نظافت خانه را با اپلیکیشن سرویک آسان کنید

نظافت خانه را با اپلیکیشن سرویک آسان کنید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نگاهی به محیط پیرامون تان بیندازید! از صبح که از خواب بیدار می شوید و سرکار می روید تا موقع خواب دائما در حال تکاپو و بدو بدو هستید. به نظرتان لازم است همه امور منزل و خارج از خانه را به تنهایی و یک تنه به دوش بکشید؟ در حالی که اغلب اوقات خستگی کارهای خانه باعث می شود درست و حسابی به کسب و کارتان رسیدگی نکنید، یا اینکه آن طور که باید از بیزینس تان سودآوری نداشته باشید. شاید تابحال فرصت فکر کردن به این چالش را نداشتید. اما باید بگویم به سادگی آب خوردن می توانید نظافت منزل را به آدم کاردان بسپارید و خیال خودتان و همه اهالی خانه را راحت تر کنید.

بیایید کمی دقیق تر به موضوع نگاه کنیم. اگر موشکافانه تر برنامه روزانه فعالیت هایتان را بررسی کنید، می بینید که از صبح تا شب چه تعداد زیادی کار را به عهده گرفته اید در حالی که توانش را ندارید. به نظرتان هماهنگی کسب و کار و امور منزل مانند آشپزی، نگهداری از بچه ها، نظافت منزل و گردگیری، شستشوی لباسها، پذیرایی از مهمان و.. از یک آدم غیر ماورائی به تنهایی بر می آید؟ احتمالا الان با لبخندی بر لب خودتان را یک ربات یا احتمالا هشت پا تصور کرده اید که بیش از ظرفیتش از خودش کار می کشد.

صادقانه باید اعتراف کنم شما به عنوان یک انسان علاوه بر نیازهای جسمی نیاز به آرامش روح و روان دارید تا کیفیت بهتری از زندگی را تجربه کنید. به عهده گرفتن تعداد زیادی کارهای خارج از توان باعث می شود خلاقیت لازم برای پیشرفت امور کاری تان را نداشته باشید. پس لازم است کم کم دست به کار شوید. وصله های مختلف مسئولیت را از بدن رنجور و نحیف تان جدا کنید. اجازه بدهید نفسی تازه کند. شاد باشد و طعم واقعی زندگی و تفریح را بچشد. با وجود این مزیت که امور کاری خانه هم بدون نقص و تاخیر پیگیری می شود.

چه کنیم تا امور منزل به بهترین شکل انجام شود؟

حالا که کلاه تان را قاضی کردید و تصمیم گرفتید برخی از مسئولیت های دشوار نظافت خانه را از دوش تان بردارید، بیایید تا از راهکار طلایی رونمایی کنیم. حتما این نظریه را تایید می کنید که هر شخصی در یک سری کارها استعداد و تخصص دارد. انجام امور منزل ابعاد زیادی دارد. مواردی همچون نگهداری فرزندان، غبارروبی، شستشوی فرش و موکت، آشپزی، خرید و حتی نگهداری از سالمند و تشریفات و پذیرایی از مهمان شامل این حیطه است. شما می توانید این وظایف را به اشخاص کاردانی که در مجموعه سرویک گرد هم آمده اند بسپارید. راه حل فوق العاده ای که ما در عصر سرعت و تکنولوژی به شما پیشنهاد می دهیم نصب اپلیکیشن خدمات منزل است.

هنگامی که این اپ کاربردی را نصب می کنید، چیزی شبیه به چراغ جادو در اختیار دارید. هر گونه امور خدماتی از نظافت خانه گرفته تا اجرای تشریفات، پرستاری از کودک و سالمند، آشپزی و … را در هر لحظه که اراده کنید توسط افراد آموزش دیده و باتجربه دریافت خواهید کرد.

انجام امور نظافت خانه توسط افراد متخصص

هر کدبانوی خانه به خوبی اشراف دارد که وارد بودن به امور نظافت منزل و ساماندهی به هم ریختگی های روزانه به طور اصولی و بهداشتی تا چه حد اهمیت دارد. احتمال دارد شما هم یکی از آن آدمهای حساس به تمیزی باشید که به جز خودتان کار سایر افراد خانه را قبول ندارید. باید این مژده را به شما بدهم که در سیستم خدمات نظافت منزل سرویک با تیمی متخصص و حرفه ای روبرو هستید. افرادی که شاید کارهای خانه را حتی از خودتان خیلی بهتر و سریع تر سر و سامان دهند.

درست از زمانی که امور داخلی نظافت خانه را به نیروهای ما واگذار می کنید، تمام نگرانی هایتان از نابسامانی های داخل خانه فراموش می شود. می توانید از تمام قوای ذهنی و جسمی برای پیشبرد سایر کارهایتان بهره ببرید. البته بانوان خانه دار هم از این امر مستثنی نیستند. می توانند تنها به نگهداری کودکان و رسیدگی به امور آنها مشغول شوند. سایر مسئولیت ها را به همیاران سرویک بسپارند. در این مجموعه نیروهای خانم و آقا همکاری دارند و برای هر کاری متناسب با نیازهای شما شخص ایده آل اعزام می شود.

چرا امور نظافت منزل را برون سپاری کنیم؟

در زندگی های آمیخته با دغدغه های عصر مدرن و چالش های اقتصادی، خانواده ها دیگر مثل گذشته های دور به تنهایی نمی توانند امور خانه را مدیریت کنند. به خصوص در شرایطی که افراد در کلان شهرهایی مانند تهران زندگی می کنند و بخش عمده ای از فرصت های بهینه روز را سرکار یا در ترافیک رفت و آمد میگذرانند. علاوه بر این مشغله زیاد بانوان همپای آقایان موجب شده نیاز به همیارانی برای به عهده گرفتن بعضی از امور خانه داری پررنگتر شود. از سوی دیگر خانواده هایی که تمایل دارند از نیروهای نظافتچی و پرستاری کمک بگیرند، از بابت اطمینان و امنیت خانه دغدغه دارند که کاملا منطقی و طبیعی است.

در چنین شرایطی نیاز مبرم به یک سیستم منظم و دقیق که افراد کار بلد، شناخته شده و مطمئن به امور نظافت خانه را معرفی می کند، بسیار چشمگیر است. به خصوص در شرایطی که خانم ها حساسیت های بهداشتی زیادی در مورد تمیزکاری و مراقبت از کودکان و اعضای سالمند خانه دارند. این دغدغه مندی متخصصان راه اندازی استارتاپ های تسهیلگر را به فکر واداشت تا با گرد هم آوردن مجموعه ای از افراد توانمند در حوزه های مختلف این چالش را مرتفع کنند. بنابراین از یک سو خانواده هایی را داریم که برای دریافت خدمات ویژه ای تقاضای نیروهای حرفه ای و مطمئن دارند. از سوی دیگر افرادی که به واسطه اپلیکیشن خدمات منزل دهنده جذب بازار کار می شوند. مسلما شما که به عنوان میزبان برای دریافت خدمات منزل ثبت سفارش می کنید در این رویداد بزرگ اشتغال زایی سهیم هستید.

چه کارهایی را می توانیم به سرویک بسپاریم؟

همانطور که اشاره کردم سرویک یک اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات نظافت خانه و خانه داری و نوعی یاری گر عصر جدید است. در این راستا با توجه به نیازهای متنوعی که هر خانواده روزانه ممکن است با آنها درگیر باشد، ما در این مجموعه استارتاپی نیازسنجی کرده ایم. ما متوجه شدیم خانواده ها در جامعه مدرن با چالش های جانبی دیگری مانند نگهداری از سالمند، نگهداری از کودک، برگزاری تشریفات و مهمانی ها، آشپزی برای خانه و مجالس و … مواجه هستند. شاید تا پیش از این تصور می کردید همیشه باید این مسئولیت های سخت را به تنهایی بر عهده داشته باشید. اما ما در تیم پشتیبانی اپلیکیشن سرویک در کنار شما هستیم تا امور روزمره را به یاری نیروهای نظافتچی به بهترین نحو ممکن به انجام برسانید.

برای یافتن بهترین نیروی خدمات نظافت منزل تنها کافیست به وبسایت https://serviq.net/ وارد شوید. اپلیکیشن سرویک را نصب کنید. سپس می توانید در بخش خدمات مرتبط با حیطه مورد نظرتان در این اپ کاربردی ثبت درخواست کنید. شما حتی می توانید افراد متخصص را با توجه به سابقه کاری و میزان امتیاز و میزان رضایت کاربران در پروفایل شخصی شان انتخاب کنید. این گونه است که در مدت کوتاهی بهترین و مطمئن ترین نیروی نظافتچی خانم یا آقای مدنظرتان به محل اعزام می شود.

یک نظر

ورود