تقلید صدا و حرکات ابی توسط شهاب حسینی در سریال «گناه فرشته» + ویدیو

تقلید صدا و حرکات ابی توسط شهاب حسینی در سریال «گناه فرشته» + ویدیو

قسمت اول سریال گناه فرشته به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا جمعه اول دی ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو پخش شد. این سریال که بازیگرانی همچون شهاب حسینی، پردیس پورعابدینی، امیر آقایی، سامیه لک، مهدی سلطانی، آشا محرابی، لادن مستوفی و پژمان بازغی در آن به ایفای نقش پرداخته اند، اولین تجربه بازیگری نفس بازغی، دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر نیز محسوب می شود. صحنه ای از سریال گناه فرشته که شهاب حسینی صدا و حرکات ابی را تقلید می کند، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. در این سکانس علاوه بر شهاب حسینی که در سریال گناه فرشته در نقش حامد تهرانی بازی می کند، مهدی سلطانی (مشفق)، لادن مستوفی (مهتاب) و نفس بازغی نیز حضور دارند.

سریال گناه فرشته با خروج دختری با شمایلِ‌ خونین از خانه‌ای آغاز می‌شود که در برخورد اول مخاطب تصور می‌کند دختر برای دفاع از خود دست به قتل زده است. حامد عنقا که نویسندگی مجموعه گناه فرشته را عهده‌دار است در این سریال هم مثل آثاری که پیش از این نویسندگی‌شان را انجام داده، از شیوه‌ روایت غیرخطی استفاده کرده است.

تقلید صدای ابی توسط شهاب حسینی در سریال «گناه فرشته»

سریال گناه فرشته داستان دختری را روایت می‌کند که ظاهرا به جرم قتل در آستانه اجرای حکم قرار دارد. فرشته در خانه یک خانواده ثروت‌مند کار می‌کند که یک شب وقتی قصد دارد به خانه برگردد، متوجه‌ی سر و صداهایی می‌شود و بعد با جنازه‌ی خونین مرد خانواده به اسم عشیری مواجه می‌شود. او توسط قاتل بیهوش شده و چاقویی که قاتل با آن عشیری را به قتل رسانده است، در دست فرشته گذاشته می‌شود.

به همین دلیل همه مدارک علیه فرشته است و پدرش که از بی‌گناهیِ دخترش با خبر است، تلاش می‌کند تا از یک وکیل حرفه‌ای کمک بگیرد. در ادامه مشخص می‌شود که عشیری ۱۵ سال قبل در به قتل رسیدن مادر آن وکیل به اسم حامد تهرانی نقش داشته است. حامد که در ابتدا از پذیرفتن پرونده فرشته خودداری می‌کند بعد از خواندن پرونده، متوجه می‌شود که فرشته بی‌گناه است و تصمیم می‌گیرد که انتقام مادرش را از خانواده عشیری بگیرد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود