تمسخر ورزشگاه آزادی و کیفیت تصاویر ایران در تلویزیون عربستان + ویدئو

تمسخر ورزشگاه آزادی و کیفیت تصاویر ایران در تلویزیون عربستان + ویدئو

دیدار پر حاشیه ی تیم های پرسپولیس و النصر شب گذشته در حالی با نتیجه ی ۲ بر صفر به نفع تیم عربستان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که هر دو تیم به شدت از وضعیت چمن این ورزشگاه ناراضی بودند. حالا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یکی از مجریان تلویزیون عربستان به تمسخر وضعیت ورزشگاه آزادی و کیفیت پخش تصاویر ایران پرداخته بود. او خطاب به مخاطبان تلویزیون عربستان گفته بود: «استادیوم و کیفیت تصویر ایران را که می بینم یاد ۲۰-۳۰ سال پیش میافتم. خدا را بر نعمت‌ های عربستان شکر!»

انتشار این ویدئو بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و  کاربران از کم کاری مسئولان که زمینه ساز مطرح شدن چنین اظهارات تمسخرآمیزی درباره ی وضعیت کشورمان شده، انتقاد کرده اند.

وضعیت نابسامان و نیمه مخروبه ی ورزشگاه آزادی از سکوها گرفته تا چمن آن، ماه ها است که مورد بحث و جدل قرار دارد، با این حال، در این مدت اقدام بخصوصی در جهت رفع این مشکلات از سوی مسئولان صورت نگرفته است. دیدار پرسپولیس و النصر نیز روز گذشته در حالی برگزار شد که سکوهای ویران ورزشگاه پوشانده شده بودند و چمن زمین کماکان معیوب بود.

شب گذشته بعد از برگزاری بازی، امید عالیشاه، کاپیتان تیم پرسپولیس به خبرنگاران گفت: وضعیت چمن ورزشگاه آزادی شرم‌ آور بود و بازیکنان النصر از ما می‌ پرسیدند که مزرعه است یا زمین چمن؟! نه تنها رونالدو، بلکه بازیکنان خود ما هم از وضعیت بد زمین آزادی شاکی بودند.

یکی از بازیکنان تیم النصر، محمد قاسم نیز پس از بازی به خبرنگاران گفت: چمن ورزشگاه راضی کننده نبود و اصلا کیفیت خوبی نداشت اما توانستیم بازی را کنترل کرده و برنده بیرون بیاییم.

تنها یک روز پیش از برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و النصر، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، پس از بازدید از ورزشگاه آزادی بر لزوم تعویض چمن این ورزشگاه تأکید و پیشنهاد کرده بود به مدت چهار ماه لیگ تعطیل یا مسابقات ورزشگاه آزادی به ورزشگاه دیگری منتقل شود تا چمن ورزشگاه آزادی تعویض شود، در غیر اینصورت، مجبور خواهند بود به ترمیم چمن بسنده کنند.

مطالب مرتبط
۸ نظر

ورود

  • امیر شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

    مسخره عام و خاص شدیم
    لعنت به همتون

    • Miki شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

      جوان، مهم اینه اینا معتقدند که به قله های پیروزی (شما بخون دره های بدبختی و فلاکت) رسیده ایم

  • احسان شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

    قبلا عربستان بد بود الان کشور دوست هست ما به دل نمیگیریم. همین که آقای درویش دخترشونو بردن تا بر مساله فلسطین تاکید کنند کافی بود. اون فرش ابریشم هم برای تاکید بیشتر بود..

  • سعید شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

    دقیقا چرا تمسخر یه شبکه بیگانه رو از رسانه‌تون پخش کردید؟

  • حاج محمود شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

    غلط کردند باید یک درس حسابی به این آل سعود داد با موشک هایمان می توانیم کل ورزشگاه هایی که دارند به خاکستر تبدیل کنیم

    • مرتضی شهریور ۳۰, ۱۴۰۲

      فقط پاک کردن صورت مساله رو بلدی.

  • حاج حشمت شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

    عربستان برادر دینی ما است
    هرچه بگوید از روی دلسوزی است

  • ناشناس شهریور ۳۰, ۱۴۰۲

    من یکی خوشحالم. هیچ تعصب و ناراحتی هم نداره. وقتی ورزشگاهت اونم بهترین ورزشگاه یه کشور ۸۵ میلیونی اینقدر خرابه، همه مسخره میکنن. فقط عربستان به زبون میگه. باقی کشورا یه لبخند تلخند میزنن که به نظرم این لبخند تلخند خیلی بدتره.
    نمیدونم کی معماری خونده اما نرم و اصل هر سازه اینه که معمولا ۴۰ سال یا ۵۰ سال عمر میکنن. بعدش باید بکوبی یا بازسازی اساسی کنی. ورزشگاه ازادی و غیره هم همین حدود عمر کردن دیگه وقتشه یا اساسی بازسازی بشن یا اینکه کلا تخریب بشن و یه منطقه جدید خارج تهران برا ورزش ساخته بشه. اینطوری زمینای اون اطراف هم ازاد میشه . این یه اصله. همه کشورا همین کار رو میکنن. وقتی شهرا گسترده میشن تاسیسات مختلف رو بعد ۵۰ سال به حاشیه شهر منتقل میکنن. تو یه سایت خوندم که الان کلی تاسیسات انبار داری تو قلب تهران خوابیده که فقط انبار شدن. کلی خونه و ساختمونای قدیمی الان شدن انبار.
    کل این صافکاری مکانیکی ها و اوراق چیهای تو فداییان اسلام الان باید خارج شهر منتقل بشن. زمینها ازاد بشه. کل این دپوهای خط قطار و راه اهن همه باید خارج شهر منتقل بشن و به جاش تنها یه ایستگاه راه اهن مدرن ساخته بشه. پول تمام این پروژه ها فقط با فروش زمینی که ازاد میشه به دست میاد هیچی بلکه ۱۰ برابرش رو میشه در اورد. ولی کیه که بفهمه. بانکها همه شدن بنگاهی، کسی که تو کاره میدونه یعنی چی.