بازیگران سریال «متهم گریخت» بعد از ۱۸ سال چه تغییراتی کرده اند؟ + ویدیو

بازیگران سریال «متهم گریخت» بعد از ۱۸ سال چه تغییراتی کرده اند؟ + ویدیو

سریال طنز متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی، اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال ۲۶ قسمتی بسیار محبوب است و بخش هایی از آن همچنان در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد. ویدیوی جدیدی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، تغییرات بازیگران سریال متهم گریخت را بعد از ۱۸ سال که از اولین پخش آن می گذرد نشان می دهد. در این ویدیو که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماهی قرار گرفته است، علاوه بر تغییرات چشمگیر برخی بازیگران، از بازیگران درگذشته‌ی این سریال نیز یاد می شود.

هاشم آقا با خانواده‌اش دریک شهرستان کوچک زندگی می‌کند و از راه تعمیر اتومبیل و اگزوز سازی امرار معاش می‌کند . تا اینکه به خاطر بیماری قبلی‌اش تصمیم می‌گیرد به تهران مهاجرت کنند تا هاشم آقا با کار بهتری که برایش پیدا کرده‌اند پولدار شود . در تهران با ماجراها و مشکلات فراوانی مواجه می شوند و در می یابند زندگی در شهرستان بهتر است و به شهر خود باز می‌گردند.

تغییرات بازیگران سریال «متهم گریخت» را بعد از 18 سال

سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، ملیکا زارعی، علی صادقی، لیدا فتح‌الهی، سعید آقاخانی، شهربانو موسوی، محمود بهرامی، علیرضا جعفری، رضا عطاران، خشایار راد، فلور نظری، سیروس میمنت، رضا داوودنژاد و سروش جمشیدی، از بازیگرانی بودند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

تغییرات بازیگران سریال «متهم گریخت» را بعد از 18 سال

در یکی از قسمت‌های برنامه تلویزیونی هفت چنین گفته شد که فیلمنامه سریال خانه به دوش و طرح داستانی سریال متهم گریخت از اصغر فرهادی است. در واکنشی مهران مهام تهیه کننده این سریال، این ادعا را تکذیب کرد تا در دی ماه ۱۳۹۶ دربرنامه ای در شبکه شما، مریم امیر جلالی بار دیگر این مسئله را مطرح کرد و گفت که نویسنده اصلی سریال خانه به دوش و متهم گریخت، اصغر فرهادی بوده‌است، ولی در آن زمان چون می‌خواست تنها در کارهای سینمایی مطرح شود، ترجیح داد نامش در تیتراژ فیلم نباشد.

تغییرات بازیگران سریال «متهم گریخت» را بعد از 18 سال

چندی بعد سعید آقاخانی در همین برنامه اعلام کرد نویسنده خانه به دوش و متهم گریخت همان‌هایی هستند که نامشان در تیتراژ ذکر شده و صحبت خانم امیرجلالی از روی عدم اشراف ایشان به کلیت موضوع بوده و حضور اصغر فرهادی صرفاً به عنوان ناظر صداوسیما در مرحله نگارش و ساخت سریال بوده‌است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود