واکنش امیر محمد زند به شایعه قاتل بودنش

واکنش امیر محمد زند به شایعه قاتل بودنش

امیر محمد زند بازیگر تلویزیون به شایعاتی که هر از گاهی در رسانه های زرد درباره ی قاتل بودن او و ازدواجش منتشر می شود، واکنش نشان داد.

او در اینستاگرام خود نوشت:

یعنی بعد از گذشت بیش از بیست سال هنوز بعضی ها فکر میکنن من آدم کشتم و راست راست راه میرم؟!آدم نمیدونه بخنده ،یا گریه کنه یا چه کار کنه واقعا خواستم یه بار برای همیشه این مطلب و در پیج شخصیم پست کنم و متن مصاحبه ام را بذارم ،آقا به خدا من نه قاتل هستم و نه ازدواج کردم (عکسم با مادر و خواهرم را گذاشتند) نوشتن همسر امیر محمد زند.  چرا برای آدمی که سالها حاشیه نداشته هی میخوان حاشیه بسازن نمیدونم.

من سال ۷۶ تا ۷۷ به سربازی رفتم. در سربازی‌ام هم اتفاق‌های عجیب و غریبی افتاد که مثل فیلم بود؛ البته بگویم که بعدا از آن هم فیلم ساختند. همان‌طور که گفتم دوران سربازی‌ام در اردکان یزد در سپاه پاسداران سپری شد. در آن دوران اتفاقی افتاد و یکی از هم‌خدمتی‌های من خودش را کشت و من شدم متهم به آن اتفاق و این داستان برگرفته شد برای سریال به دنیا بگویید بایستد. این سریال زندگی واقعی من بود. هم‌خدمتی من با اسلحه بنده خودکشی کرد و من متهم به قتل ایشان شدم، ولی بعد از چند وقت فهمیدند که او خودکشی کرده و من تبرئه.

امیر محمد زند قتل

بیوگرافی امیر محمد زند

امیر محمد زند متولد سال ۱۳۵۷ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه ساپینزای رم در ایتالیا است.

در سال ۸۰ با بازی در سریال «هزاران چشم» به کارگردانی کیانوش عیاری پا به عرصه ی بازیگری گذاشت و اولین تجربه ی سینمایی او هم در سال ۸۴ با نقش آفرینی در فیلم «تقاطع» ساخته ی ابوالحسن داوودی رقم خورد.

امیر محمد زند از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده که از معروف ترین آن ها می توان به فیلم های اتوبوس شب، کیمیا و خاک و رخ دیوانه و سریال های او یک فرشته بود، عملیات ۱۲۵، ستایش ۲ و ۳، پرستاران و ماه و پلنگ اشاره کرد.

امیر محمد زند یک فیلم سینمایی بلند هم به نام «یک آن اشتباه» کارگردانی کرده است.

او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

امیر محمد زند قتل

امیر محمد زند را یکی از بازیگران پرحاشیه ی تلویزیون می توان دانست که هر از گاهی با اظهارنظرهای جنجالی اش در فضای مجازی خبرساز می شود.

یکی از حواشی امیر محمد زند که بسیار جنجال برانگیز شد، تمسخر لکنت زبان نازیلا معروفیان، خبرنگار وبسایت خبری «دیده بان ایران» توسط او بود که دعوای قدیمی این بازیگر با شبکه من و تو را هم زنده کرد.

سحر زکریا در سال ۱۴۰۰ گفتگویی جنجالی درباره ی مسائل پشت پرده ی سینمای ایران با وبسایت «دیده بان ایران» داشت که مصاحبه کننده ی آن خبرنگار جوانی به نام نازیلا معروفیان بود. در جایی از این مصاحبه، نازیلا معروفیان، خبرنگار وبسایت «دیده بان ایران» نظر زکریا را درباره ی اینکه هنرمندان ایرانی را «نون به نرخ روز خور» می دانند می پرسد اما هنگام مطرح کردن این پرسش زبانش می گیرد و تپق مختصری می زند.

امیر محمد زند با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش ضمن تمسخر لکنت زبان این خبرنگار، خشم خود را از دادن چنین لقبی به هنرمندان ایرانی ابراز کرد.

این صحبت های زند واکنش منفی کاربران را به دنبال داشت و شبکه من و تو نیز در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت.

امیر محمد زند اما در پاسخ گفت که قصد تمسخر و توهین نداشته و پرداختن شبکه من و تو به صحبت های جنجالی اش را از سر کینه و دشمنی، به خاطر اظهارات قبلی اش درباره ی این شبکه دانست.

او که در سال ۹۸ در اینستاگرام خود انتقاداتی را علیه شبکه من و تو مطرح کرده بود، این بار نیز در چند استوری اینستاگرامی به این شبکه حمله برد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود