ویدیوی مدلینگ فرشته حسینی که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت + ویدیو

ویدیوی مدلینگ فرشته حسینی که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت + ویدیو

فرشته حسینی بازیگر و همسر نوید محمدزاده که به خاطر استایل متفاوتش همیشه مورد توجه بود، حالا با انتشار ویدیو هایی ورودش را به عرصه مدلینگ اعلام کرده است. در ویدیویی که اخیرا منتشر شده، فرشته حسینی در لباس هایی با طراحی خاص و با ژشت ها و حرکاتی متفاوت دیده می شود.

واکنش ها به ویدیوی مدلینگ فرشته حسینی متفاوت بوده است، برخی او را با مدل های خارجی مقایسه کرده و حرکات او مورد پسندشان بوده است، اما برخی دیگر انتقادهایی به این ویدیو داشتند.

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. تحصیلات او دیپلم می باشد. کودکی او با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و سپس وارد سینما شد. فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

ویدیوی جدید فرشته حسینی در دنیای مدلینگ
فرشته حسینی و مادرش

اولین بار سال ۱۳۷۶ وقتی ۹ ساله بود در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد. با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی با وجود مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

او در مورد روند بازیگر خود می گوید: «بخاطر حساسیت خانوادم بشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شوم»

از مستند تا سینما

اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.

فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال ۲۰۱۶ بود.

ازدواج با نوید محمدزاده

ویدیوی جدید فرشته حسینی در دنیای مدلینگ

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه زیر ، تولد نوید محمدزاده همبازی خود در سریال قورباغه را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید !

این دو مدتی هست با هم وارد یک رابطه عاشقانه شده اند و برای هم دل میدند !

برای همیشه تو را آنگونه به‌ یاد می‌ آورم

ایستاده بر روی صخره‌ا ی

با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان.

تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل

همانی که هیچکس هنوز نمیداند!

فیلمشناسی فرشته حسینی

فیلم سینمایی:

● هفت و نیم – ۱۳۹۸

● سونامی – ۱۳۹۷

● شکستن همزمان بیست استخوان – ۱۳۹۷

● یلدا – ۱۳۹۷

● رفتن – ۱۳۹۵

شبکه خانگی:

● قورباغه – ۱۳۹۹

یک نظر

ورود

  • بدوونه تبعیض دی ۹, ۱۴۰۲

    بدونه تبعیض یکی از بهترین بازیگرای دهه جدیده.

    و در اینجا یکی از شکایتها رو به این مسئولین ایرنت و مخابرات بکنم. شکایتم اینه که خدمات مخابراتی تو مترو و قطار رو بهتر کنن هیچی. بلکه بالاتر ببرن.

    همینکه وارد مترو میشی ارتباط کلا قطع میشه . کار خاصی هم نبودا. برا یه رستوران تو منطقه درخواست دادم. ساعتای ۵ عصر زنگ زدن. دو سه بار وصل شد هی قطع شد. تو خط ۵ بودم بین دانشگاهم تو میدون انقلاب سوار شدم. تا به پیروزی برسم متوجه شدم صاحاب رستوران ۱۰ بار زنگ زده. من نفهمیدم. یعنی گوشیم نفهمیده. یعنی مخابرات مربوطه که باید سرویس بده نفهمیده .

    به خدا منو رد کرد. گفتم تو مترو بودم. قبول نکردن . اتفاقا اسکرین فرستادن که ۱۰ بار زنگ زدن و جواب ندادم. حالا من هی التماس که از دانشگاه برمیگشتم.