دعوای کاربران بر سر بازگشت مهران مدیری با یک برنامه جدید؛ همه چیز درباره ریالیتی شوی «اسکار»

دعوای کاربران بر سر بازگشت مهران مدیری با یک برنامه جدید؛ همه چیز درباره ریالیتی شوی «اسکار»

مهران مدیری قرار است طی روزهای آینده با یک برنامه ی تازه به سبک ریالیتی شو به نام «اسکار» به شبکه نمایش خانگی بازگردد اما پس از موضع گیری های جنجالی سال گذشته ی او، این موضوع باعث اختلاف نظر میان کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

درباره برنامه «اسکار»

اسکار مهران مدیری

«اسکار» یک رئالیتی شوی چالش محور است که مهمانان آن، همگی از بازیگران و افراد مشهور هستند.

در این برنامه، هر فرد تلاش می‌کند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن اجرا کند و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و بر اساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار، مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

در این رئالیتی شو، مهران مدیری، به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت.

اولین قسمت از رئالیتی شو «اسکار» که محصول شرکت ویستا مدیاست، ۱۸ دی ماه به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود و قسمت‌های بعدی آن، هر دوشنبه بر روی این پلتفرم قرار می‌گیرد.

دعوای کاربران بر سر بازگشت مهران مدیری

اولین بار مهر ماه امسال بود که خبر تصمیم مهران مدیری به ساخت برنامه ی «اسکار» برای شبکه نمایش خانگی منتشر شد. با این حال گفته می شد مدیری که سال گذشته با انتشار ویدئویی خداحافظی اش از برنامه «دورهمی» و عدم ساخت فصل تازه‌ای برای آن را اعلام کرده بود، برای دریافت مجوز برنامه ی تازه ی خود از ساترا که از زیرمجموعه های صدا و سیما است به مشکل برخورده است.

اسکار مهران مدیری

آنطور که گفته می شد صداوسیما به ساترا دستور داده بود به خاطر تعهد مهران مدیری به تلویزیون و شبکه نسیم بابت تولید برنامه، تا تعهد ویژه برای تولید برنامه از او اخذ نشده، مجوز هیچ فعالیتی در نمایش خانگی به او داده نشود.

آذر ماه امسال بالاخره خبر صادر شدن مجوز برنامه «اسکار» منتشر شد. با این حال، برخی رسانه ها در خبری تأیید نشده مدعی شدند پشت پرده ی این اتفاق توافقی است که بین مهران مدیری و صدا و سیما صورت گرفته است.

در این خبر آمده بود بر اساس شنیده ها صداوسیما با مدیری برای ساخت یک سریال در سال آینده به توافق رسیده و مدیری سال ۱۴۰۳ به صدا و سیما باز می‌گردد و در مقابل ساترا مجوز پخش برنامه «اسکار» را صادر کرده تا اختلافات مدیری و صدا و سیما به پایان برسد.

حالا به دنبال انتشار خبر پخش برنامه «اسکار»، ماجرای بازگشت مهران مدیری به صدا و سیما در میان کاربران فضای مجازی بحث‌برانگیز شده و دوقطبی پرتنشی را در بین موافقان و مخالفان مهران مدیری در شبکه های اجتماعی به دلیل موضع گیری های مختلف او در سال گذشته رقم زده است.

برای مثال، یکی از کاربران توییتر به نام مینا از حامیان مدیری نوشت: بازگشت مهران مدیری سورپرایزم کرد و خبر خوشی بود برای مردم و طرفداران آثار او.

اما میثم، دیگر کاربر توییتر، در واکنش به توییت مینا و در نقد رفتار و موضع مهران مدیری گفت: آقای مدیری با مردم که صادق نیستید! لااقل به هواداران خودتان توهین نکنید و خلاص.

بدون نظر

ورود