یکتا ناصر جدایی‌اش از منوچهر هادی را تایید کرد + ویدیو

یکتا ناصر جدایی‌اش از منوچهر هادی را تایید کرد + ویدیو

شایعه جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی، مدت هاست که در فضای مجازی مطرح می شود ولی تا به امروز هیچ یک از آنها، این خبر را تایید یا تکذیب نکرده بودند. اما در نهایت یکتا ناصر در برنامه فیلم امروز اعلام کرد که از منوچهر هادی جدا شده است.

جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی

انتخاب: یکتا ناصر در این برنامه می گوید: «من تا زمانی همسر منوچهر هادی بودم، در این یک سال و اندی که از منوچهر هادی جدا شده ام سعی بر این داشتیم که این موضوع را نگوییم و آخرین فیلممان حدود هشت صبح بود.»

چند وقت پیش استوری عجیب یکتا ناصر بازیگر و همسر منوچهر هادی کارگردان حواشی زیادی به وجود آورد و شایعه جدایی این زوج را بر سر زبان ها انداخت و واکنش منوچهر هادی به این استوری، شایعه ها را قوت بخشید. پس از آن یکتا ناصر پستی اینستاگرامی گذاشت و از رفتن حرف زد. شایعه جدایی این زوج پس از پخش ویدیوی تولد آقای کارگردان و جمله خاص خانم بازیگر که گفته بود «برای پدر سوفیا بهترین آرزو را دارم» داغ شده بود.

جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی

یکتا ناصر در اسفند ۱۳۹۴ وقتی ۳۷ ساله بود با منوچهر هادی ۴۱ ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال ۱۳۹۰ شروع شد. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر ۱۳۹۵ می باشد.

بیوگرافی یکتا ناصر

جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران، به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و بصورت اتفاقی وارد بازیگری شد.

بازیگری اتفاقی

جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی

در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۹ سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر ۵ ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم. من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم. آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشت و تحویل دادم. چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی (سال ۷۶) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم.

از تلویزیون تا سینما

جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی

بعد از اولین تجربه، سال ۱۳۷۷ دوباره در سریال عید آن سال ها بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۸۰ با فیلم سینمایی ساقی بازی در سینما را نیز تجربه کرد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود