چرا مریل استریپ نمی تواند فیلم های قدیمی خودش را تماشا کند؟

چرا مریل استریپ نمی تواند فیلم های قدیمی خودش را تماشا کند؟

شاید عجیب باشد اما حتی مریل استریپ بسیار محبوب خاطراتی دارد که او را از تماشای فیلم های خودش بازمی دارد. این خاطرات و ناامنی های روانی غم انگیزند اما وجه دیده نشده و قابل توجهی از این بازیگر مشهور و موفق را نشان می دهند.

در جوانی اعتماد به نفس پایینی داشت

مریل استریپ، بازیگر شناخته شده ای که مورد تحسین همه ی ما قرار دارد، وقتی جوان تر بود از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد. او در مصاحبه ی جدیدی درباره ی موضوعات مختلفی، از جمله اوایل بازیگری اش صحبت کرده است.

در این مصاحبه استریپ گفت که علاقه ای به تماشای فیلم های قدیمی خود ندارد چون خاطره ی روحیه ی بد آن زمانش را برایش زنده می کنند. او در اینباره گفت: «در آن فیلم ها من خیلی جوان و خیلی زیبا هستم اما در عین حال، خیلی غمگین.»

از قرار معمولاً دیگران در جوانی روزهای سختی برایش ساخته بودند

استریپ در ادامه ی صحبت هایش گفت: «فکر می کردم بینی ام خیلی بزرگ است. فکر می کردم چاقم. چون این ها چیزهایی بود که دیگران به من می گفتند.»

او همچنین توضیح داد که چگونه طی دوران فعالیت بازیگری اش وجوه مختلفی از ظاهر خود را کشف کرد. او گاهی به عمد نقش هایی را برعهده می گرفت که تأکیدی روی زیبایی اش نداشتند، بلکه استعداد و همه فن حریفی او را برجسته می کردند. او دراینباره گفت: «من توانستم در جوانی نقش یک آدم پیر را بازی کنم. در فیلم “فرشتگان در آمریکا” (Angels in America) توانستم نقش یک مرد را بازی کنم. من با ظاهرم بازی می کردم که به عقیده ی من بازیگری است.»

تلاش زیادی برای ترویج مثبت نگری و تشویق دیگران به دیدن روی روشن تر زندگی دارد

استریپ درباره ی اهمیت همدلی گفت که این امر نقش مهمی در ایجاد تغییرات مثبت دارد. او نظر خود را درباره ی کسانی گفت که شاید همدلی را در اقدامات خود در اولویت قرار ندهند و بر اهمیت این ویژگی برای ایجاد درک و محبت در جامعه تأکید کرد.

او دراینباره گفت: «همه ی ما باید خیلی سریع دست از خیالپردازی درباره ی اینکه مثل دیگران بودن چه شکلی است، برداریم. همدلی تنها چیزی است که ما را نجات خواهد داد.»

ناامنی های روانی گذشته اش در تبدیل شدن به زنی قوی ای که امروز شده نقش داشته است

نگاه تردیدآمیزی که او در گذشته به ظاهر خود داشت نقش چشمگیری در تبدیل شدن به انسان قوی ای که حالا است داشته. او در آن زمان اعتماد به نفس چندانی نداشت، با این حال، همان روزهای سخت به او کمک کرد که این چنین قوی شود. استریپ یاد گرفت که خود را همانگونه که هست بپذیرد، با همه ی عیب هایش و خصوصیات دیگر خود.

بنابراین باید همیشه به خاطر داشت که حتی زمانی که تردیدها و نگرانی ها به ما هجوم می آورند هم می توانیم از آن ها برای تبدیل شدن به شخصی قوی تر و بااعتماد به نفس تر استفاده کنیم.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود