱۲ ظهر است. در بین بسته‌های عادی یک ماهه ایرانسل، ارزان‌ترین بسته ۱۰.۵۰۰ تومان با ۱ گیگابایت حجم است و گران‌ترین بسته نیز ۷ گیگابایت است. قیمت این بسته ۲۸.۵۰۰ تومان است. ایرانسل یک بسته دو ماهه و یک بسته سه ماهه نیز دارد. بسته دو ماهه ۱۰ گیگابایت به قیمت ۳۶۰۰۰ تومان است و بسته ۲ ماهه ۱۵ گیگابایت است. این بسته با قیمت ۶۲۰۰۰ تومان ارائه می‌شود.

بهترین بسته‌های اینترنت همراه اول

در زمان نوشتن این مقاله در بین بسته‌های اینترنت همراه اول نیز بسته‌های خوبی در قالب روزانه، هفتگی و ماهانه وجود دارد. علاوه براین، همراه اول نیز بسته‌های ویژه‌ای را در دسترس کاربران قرار داده است. این بسته‌ها شامل بسته‌ صبحانت و بسته‌های ویژه مشترکین جدید است. بسته صبحانت در قالب سی روزه یا یک ماهه ارائه می‌شود. زمان مصرف این بسته بسته ساعات ۶ صبح تا ۱۲ ظهر است. حجم بسته نیز ۱۲ گیگابایت است. قیمت این بسته تنها ۱۰ هزار تومان است و جزء باصرفه‌ترین بسته‌های همراه اول محسوب می‌شود.

علاوه بر این، همراه اول بسته‌ای را نیز به صورت نامحدود ارائه می‌دهد که زمان استفاده از آن بین ساعات ۱ بامداد تا ۱۱ شب است. این بسته به صورت ماهانه است و قیمت آن ۱۹.۹۰۰ تومان است. البته اگر حجم مصرفی شما بیشتر از ۱۰۰ گیگابایت شود در این صورت بر اساس سیاست مصرف منصفانه، سرعت نت کاهش می‌یابد. بسته مخصوص مشترکین جدید شامل ۴ بسته است. این بسته‌ها به ترتیب، ۲، ۳، ۵ و ۷ گیگابایت هستند. هر چهار بسته، سی روزه هستند و قیمت آن‌ها نیز به ترتیب ۱۰.۴۰۰، ۱۲.۴۰۰، ۱۵.۴۰۰ و ۱۸.۴۰۰ تومان است. ارزان‌ترین بسته همراه اول نیز بسته یک روزه با ۶۰ مگابایت و قیمت ۱۶۰۰ تومان است.

قیمت ارزان‌ترین بسته هفت روزه نیز ۴.۴۰۰ است و حجم آن ۲۰۰ مگابایت است. در بین بسته‌های ماهانه، بهترین و ارزان‌ترین بسته، ۱۹۰۰۰ تومان قیمت دارد که حجم بسته آن ۳ گیگابایت است. همراه اول دو بسته ۲ و ۴ ماهه نیز دارد. بسته دو ماهه، شامل ۱۲ گیگابایت با قیمت ۴۶۰۰۰ تومان است و بسته چهار ماهه با ۱۵ گیگابایت حجم، به قیمت ۶۲۰۰۰ تومان ارائه شده است. البته توجه داشته باشید که این قیمت‌ها بر اساس تعرفه‌های روز هستند و ممکن است تحت تاثیر سیاست‌های مختلف تغییر کنند.

سخن نهایی

همانطور که ملاحظه کردید بسته‌های اینترنت ایرانسل و همراه اول از نظر زمان مصرف، حجم و قیمت انواع متنوعی دارند. از این رو تعیین بهترین بسته تا حدودی مشکل است؛ زیرا معیار بهترین بودن ممکن است در بین کاربران مختلف متفاوت باشد. یعنی بسته‌ای که برای یک کاربر از لحاظ عالی است، شاید برای کاربر دیگری از نظر میزان حجم چندان مناسب نباشد.

شما در سایت دیجی پی به راحتی میتوانید تمامی این بسته ها را در کنار بسته های متنوع دیگر مشاهده و به راحتی روی خط خود فعالسازی کنید. ما در اینجا علاوه بر بسته‌های ویژه، به برخی از ارزان‌ترین و گران‌ترین بسته‌های اینترنت ایرانسل و همراه اول اشاره کردیم تا شما بر حسب مدت زمان مصرف بسته، میزان حجم و هزینه آن حق انتخاب داشته باشید.

مطالب مرتبط
۴ نظر

ورود

  • Rahimmozafari مرداد ۱۸, ۱۴۰۲

    🙏👌👍👍👍

    • مقدم مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

      روزیاتولطفاباسرتیترهای جذاب وفریبنده تان کاربران سرکارنگذارید!!

    • سعید مرداد ۲۱, ۱۴۰۲

      لطفا باسرتیترهای فریبنده تان کاربران راسرکارنگذارید!؟بااین بسته های اینترنت ایرانسل همراه اول همه کاربران آشنایی دقیق دارند!!

  • خوشمل جون مرداد ۱۸, ۱۴۰۲

    همراه اول *۱۰۰*۴۵#بزنید ۳۵ گیگ یا بیشتر هم داره