روایت فریبا نادری از ترس خانم ها از او بعد از بازی در سریال ستایش + ویدئو

روایت فریبا نادری از ترس خانم ها از او بعد از بازی در سریال ستایش + ویدئو

فریبا نادری بازیگر مشهور که این روزها مشغول بازی در کنسرت نمایش «قصه ترانه های ماندگار» به کارگردانی سیدجلال الدین دری در مجموعه ی کاخ سعدآباد ِ تهران است، در مصاحبه ی جدیدی با رسانه ی تی وی پلاس در حاشیه ی این اجرا، از زندگی حرفه ای و شخصی خود گفته است.

نادری که بیشتر با نقش های تلویزیونی اش به ویژه نقشش در سریال «ستایش» شناخته می شود، در این مصاحبه گفت که بعد از بازی در این سریال پیشنهادات زیادی برای بازی در نقش زن دوم دریافت کرد اما همگی آن ها را رد کرد.

او همچنین درباره ی تأثیر نقشش در سریال «ستایش» بر روی مخاطبان گفت که آن زمان وقتی زوجی به او برمی خوردند، خانم ها اجازه نمی دادند همسرشان با او عکس بگیرد.

فریبا نادری که در سال ۱۴۰۰ توانست با بازی در فیلم «خائن کشی» همکاری با مسعود کیمیایی، کارگردان سرشناس سینمای ایران را تجربه کند، در اینباره گفت که از بازیگرانی است که با کارهای مسعود کیمیایی شیفته ی سینما شدند و همیشه خودش را جای بازیگران فیلم های این کارگردان مشهور ایرانی تصور می کرد تا اینکه بالاخره شانس همکاری با او را پیدا کرد.

نادری همچنین از ازدواج خود به عنوان نقطه ی عطف زندگی اش یاد کرد و همسرش را تکیه گاه خود دانست.

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری متولد سال ۱۳۶۳ در تهران و دارای لیسانس گرافیک است.

بازیگری را از سال ۸۲ در ۱۹ سالگی با بازی در سریال «مروارید سرخ» به کارگردانی مسعود رسام آغاز کرد و در سال ۸۹ نیز با فیلم «شرط ازدواج» به کارگردانی محسن منشی زاده برای نخستین بار وارد سینما شد.

از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است.

او شبکه نمایش خانگی را هم با مسابقه ی «شب های مافیا» و سریال های «عشق تعطیل نیست» ساخته ی بیژن بیرنگ و «پدر گواردیولا» ساخته ی سعید نعمت الله تجربه کرده است.

فریبا نادری سریال ستایش

فریبا نادری ابتدا در سال ۸۵ زمانی که ۲۲ سال داشت با مسعود رسام، کارگردان و تهیه کننده ی مطرح ازدواج کرد که ۲۷ سال از او بزرگ تر بود. مسعود رسام در سال ۸۸ در سن ۵۲ سالگی بر اثر سرطان در گذشت.

فریبا نادری در مصاحبه ای درباره ی همسر فقیدش گفته: «در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلأی حس نکردم. حتی کوچک‌ترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.»

نادری سپس در سال ۹۶ زمانی که ۳۳ سال داشت با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد که از فعالان حوزه مواد غذایی است. این زوج چند سالی است رستورانی به نام دلیجان را در خیابان فرشته ی تهران راه اندازی کرده اند.

مهرداد طباطبایی هم پیش از آن یک بار ازدواج کرده بود.

فریبا نادری سریال ستایش

فریبا نادری در سال ۹۹ در برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره ی ماجرای ازدواجش با مهرداد طباطبایی گفته بود: «آشنایی ما اینگونه بود که اولین بار که ایشان مرا دیدند گفتند من اصلا قصد ازدواج ندارم، من هم از ایشان خیلی خوشم می‌آمد ولی برای اینکه کم نیاورم گفتم منم همینطور، بعد مرا نمی‌گرفت نه اینکه نخواهد اما هی بهانه می‌آورد، تا اینکه من با گریه و گفتن من جوانیم را پای تو گذاشتم از او خواستم که به خواستگاری من بیاید و نکته دیگر اینکه اصلا نمی‌دانست من بازیگرم و هیچ یک از کارهای من را هم ندیده بود. شاید اگر می‌دانست زودتر مرا می‌گرفت. اما خودش الان از این موضوع راضی است و خدا رو شکر زندگی خوبی را داریم.»

مهرداد طباطبایی هم در مصاحبه ای گفته تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از فیلم های او را ندیده بود.

او در اینباره گفته: «واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلم هایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد. البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلم های خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم.»

این زوج در سال ۹۶ صاحب دختری به نام یارا شدند که متولد کشور کانادا است.

فریبا نادری سریال ستایش

۲ نظر

ورود

  • عرفان مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    حواستون نیست خائن کشی دیگه مینی سریال هست که از پلتفرم نماوا پخش شد.

  • مهدی مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    چقدر بدم میاد از این بازیگر .بازی هاش هم مثل خودش نچسبه