سانسور دلار در سریال «گناه فرشته» و تبدیل آن به ریال در پخش + ویدیو

سانسور دلار در سریال «گناه فرشته» و تبدیل آن به ریال در پخش + ویدیو

سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده و تاکنون دو قسمت آن پخش شده است. سانسور سریال های تلویزیونی و حتی سریال های نمایش خانگی، هر از چند گاهی سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی می شود و حالا همزمان با رسیدن سریال گناه فرشته به قسمت چهارم، صحنه سانسور شده دیگری از این سریال منتشر شد.

سانسور دلار در سریال «گناه فرشته» و تبدیل آن به ریال در بخش

به گزارش همشهری آنلاین، در این سریال صحنه‌ها و پلان‌هایی ممیزی و تغییر کرده است. سازندگان گناه فرشته، صحنه سانسور شده ای از این سریال را منتشر کردند. در این صحنه شهاب حسینی به پدر متهمه به قتل مبلغی را کمک می‌کند که در نسخه اصلی آن این مبلغ به دلار و در نسخه پخش شده به ریال تبدیل شده است.

شهاب حسینی نقش اصلی این سریال را بازی می کند و امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، پردیس پورعابدینی و کاوه سجادی حسینی از دیگر بازیگران اصلی سریال گناه فرشته هستند. داستان سریال گناه فرشته حول قتل مشکوک فردی به نام عشیری می گذرد که دختری جوان به نام فرشته مظنون این قتل و در آستانه حکم اعدام است در حالی که خود او می گوید بی گناه است.

سانسور دلار در سریال «گناه فرشته» و تبدیل آن به ریال در بخش

حامد عنقا متولد ۱۳۵۷ در تهران، طراح، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده است. وی از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با ساخت مستندهای اجتماعی آغاز کرده‌است و در دوره‌های مختلف در تلویزیون، سینما و صنعت موسیقی به عنوان طراح، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار مشارکت داشته و به عنوان مربی و معلم کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف کارآفرینی و خلاقیت در زمینه فرهنگی و هنری فعالیت کرده‌است. جالب است که تحصیلات عنقا، در رشته حقوق قضایی و علوم معارف اسلامی می باشد.

سانسور دلار در سریال «گناه فرشته» و تبدیل آن به ریال در بخش

او فیلمنامه نویس سه فیلم سینمایی انتخاب، پوست انداختن و غریب بوده است. حامد عنقا پیش از تجربه کارگردانی گناه فرشته، نویسندگی دو فصل اول قلب یخی، پدر و آقازاده را در سریال های نمایش خانگی در کارنامه خود دارد.

بدون نظر

ورود