سحر امامی مجری صدا و سیما که مناظره انتخاباتی را تبدیل به مجادله کرد کیست؟

سحر امامی مجری صدا و سیما که مناظره انتخاباتی را تبدیل به مجادله کرد کیست؟

محسن هاشمی و حسین شریعتمداری شب یکشنبه ۳ دی ماه مناظره ی تلویزیونی خبرسازی در برنامه «گفتگوی ویژه خبری» شبکه خبر درباره ی انتخابات آینده ی مجلس داشتند که یکی از بخش های آن که واکنش برانگیز شد اقدام غیر حرفه ای مجری این برنامه، سحر امامی به قطع مکرر صحبت های محسن هاشمی بود، موضوعی که این مجری و سازمان صدا و سیما را با انتقاداتی رو به رو ساخته است.

بیوگرافی سحر امامی

وبسایت خبری اصولگرای «صراط نیوز» مطلبی انتقادی در این رابطه منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است:

مناظره دیشب حسین شریعتمداری و محسن هاشمی بدون شک یک بازنده بزرگ داشت و آن هم سازمان صداوسیما بود.

اصل برگزاری اینگونه مناظرات در رسانه ملی اقدام درخور و شایسته ای است اما وقتی میزبان چنین مناظره ای، حتی اولین اصول این برنامه ها را رعایت نمی کند، هرگز نتیجه مثبتی نخواهد داد.

محسن هاشمی در مناظره دیشب درست یا غلط، در حال بیان نظر خود بود. قاعدتا اگر جوابی به این اظهاراتش وجود داشته باشد – که قطعا وجود دارد – باید طرف مقابل مناظره این پاسخ را بدهد نه اینکه مجری شبکه خبر بی ادبانه مدام در میان حرف های او بپرد و ضمن قطع کردن رشته کلام مهمان، بحث را هم به حاشیه بکشاند.

دیشب وقتی محسن هاشمی در حال صحبت در مورد انتخابات بود، ناگهان مجری مناظره به میان صحبت او پرید و سوالی بی ربط و کاملا حاشیه ای را مطرح کرد و آن این بود که آیا انتخاباتی که در آن هاشمی رفسنجانی از احمدی نژاد شکست خورد، پرشور بود یا نه؟!

صدای مجری برنامه هنگام این دخالت های بیجا ناگهان بالا می رفت و لحن پرخاشگرانه اش هر مخاطبی را فراری می داد.

او البته با مباحثی که پیش می کشید نشان داد که علاوه بر تلاش برای ایجاد حاشیه، حتی اطلاعات و تسلط کافی روی موضوعات سیاسی مورد بحث در مناظره را هم ندارد.

بیوگرافی سحر امامی

بیوگرافی سحر امامی

سحر امامی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی با گرایش صنایع غذایی است.

فعالیت در صدا و سیما را از سال ۱۳۸۷ بعد از قبولی در تست، با اجرای بخش «دانستنی ها»ی برنامه «به خانه برمی گردیم» شبکه پنج سیما آغاز کرد و از سال ۱۳۸۹ نیز وارد شبکه خبر شد.

بیوگرافی سحر امامی

او در مصاحبه ای درباره ی نحوه ی ورودش به صدا و سیما گفته:

من برای تست معرفی شدم. تست روتین که صحبت می کنی . شعر می خوانی و یک موضوع را انتخاب می کنند و باید در مورد آن صحبت کنی. یادم هست که ماه مبارک رمضان بود و استرس زیادی داشتم. ولی خوب تصویربرداری که هیچ وقت دیگر ندیدم اش ، شرایطی را برایم فراهم کرد و خودش هم نشست و گفت : “فکر کن برای خودت اجرا می کنی.” تست دادم و سه ماه گذشت و اصلا فکر نمی کردم که قبول می شوم و خبری شود!

اما قبول شدم و مدارکم را به گروه اجتماعی دادم و شروع کردم. اولین برنامه ام یک برنامه زنده بود. معمولا کسی که وارد این حرفه می شود اول برنامه تولیدی می گیرد. اولین کاری که اگر ایرادی و اشکالی داشتی از آن درمی آورند. این طوری بود که وارد حرفه ای شدم که خیلی دوستش داشتم. سعی می کنم به خاطره علاقه ام تلاش کنم.

از زمانی که تستم را برای مدیر گروه اجتماعی شبکه خبر بردم تا زمانی که روی آنتن شبکه خبر رفتم ، حدودا یک ماه طول کشید و یک ماه تست های فوق العاده سنگینی از من گرفتند. در شبکه تهران تست استدیو نداده بودم. تست ری اکشن های مختلف و تست اجرای زنده در استدیو را دوباره از من گرفتند. تست های مشکلی گرفتند.

از وضعیت تأهل سحر امامی اطلاعی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

درگیری لفظی محسن هاشمی با مجری شبکه خبر  که حرف او را قطع می کرد + ویدیو

۳ نظر

ورود

  • Hamzeh دی ۵, ۱۴۰۲

    بنظر انسانی که از والدین و آموزشگاهها و هر جاییکه انسان سازی و ادب آموزی یاد میدن شما یکی کلا محروم ماندی …

  • من دی ۵, ۱۴۰۲

    کسی که نون حرام بخوره اینطوری میشه

  • احسان دی ۶, ۱۴۰۲

    باز خوبه یک ماه تست های خیلی سختی ازش گرفتند وگرنه که معلوم نبود چیکار میکرد.