حضور افتخاری رونالدو در تیزر مبارزه تایسون فیوری و فرانسیس انگانو + ویدئو

حضور افتخاری رونالدو در تیزر مبارزه تایسون فیوری و فرانسیس انگانو + ویدئو

کریستیانو رونالدو با حضور در تیزر مبارزه ی تایسون فیوری و فرانسیس انگانو مهارت بازیگری خود را محک زده است.

این سوپراستار دنیای فوتبال با این حضور افتخاری خود پیش از برگزاری این مسابقه که قرار است این ماه در عربستان برگزار شود، به یاری دنیای بوکس آمده است.

رونالدو در حال حاضر در لیگ حرفه ای فوتبال عربستان برای تیم النصر بازی می کند که در شهر ریاض، پایتخت عربستان واقع شده است، شهری که میزبان مبارزه ی بحث برانگیز فیوری و انگانو نیز خواهد بود.

حضور او در این ویدئو کوتاه اما جالب است. ویدئو با تصویری از تیتر یک روزنامه ها آغاز می شود که عمده ی آن ها به مبارزه ی فیوری و انگانو اختصاص دارد.

بعد از آن در صحنه ی بعدی رونالدو را در یک نشست خبری می بینیم که در آنجا خبرنگاری از او می پرسد: «رونالدو فکر می کنی فرانسیس چقدر مقابل فیوری شانس داشته باشه؟»

ستاره ی پرتغالی هم به سرعت بحث را عوض می کند؛ او در حالی که سرش را تکان می دهد، می گوید: «سؤال بعدی.»

پس از آن ویدئو با تصاویری از تمرینات هر دو مبارز به پایان می رسد.

در حالی هر روز به موعد مسابقه نزدیک تر می شود که بعد از ماه ها جدل در فضای مجازی، دو دنیای بوکس و UFC آماده ی رویارویی با یکدیگرند.

تایسون فیوری شکست ناپذیر، ملقب به «پادشاه کولی»، برای نخستین بار از زمان پیروزی اش بر درک چیسورا، بوکسور انگلیسی در سال گذشته، پا به رینگ خواهد گذاشت.

فرانسیس انگانو اما بعد از پایان دادن به سال ها همکاری اش با UFC به عنوان یک مبارز MMA، قرار است برای نخستین بار یک مبارزه ی بوکس را تجربه کند.

با این حال، بسیاری نگران اند که مبارزه با فیوری شروع دشواری برای این مبارز کامبوجی باشد.

بسیاری از کاربران متوجه شدند که انگانو در یکی از ویدئوهای اخیرش از تمرینات خود در حال تقلا به نظر می رسید و او را به خاطر عملکرد کُندش در تمرینات خود با پد بوکس مورد تمسخر قرار دادند.

اما برخلاف تصور بسیاری، فیوری خود معتقد است انگانو بیشتر از اغلب بوکسورهای شناخته شده ای که تا پیش از این با آن ها مبارزه کرده، برایش مشکل ساز خواهد شد.

فیوری درباره ی انگانو گفته: «فکر می کنم انگانو یک کمی چالشی بزرگ تر و دشوارتر از بقیه ی بوکسورها باشد. چون آن ها فقط بوکسورند ولی انگانو بیشتر از یک بوکسور است.»

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود