چند راز ساده اما مگوی درباره مردان که خود به ندرت به آن ها اعتراف می کنند

چند راز ساده اما مگوی درباره مردان که خود به ندرت به آن ها اعتراف می کنند

از مردها چه می دانیم؟ بیشترشان ورزش دوست اند، دستی در کارهای فنی دارند و با ریش جذاب تر می شوند. اما رازهایی هم در مورد آن ها وجود دارد که خود به ندرت به آن ها اذعان می کنند.

۱- گاهی احتیاج دارند هیچ کاری انجام ندهند

مردها همیشه دوست ندارند در رأس امور باشند، تصمیمات جدی بگیرند و مسئولیت عواقب و پیامدهای چیزی را برعهده بگیرند. آن ها هم مثل هر کس دیگری گهگاه دوست دارند با خودشان خلوت کنند و از آرامش و سکوت لذت ببرند.

۲- متوجه جزئیات نمی شوند

مردها کلی نگرند. باید این موضوع را پذیرفت و برای جلب توجه آن ها به جزئیات تلاش نکرد. شاید حتی لازم باشد که خانم ها هم راه آن ها را در پیش بگیرند چرا بسیاری از اوقات بیش از حد بر جزئیات تمرکز می کنند، امری که تمام لذت یک چیز را از خودشان می گیرد.

۳- گاهی با فکر کردن به چیزهای پیش پا افتاده به ذهن خود استراحت می دهند

مردها هر لحظه ی زندگی شان را به فکر کردن درباره ی وام، مسائل خانوادگی یا نجات دنیا سپری نمی کنند. آن ها گاهی با فکر کردن به چیزهای ساده و پیش پا افتاده تلاش می کنند کمی به ذهن خود استراحت دهند.

۴- آن ها هم ترس هایی دارند

مردها قربانی تصویر قهرمانانه ای شده اند که طی تاریخ از آن ها شکل گرفته است. این امر آن ها را مجبور می سازد در هر موقعیتی جدیت چهره ی خود را حفظ کنند، امری که بسیار دشوار است چرا که آن ها هم مانند هر کس دیگری از چیزهای ناشناخته ترس دارند، به درستی تصمیمات خود شک می کنند و نگران می شوند.

۵- قدر حمایت های دیگران را می دانند

مردها هم مانند زن ها به حمایت عاطفی نیاز دارند – این امر برای هر کسی اهمیت دارد. شتاب دیوانه وار زندگی مدرن و فشارهای عاطفی جنسیت بردار نیست و زن و مرد نمی شناسد.

منبع: brightside
بدون نظر

ورود