ماجرای همکاری عوامل سریال «زیر آسمان شهر» با پلیس برای مقابله با بدحجابی + ویدیو

ماجرای همکاری عوامل سریال «زیر آسمان شهر» با پلیس برای مقابله با بدحجابی + ویدیو

احسان گل‌محمدی روزنامه نگار و دبیر شبکه اجتماعی روزنامه ایران که در صفحه اینستاگرام خود مستندهای کوتاه و مصاحبه هایی از برخی چهره های شناخته شد منتشر می کند، در آخرین پست خود قسمتی از مصاحبه ای قدیمی که در آن با سردار مرتضی طلایی، رئیس پلیس پیشین تهران بزرگ را به اشتراک گذاشت. در این ویدیو سردار طلایی، به همکاری عوامل سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان که چند وقت پیش صحبت هایش در برنامه مهلا حاشیه ساز شد با پلیس، برای مقابله با مانتوهای چسبان و کوتاه، اشاره می کند. 

ماجرای همکاری عوامل سریال «زیر آسمان شهر» با پلیس برای مقابله با بدحجابی

گل محمدی در توضیح این ویدیو نوشته است: «آیا فرهنگ به کمک سیاست می‌آید؟ این سوالی است که فراوان مطرح می‌شود، اما جواب مشخصی برای آن وجود ندارد‌. در این مصاحبه که حدود ۴ سال پیش با مرتضی طلایی گرفتم، او می‌گوید زمانی‌ که مانتو‌های چسبان و کوتاه مد شده بود، او به لوکیشن سریال پرطرفدار آن زمان یعنی زیر آسمان شهر رفته و از آنها خواسته تا در این مورد به پلیس کمک کنند.»

سردار مرتضی طلایی که ۲ سال پیش، تصاویری از او در کاناداد خبرساز شد، در این ویدیو توضیح می دهد زمانی که در تهران با مسئله مانتوهای چسبان و بدن نما و پاچه های کوتاه مواجه شدند به جای عمل به قاعده جاری و «برخورد پلیس»، به لوکیشن فیلمبرداری سریال زیر آسمان شهر رفته و با عوامل این سریال مسئله خود را مطرح کردند.

ماجرای همکاری عوامل سریال «زیر آسمان شهر» با پلیس برای مقابله با بدحجابی

در ادامه طلایی توضیح می دهد که از روز بعد در سریال تمهیداتی برای اشاره به مسائل مطرح شده توسط وی، به کار رفته بود. از جمله بالا زدن شلوار حمید لولایی در نقش سرایدار خانه و استفاده از چند زن متکدی با مانتوهای چسبان، تا به گفته طلایی: «شان پوشش چنین لباس هایی را در شان چنین قشری قرار دادیم و بدون هیچ برخورد پلیسی (این پوشش) حذف شد!»

دیجیاتو
بدون نظر

ورود