پردرآمدترین مربیان جام ملت‌ های آسیا چه کسانی هستند؟ خبری از قلعه نویی نیست

پردرآمدترین مربیان جام ملت‌ های آسیا چه کسانی هستند؟ خبری از قلعه نویی نیست

لیست پردرآمدترین مربیان حال حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در حالی اعلام شد که نام امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران بین اسامی دیده نمی‌شود.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه (۲۲ دی) و با دیدار تیم‌های ملی قطر مقابل لبنان از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه لوسیل قطر آغاز می‌شود و رسانه الکاس پردرآمدترین مربیان تیم‌های حاضر در این مسابقات را معرفی کرده است.

در این لیست «روبرتو مانچینی» سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با ۲۸ میلیون دلار دستمزد در صدر قرار دارد؛ پس از او «یورگن کلینزمن» سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی با ۲.۲‬ میلیون دلار در رده دوم، «پائولو بنتو» سرمربی پرتغالی امارات با ۱.۹ میلیون دلار در مکان سوم، «هکتور کوپر» سرمربی تیم ملی سوریه با ۱.۸ میلیون دلار در جایگاه چهارم، «خوان آنتونیو پیزی» سرمربی آرژانتینی تیم ملی بحرین با ۱.۶ میلیون دلار در رده پنجم، «هاجیمی موری‌یاسو» سرمربی تیم ملی ژاپن با ۱.۲ میلیون دلار در مکان ششم و «خسوس کاساس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق با ۱.۱‬ میلیون یورو دستمزد سالیانه هفت مربی پردرآمد این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

بین اسامی، نام امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیده نمی‌شود. تیم ملی فوتبال ایران در گروه C و با تیم‌های فلسطین، هنگ کنگ و امارات متحده عربی همگروه است و در اولین بازی شامگاه یکشنبه ۲۴ دی در ورزشگاه اجوکیشن سیتی رو در روی تیم ملی فلسطین از ساعت ۲۱:۳۰ قرار خواهد گرفت.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود