تریلر جاسوسی «محرک» پربیننده ‌ترین سریال اورجینال کره ‌ای در دیزنی پلاس شد

تریلر جاسوسی «محرک» پربیننده ‌ترین سریال اورجینال کره ‌ای در دیزنی پلاس شد

سرویس اشتراک ویدیویی دیزنی پلاس یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های آسیایی بعد از سریال بازی مرکب (Squid Game) را منتشر کرده است.

سریال جاسوسی بین‌المللی و پر ستاره محرک (Moving) بر اساس ساعت‌های استریم خود پس از ۷ روز، به پربیننده‌ترین سریال کره‌ای دیزنی پلاس در سطح جهانی و سرویس ویدیویی Hulu در آمریکا تبدیل شده است.

سریال Moving جدیدترین سریال محبوب کره ای

این سریال در اولین هفته پخش خود در ۱۸ مرداد، پربیننده‌ترین سریال سرویس ویدیویی دیزنی پلاس در سراسر آسیا و اقیانوسیه، از جمله کره، ژاپن، جنوب شرقی آسیا، هنگ کنگ و تایوان (بر اساس ساعت تماشا) و موفق‌ترین اکران سریال در این وب سایت شد. سریال محرک به صورت جهانی در دیزنی پلاس در ۶۵ بازار و کشور و همچنین در شبکه Hulu در آمریکا پخش شده است.

تصویری از سریال محرک

با حضور ستارگان معروف کره، از جمله ریو سونگ ریونگ (بازیگر فیلم زندگی زیباست)، هان هیو جو (بازیگر فیلم دختر قرن بیستم) و جو این سونگ (بازیگر فیلم قاچاقچی‌ها)، این سریال بر اساس یک کارتون اینترنتی اثر کانگ فول ساخته شده است.

سریال Moving جدیدترین سریال محبوب کره ای

سریال محرک،داستان گروهی از جاسوسان کره جنوبی را روایت می‌کند که برای محافظت از فرزندان دارای قدرت‌های ابرقهرمانی خود در برابر آسیب و استثمار سازمان‌های دولتی شرور تلاش می‌کنند. این جاسوسان که در ابتدا به خاطر توانایی‌های خارق‌العاده‌شان مثل پرواز، علاج فوری و حواس قوی به خدمت گرفته شده بودند، پس از انجام ماموریت‌هایی مشکوک بدون هیچ ردی ناپدید شدند. اکنون که فرزندانشان توانایی‌های مشابهی دارند و با وجود یک آدم کش خطرناک که به سرعت افرادی با این ویژگی‌ها را انتخاب می‌کند، این والدین باید زندگی آرام خود را ر‌ها کرده و به همان “هیولا‌هایی” تبدیل شوند که قبلاً بودند.

سریال Moving جدیدترین سریال محبوب کره ای

کارول چوی، معاون اجرایی استراتژی محتوای اورجینال شرکت والت دیزنی آسیا-اقیانوسیه (APAC)، می‌گوید: “واکنش جهانی بینندگان نسبت به ۱۱ قسمت اول سریال محرک فراتر از انتظار ما بوده است. این سریال از ایالات متحده گرفته تا سراسر آسیا و اقیانوسیه، با روایت جذاب، بازیگرانی در کلاس جهانی و جلوه‌های فوق‌العاده پس از تولید، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک سریال موفق است که همه این عوامل نقاط قوت را برای روایت داستانی منحصربفرد ترکیب کرده است.”

بازیگران سریال محرک

تاکنون ۱۱ قسمت اول سریال محرک روی پلتفرم‌های مذکور قرار گرفته‌اند. قرار است هر چهارشنبه دو قسمت جدید منتشر شود و انتشار پایان این مجموعه سه بخشی برای ۱۹ شهریور برنامه‌ریزی شده است.

سریال Moving جدیدترین سریال محبوب کره ای

از فیلم و سریال‌های کره‌ای که هم اکنون در سرویس ویدیویی دیزنی پلاس قرار دارند، می‌توان به سریال شرط‌بندی بزرگ (Big Bet)، برنده جایزه اژد‌های آبی، با بازی چوی مین شیک (بازیگر فیلم رفیق قدیمی – Oldboy) در نقش یک کارآفرین که مکرراً قانون را زیر پا می‌گذارد تا به تقویت تجارت رو به رشد کازینوی خود کمک کند و همچنین سریال منطقه: ماموریت بقا (The Zone: Survival Mission) و سریال موسیقی متن شماره یک (Soundtrack #1) اشاره کرد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود