بهترین روش تبلیغات محلی برای کسب و کار

بهترین روش تبلیغات محلی برای کسب و کار

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای امروزی که بسیاری از برندهای بزرگ و کوچک در حال تبلیغ محصولات خود با روش‌های مدرن بازاریابی هستند، پخش تراکت برای تبلیغات کسب‌وکارهای محلی به‌تنهایی کافی نیست. برندهای محلی باید در کنار تبلیغات محیطی از روش‌‌های تبلیغات آنلاین نیز استفاده کنند تا دسترسی مخاطبان به آن‌ها آسان‌تر شود. اگر از صاحبان کسب‌وکارهای محلی هستید و قصد تبلیغات منطقه‌ای را دارید، ما در این مقاله چند پیشنهاد جذاب و به‌صرفه برای شما داریم. پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا رازهای داشتن تبلیغات موثر و بهترین روش تبلیغات محلی برای جذب مشتری را برایتان فاش کنیم.

سئو محلی؛ یکی از بهترین روش‌های تبلیغات محلی

سئو محلی به‌معنای تمرکز روی بهبود رتبه‌ وبسایت در یک منطقه جغرافیای خاص است. برای مثال شما صاحب یک رستوران در منطقه ۳ تهران هستید. اگر روی وبسایت خود سئو محلی انجام داده باشید، هرزمانی که کاربری جستجو کند رستوران‌های منطقه ۳، نام شما به او نشان داده می‌شود.

برای انجام سئو لوکال، باید حتما از کارشناسان سئو کمک بگیرید؛ زیرا این کار اصول و قوانین خاصی دارد. همچنین شما می‌توانید با ثبت کسب‌وکارتان در گوگل مپ و انجام سئو محلی، بیش از پیش نام برندتان را در معرض دید کاربران قرار دهید. علاوه‌بر سئو محلی، گوگل ادز نیز یکی از روش‌های تبلیغ آنلاین مناسب برای کسب‌وکارهای محلی است که برای انجام آن حتما باید با متخصصان این حوزه مشورت کنید. توصیه می‌کنیم برای قرار گرفتن در صدر صفحه نتایج جست‌وجو وارد صفحه خدمات گوگل ادز برتینا شوید. تبلیغات سرچ گوگل توسط برتینا همراه با مشاوره رایگان جهت بهینه‌سازی تبلیغ شما ارائه می‌شود تا به لینک یک گوگل برسید.

تبلیغ در موتور جستجو (ads)؛ بهترین بستر برای تبلیغ برند شما

سرویس تبلیغات سرچ گوگل، وبسایت شما را در صفحه اول و حتی لینک اول نتایج گوگل قرار می‌دهد. این تبلیغات به‌نوعی بازوهای کمکی برای سئو محلی هستند و وبسایت شما را در جستجوهای منطقه‌ای به نمایش می‌گذارند. به‌این‌ترتیب کاربران بیشتری با شما آشنا می‌شوند و برای دریافت خدمات به کسب‌وکار شما مراجعه می‌کنند.

تبلیغات ادز انواع مختلفی مانند تبلیغات اپلیکیشن، تبلیغات بنری گوگل و تبلیغات ویدئویی گوگل را دارد. انجام غیراصولی ادز گوگل باعث بلاک شدن دامنه شما خواهد شد؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از انجام ادز، با متخصصان این حوزه مانند کارشناسان مجموعه برتینا مشورت کنید.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ‌ها

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی از طریق دو روش ارگانیک یا در ازای پرداخت هزینه انجام می‌شود. در روش ارگانیک، شما محتوای مفیدی که دغدغه کاربران است را به اشتراک می‌گذارید. مخاطبان با مطالعه محتوای مفید و کاربردی شما، ترغیب به خرید یا دریافت خدمات از کسب‌وکارتان می‌شوند؛ زیرا به دغدغه آن‌ها پاسخ داده‌اید. با پرداخت هزینه به اشخاص سرشناس در برنامه‌های اجتماعی نیز می‌توانید تبلیغات خود را انجام دهید.

نکته‌ای که باید در هر دو روش تبلیغات رعایت کنید، استفاده از هشتگ‌های مناسب است. هشتگ‌ها کمک می‌کنند تا حتی مخاطبانی که در نزدیکی شما نیستند، اما به خدمات یا محصولاتتان نیاز دارند، کسب‌وکارتان را پیدا کنند. فراموش نکنید تا همواره زیر پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، هشتگ‌هایی مرتبط با خدمات و محصول خود بگذارید. همچنین در زمان انتشار پست، لوکیشن کسب‌وکار خود را وارد کنید تا پست شما محدود به منطقه‌ای خاص شود. به‌این‌ترتیب کسب‌وکارتان به مخاطبان اطراف نشان داده می‌شود.

توصیه می‌کنیم برای افزایش اعتبار کسب‌وکارتان از شبکه‌های اجتماعی به‌تنهایی استفاده نکنید و حتما یک سایت فروشگاهی داشته باشید. بعد از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، نسبت به خرید هاست ایمیل اقدام کنید تا ارتباط موثرتری با مشتریان و کاربرانتان داشته باشید. استفاده از ایمیل تجاری حرفه‌ای نه‌تنها اعتبار سایت و شبکه‌های اجتماعی وابسته به آن را افزایش می‌دهد، بلکه رسیدگی به درخواست مشتریان را نیز راحت‌تر می‌کند.

ارسال اس ام اس انبوه منطقه‌ای؛ ساده‌ترین روش تبلیغات محلی

ارسال پیامک به مشتریان محلی یکی از روش‌های مؤثر تبلیغات محلی است. با استفاده از خدمات ارسال SMS، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه را به افراد نزدیک محل فعالیت کسب‌وکار خود ارسال کرده و افراد محلی را به مشتری تبدیل کنید. برای مثال پیشنهاد می‌کنیم پیام‌‌هایی با محتوای تخفیف‌ها، جشنواره‌های ویژه یا تخفیف در ازای مبلغ مشخصی از خرید، توجه مخاطبان را به سمت کسب‌وکار خود جلب کنید.

برای ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای نیاز به پنل اس ام اسی دارید تا بانک اطلاعاتی شماره‌های اطرافتان را در اختیار شما قرار دهد. همچنین می‌توانید برای ارسال پیامک از پنل اس ام اس رایگان استفاده کنید. استفاده از پنل پیامکی رایگان تاریخ انقضا ندارد؛ بنابراین به‌صورت دائمی امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت.

تبلیغات بیلبوردی؛ رایج‌ترین روش برای تبلیغ کسب‌وکارهای محلی

آخرین روش انجام تبلیغ منطقه‌ای که به‌عنوان بهترین روش تبلیغات محلی شناخته می‌شود، بیلبوردهای تبلیغاتی است. قرارگیری تصاویر و پیام‌های تبلیغاتی کسب‌وکار شما روی مناطق پرتردد شهر یا محله، باعث افزایش فروش و شناخت برند خواهد شد.

ویژگی‌هایی نظیر موقعیت استراتژیک بیلبورد، طراحی جذاب، پیام کوتاه و واضح را در استراتژی تبلیغات خود برای اثربخشی بالا جدی بگیرید. مکان مناسبی را برای نصب بیلبورد انتخاب کنید تا توجه مخاطبان را به‌خوبی جلب کند. تبلیغات محیطی اثربخشی بسیار بالایی دارد؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌‌کنیم حتما در کنار استفاده از سایر روش‌های تبلیغات محلی از تبلیغ بیلبوردی نیز استفاده کنید.

برای تبلیغ ادز منطقه‌ای، از خدمات گوگل ادز مجموعه برتینا استفاده کنید

در این مقاله ۵ مورد از بهترین روش‌ها برای تبلیغات محلی را معرفی کردیم. با استفاده از این روش‌ها، برندتان در منطقه موردنظر شناخته می‌شود و توجه مخاطبان به سمت شما جلب خواهد شد. بهتر است از یک روش واحد برای تبلیغات استفاده نکنید؛ زیرا مجموع کلیه این روش‌ها است که شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند. انجام سئو محلی و تبلیغات روی موتور جستجو کمک شایانی به شناخته شدن برند شما می‌کند؛ البته اگر به‌صورت اصولی انجام شود.

اگر قصد انجام گوگل ادز برای کسب‌وکارتان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات مجموعه برتینا استفاده کنید. برتینا به‌عنوان تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران فعالیت می‌‌کند و علاوه‌بر تبلیغات ادز، خدمات تبلیغات بنری، ویدئویی و اپلیکیشن را نیز انجام می‌دهد. کارشناسان برتینا در انتخاب کلمات کلیدی، متن تبلیغ و سایر موارد، مشاوره لازم را به شما ارائه می‌دهند تا کمپین تبلیغاتی شما با بهینه‌ترین حالت ممکن فعال شود. برای مشاهده خدمات مجموعه برتینا، کافی است نام این مجموعه را در گوگل جستجو کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود