تقلید صدای خواننده‌های لس آنجلسی توسط احمد مهرانفر در فیلم «آهنگ دو نفره» + ویدیو

تقلید صدای خواننده‌های لس آنجلسی توسط احمد مهرانفر در فیلم «آهنگ دو نفره» + ویدیو

اکران آنلاین فیلم سینمایی آهنگ دو نفره به کارگردانی آرزو ارزانش و بازیگری احمد مهرانفر، فرزاد فرزین، بهاره کیان افشار، هادی کاظمی، علیرضا استادی، النا حیدری و امیرحسین رستمی، از ۵ دی در پلتفرم فیلم‌نت، آغاز شده است. در ویدیویی که از این فیلم سینمایی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، احمد مهرانفر صدای خوانندگانی مانند اِبی، اندی و آصف را تقلید می کند.

داستان فیلم سینمایی آهنگ دو نفره درباره مردی به نام پاشاست که آرزو دارد خواننده شود و استعداد خیلی خوبی در تقلید صدا دارد. پاشا ناخواسته در دردسر بزرگی می‌افتد. او مجبور است مقدار زیادی پول جمع کند و به همین دلیل در عروسی‌ها خوانندگی می‌کند. از سوی دیگر شخصیتی به نام ایلیا را داریم که خواننده‌ای پرطرفدار است و قراردادی ۱۰ ساله با یک فرد بانفوذ دارد. یک شب مشکلی برای ایلیا پیش می‌آید و به حنجره‌اش آسیبی جدی می‌رسد به طوری که نمی‌تواند یک ماه خوانندگی کند. این اتفاق در شرایطی می‌افتد که او به زودی کنسرتی به مدت ۱۰ شب دارد. ایلیا ناگزیر می‌شود از پاشا که صدای او را به خوبی تقلید می‌کند، کمک بگیرد و پاشا نیز در قبال این کار تقاضای مبلغ زیادی می‌کند.

تقلید صدای خواننده‌های لس آنجلسی توسط احمد مهرانفر در فیلم «آهنگ دو نفره»

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر فیلم آهنگ دو نفره از اوایل سال ۱۳۹۹ آغاز و پس از انتخاب صحنه و بازیگران در نهایت در مهر ماه کلید خورد و پس از ۵۰ روز فیلمبرداری در نهایت، این فیلم در بهمن ماه ۱۳۹۹ به اتمام راه فیلمبرداری رسید. مشاور کارگردان این فیلم سینمایی مسعود اطیابی است که او خود امروزه به یکی از پرفروش‌ترین کارگردانان سینمای ایران تبدیل شده است و جدیدترین ساخته او به نام هتل، به یکی از پر مخاطب ترین فیلم های سینمایی ایرانی تبدیل شده است.

تقلید صدای خواننده‌های لس آنجلسی توسط احمد مهرانفر در فیلم «آهنگ دو نفره»

در این فیلم ۲ ترانه جدید از فرزاد فرزین رونمایی شده و یک هم‌خوانی دو نفره فرزاد فرزین و احمد مهرانفر نیز در فیلم اجرا می‌شود.

بدون نظر

ورود