همه چیز درباره فصل دوم مسابقه «پدرخوانده» ریالیتی شوی جدید سعید ابوطالب + ویدئو

همه چیز درباره فصل دوم مسابقه «پدرخوانده» ریالیتی شوی جدید سعید ابوطالب + ویدئو

سعید ابوطالب خالق ریالیتی شوهای «رالی ایرانی»، «شام ایرانی»، «شب های مافیا» و «ارتش سری» که پیش تر گیم شوی «پدرخوانده» را در شبکه نمایش خانگی عرضه کرده بود، مدتی است با فصل دوم این مسابقه که از سناریوی جدیدی برخوردار است، به این شبکه بازگشته است. در ادامه با این گیم شو و قوانین آن آشنا خواهیم شد.

آموزش فصل دوم پدرخوانده

درباره فصل دوم مسابقه پدرخوانده

فصل دوم مسابقه پدرخوانده به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی سعید ابوطالب پخش خود را از ۱۲ مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

این ریالیتی شو هر پنجشنبه ۸ صبح به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم نت منتشر می شود.

این مسابقه فصل دوم گیم شوی پدرخوانده است که از آذر ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ با اجرای کامبیز دیرباز و با حضور جمعی از چهره های مشهور منتشر شده بود.

فصل دوم مسابقه پدرخوانده تم داستانی دزدان دریایی دارد و در این سناریوی جدید، کاپیتان جک اسپارو ، جای نوسترداموس را گرفته است.

در این فصل، مافیاها کشتی دزدان دریایی را تصاحب کرده‌اند و جک گنجشکه میان مافیاها و دزدان دریایی سرگردان است.

همچون فصل اول، گرداننده ی این فصل هم کامبیز دیرباز است.

امیر علی نبویان، مجید واشقانی، ترلان پروانه، مهراب قاسم خانی، امیرمهدی ژوله، امیر کاظمی، آرمین رحیمیان، الیکا عبدالرزاقی، نیما شاهرخ شاهی، رضا نیکخواه، هدیه بازوند، شکیب شجره، معین زندی، فرزاد حسنی، ساغر قناعت، نجمه جودکی، منوچهر هادی، دارا حیایی، کیسان دیباج و فاطیما بهارمست، از جمله شرکت کنندگان فصل دوم مسابقه پدرخوانده هستند.

آموزش فصل دوم پدرخوانده

آموزش فصل دوم مسابقه پدرخوانده

در فصل دوم بازی پدرخوانده، سناریو تنها در دو بخش نقش مستقل و کارت ذهن زیبا تغییراتی داشته است.

جک اسپارو نقش مستقل واقعی

در فصل دو پدرخوانده نقش مستقل دیگر با سایدها بازی نمی کند و کاملا به صورت مستقل و تنها باید برنده بازی شود.

جک اسپارو هر شب یک نفر را به عنوان طلسم خود انتخاب می کند. در صورتی که در ۲۴ ساعت بعدی، طلسم از بازی خارج شود، جک اسپارو هم همراه او خارج می شود.

جک در شب و روز زره دارد و به هیچ وجه خارج نمی شود. یعنی اگر در شب توسط مافیا یا لئون شات شود، در بازی می ماند. اگر هم در روز اجماع شود، گرداننده اعلام می کند که این فرد جک هست و در بازی باقی می ماند.

چطور جک اسپارو از بازی خارج میشه؟

جک به سه روش از بازی خارج می شود:

– طلسم جک در شب یا روز از بازی خارج شود.

– قبل از اینکه جک در روز اجماع شود و برای همه مشخص شود که جک چه کسی است، پدرخوانده می تواند با سلاخی جک را از بازی خارج کند.

– توسط کارت ذهن زیبا

تغییرات کارت ذهن زیبا

در فصل جدید نوستراداموس دیگر در بازی نیست و کارت ذهن زیبا به نقش جک اسپارو مرتبط است. فردی که از بازی خارج می شود، باید حدس بزند که جک اسپارو چه کسی است. اگر هم نقش جک در روز مشخص شده باشد، وقتی کارت حرکت آخر ذهن زیبا می آید، بازیکن باید طلسم جک را انتخاب کند.

اگر درست انتخاب کند، خودش در بازی می ماند و جک از بازی خارج می شود و اگر اشتباه انتخاب کند خودش از بازی خارج می شود.

آموزش فصل دوم پدرخوانده

شرط برد جک اسپارو

– زمانی که همه ی مافیاها از بازی خارج شوندو جک داخل بازی باشد، جک برنده ی بازی می شود. بنابراین قبل از اینکه آخرین مافیا را بیرون کنید، باید به دنبال جک بگردید.

– زمانی که جک به سه نفر (کی آس) برسد، برنده بازی می شود.

توجه کنید که اگر تعداد مافیا از شهروندها بیشتر مساوی هم شود و جک داخل بازی باشد، مافیاها برنده بازی نمی شوند و باید جک را از بازی خارج کنند.

نکات تکمیلی

– جک اسپارو نمی تواند طلسم تکراری انتخاب کند. اگر هم دیگر فرد جدیدی در بازی نباشد و نتواند انتخاب کند، انتخاب‌هایش ریست می شود و می تواند از قبلی‌ها انتخاب کند.

– هر چند باری که در روز جک اجماع شود، توسط گرداننده اعلام می شود که این بازیکن زره دارد و در بازی می ماند. بنابراین بعد از اینکه نقش جک در روز مشخص شد، تنها روشی که جک از بازی خارج می شود، بیرون کردن طلسم است.

– در صورتی که ماتادور در شب جک را انتخاب کند و یا دستبند به جک داده شود، جک اسپارو نمی تواند در فاز شب انتخابی کند و انتخاب شب قبل او همچنان باقی می ماند.

– اگر طلسم جک در شب از بازی خارج شود، خود جک هم خارج خواهد شد و توسط گرداننده اعلام می شود که این بازیکن جک هست.

– وقتی در روز جک اجماع می شود و برای همه مشخص می شود که این بازیکن جک هست، دیگر نمی تواند طلسم را عوض کند و تا آخر بازی با همان طلسم باید بازی رو ادامه دهد.

– زمانی که جک از بازی خارج می شود (چه در روز و چه در شب)، اگر کارت ذهن زیبا هنوز انتخاب نشده باشه، از بین کارت‌‌ها خارج خواهد شد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود