پرداخت و تامین سرمایه فوری

پرداخت و تامین سرمایه فوری

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه موسسه‌های مختلف با پرداخت سرمایه و تامین بودجه مورد نیاز افراد، به آنها کمک می‌کنند تا کسب وکار خود را رونق دهند یا با راه‌اندازی یک بیزینس جدید به رشد و موفقیت خود کمک کنند.

به‌طور کلی باید گفت امروزه داشتن بودجه برای انجام هر کاری ضروری است. افراد در شرایط مختلف باید هزینه‌های گوناگونی پرداخت کنند که این مبلغ می‌تواند از میزان پس‌انداز آنها خیلی بیشتر باشد. در این شرایط خیلی‌ها به‌دنبال دریافت وام از بانک‌‌ها می‌روند اما معمولا با شرایط سختی روبه‌رو می‌شوند.

به همین دلیل نیز افراد سعی می‌کنند از طریق راه‌کارهای دیگری که وجود دارد سرمایه مورد نیاز خود را به‌دست بیاورند و آن هم مراجعه به موسساتی است که به‌صورت فوری و بدون ضامن، وام ارائه می‌دهند. با ما همراه باشید تا این نوع موسسه را بیشتر بشناسیم.

پرداخت سرمایه از طریق موسسات معتبر

با توجه به اهمیت تامین سرمایه برای افرادی که به بودجه‌های گوناگون نیاز دارند تا کسب‌وکار خود را نجات دهند یا حتی یک شغل جدید ایجاد کنند، موسساتی به‌وجود آمد که بدون ضامن و در کوتاه‌ترین زمان تسهیلات مورد نیاز این افراد را در اختیارشان قرار دهند.

پرداخت سرمایه از طریق این موسسات شرایط بسیار راحتی دارد و به همین دلیل نیز افراد زیادی برای تامین سرمایه مورد نیاز خود مراجعه به آنها را نسبت به بانک‌ها ترجیح می‌دهند.

چرا تامین سرمایه از بانک دشوار است؟

بانک‌ها موسساتی دولتی یا حتی خصوصی هستند که امکانات مختلفی برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. یکی از مهم‌ترین این خدمات ارائه وام است. البته با به‌وجود آمدن مشکلاتی در شرایط اقتصادی کشور، دریافت وام از بانک نیز با چالش‌های مهمی روبه‌رو شد.

یکی از مهم‌ترین مشکلات در این مسیر نیاز به یک یا چند ضامن معتبر است. اینکه بتوان فردی با شغل دولتی پیدا کرد که ضمانت فرد را تایید کند قطعا کار مشکلی خواهد بود. در بسیاری از موارد نیز بانک به‌دلایل مختلف ضامن را تایید نمی‌کند.

از سوی دیگر داشتن گردش حساب بالا، دسته‌چکی بدون هیچ چگ برگشتی و مواردی از این قبیل باعث شده تا فرآیند دریافت وام و پرداخت سرمایه از طریق بانک بسیار مشکل شود و همه افراد نتوانند از آن استفاده کنند.

ضمن اینکه حتی درصورت داشتن تمام شرایط باز هم وامی که قرار است به شما اعطا شود مبلغ محدودی دارد و معمولا باید مدت‌زمانی طولانی در صف انتظار بمانید. همچنین احتمال اینکه با گذشت زمان مبلغ پرداخت‌شده دیگر کاربرد لازم را نداشته باشد زیاد است.

به همین دلیل نیز امروزه افراد محدودی برای تامین سرمایه مورد نیاز خود به‌دنبال دریافت وام از بانک هستند و سایر افراد برای دسترسی سریع‌تر به سرمایه مورد نیازشان به موسسات معتبر مراجعه می‌کنند.

وام فوری بدون ضامن چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مشکلات برای دریافت وام، پیدا کردن ضامنی است که شغل دولتی داشته باشد و بانک نیز آن را تایید کند. این مورد باعث شده افرادی که نیاز شدیدی به مقدار مشخصی سرمایه دارند، دیگر تمایلی به استفاده از خدمات بانکی نداشته باشند.

به همین دلیل نیز وام فوری بدون ضامن به‌وجود آمد تا افراد دیگر دغدغه‌ای برای تامین سرمایه مورد نیاز خود نداشته باشند. برخی موسسات برای راحتی مشتریان، شرایط پرداخت سرمایه با چک را نیز فراهم‌ کرده‌اند که قطعا نسبت به ضامنی با شغل دولتی یا کسبه بازاری راحت‌تر است.

مزایای دریافت وام از موسسات پرداخت سرمایه

با توجه به اینکه دریافت وام از بانک می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد مهم‌ترین مزیت این نوع موسسات را می‌توان پرداخت سرمایه فوری دانست. با این ویژگی دیگر تورم روی مبلغ مورد نیاز شما تاثیری نخواهد گذاشت.

گاهی افراد به میزان مشخصی سرمایه نیاز دارند اما زمانی که بانک تسهیلات درخواست‌‌شده را به حساب آنها واریز می‌کند، نمی‌توانند از آن استفاده کنند. چراکه میزان تورم موجود در جامعه باعث افزایش قیمت‌ها خواهد شد و سرمایه‌ای که امروز برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا نجات آن کافی‌است، احتمالا تا مدتی دیگر برای این نیاز پاسخ‌گو نباشد.

از طرف دیگر این موسسات نیازی به ضامن ندارند و فرد تنها باید سند معتبری ارائه دهد تا موسسه اطمینان کافی از بازپرداخت اقساط داشته باشد. این موارد باعث شده تا کم‌تر کسی در زمان‌های حاد به‌سراغ وام‌های بانکی برود.

انواع سند برای پرداخت سرمایه

با توجه به اینکه این نوع موسسات نیازی به ضامن و حتی در بسیاری از موارد چک نیز ندارند، باید به‌دنبال اسناد معتبر دیگری برای دریافت وام از طریق آنها باشید. در ادامه با انواع سند مورد نیاز برای تامین سرمایه از طریق این موسسه‌ها آشنا می‌شویم.

دریافت وام با سند ملکی

اگر ملکی به نام خود دارید می‌توانید به‌راحتی از طریق آن وام مورد نیازتان را دریافت کنید. مبلغ این تسهیلات نیز معمولا به ارزش ملک بستگی دارد. به همین دلیل افرادی که به‌دنبال وام‌هایی با مبلغ بالا هستند این روش را انتخاب می‌کنند.

بسیاری از افراد زمانی که نیاز شدید به سرمایه دارند و نمی‌توانند آن را از طریق بانک تامین کنند معمولا به‌فکر فروش خانه یا ملک خود میفتند. قطعا در این شرایط و نابه‌سامانی اوضاع ملک، فروش خانه کار درستی نیست.

راه‌کار مناسبی که در این زمان برای افراد فراهم می‌شود دریافت وام با سند ملکی است. با این کار در کنار حفظ ملک خود می‌توانید در زمان کوتاهی که گاه حتی بین یک تا ۲ روز طول می‌کشد، حدود ۷۰درصد از ارزش آن را به‌صورت تسهیلات دریافت کنید.

دریافت وام با طلا

از دیگر روش‌های آسان برای دریافت تسهیلات، ارائه طلا به موسسات و دریافت وجهی برابر با ۹۰درصد ارزش آنها است. با توجه به وجود طلا در اکثر خانه‌ها، این روش را می‌توان یکی از محبوب‌ترین‌ها و پرکاربردترین‌ها دانست.

شما می‌توانید وام طلا را در کوتاه‌ترین زمان و در واقع همان روزی که برای درخواست تسهیلات اقدام کردید دریافت کنید. جذابیت دریافت این نوع وام در کنار سریع بودن آن، عدم نیاز به ضامن است.

دریافت وام با سند خودرو

اگر خانه یا طلا نداشتید باز هم می‌توانید با استفاده از سند خودرو از خدمات وام با سند خودرو این موسسه استفاده کنید. همچنین باید گفت لازم نیست سند ماشین خود را به نام شخص دیگری بزنید تنها کافی‌است تا آخرین قسط در گرو موسسه باقی بماند.

با توجه به اینکه قیمت خودرو معمولا از ملک پایین‌تر است افرادی که به پرداخت سرمایه با مبلغ بالا نیاز ندارند می‌توانند این روش را انتخاب کنند. لازم به ذکر است خودرو باید از ارزشی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برخوردار باشد.

دریافت وام از طریق سند سیم‌کارت

سیم‌کارت‌های دائمی با پیش‌شماره ۰۹۱۲ از ارزش بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل نیز افراد می‌توانند با ارائه سند این نوع سیم‌کارت به‌راحتی با توجه به ارزش آن وام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

افرادی که برای انجام کار خود به سرمایه زیادی احتیاج ندارند و تنها سرعت مد نظر آنهاست معمولا این روش را که آسان و بی‌‌دردسر است انتخاب می‌کنند. شما نیز می‌توانید بسته به نیاز خود یا سندی که در دسترس دارید از این خدمات استفاده کنید.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال روشی هستید که پرداخت سرمایه مورد نیازتان در کوتاه‌ترین زمان انجام شود نمی‌توانید به دریافت تسهیلات از بانک امیدوار باشید. چراکه علاوه‌بر طولانی بودن این مسیر، یافتن ضامنی که از نظر بانک نیز معتبر باشد کار بسیار دشواری است.

سخت بودن شرایط بانک‌ها باعث شده موسسات مختلفی تاسیس شوند که بدون نیاز به ضامن و به‌صورت فوری وام مورد نظر افراد را به آنها ارائه می‌دهند. سرعت بالای فرآیند پرداخت و عدم نیاز به ضامن از دلایل محبوبیت این موسسات به‌شمار می‌آیند. موسسه حقوقی توانگر با دریافت سند ملک، خودرو، طلا یا سیم‌کارت این خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

بدون نظر

ورود