اهم اخبار هفته گذشته تماشا آنلاین

اهم اخبار هفته گذشته تماشا آنلاین

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تماشا آنلاین ، در طول هفته گذشته، با انتشار اخبار مهم دنیا سعی کرد تا مخاطبان خود را در جریان رویدادهای مهم نگه دارد. این سایت خبری از روش اخبارویدئویی برای ارائه اطلاعات استفاده کرده است. این روش باعث سهولت و جذابیت بیشتر در فرآیند اطلاع‌رسانی به مخاطبان می‌شود. با انتقال اطلاعات به صورت تصویری، فرآیند ارائه خبر به شکل جذابی تبدیل شده است. در ادامه، به تعدادی از اخبار اقتصادی که در طول هفته گذشته منتشر شده‌اند، اشاره می‌کنیم.

  1. مراحل جذاب ساخت زنجیر طلا : زنجیر طلا چگونه ساخته میشود؟ صفر تا صد مراحل ساخت زنجیر طلا را ببینید
  2. اولین جزئیات درباره سامانه موشکی کروز طلائیه و نصیر : صبح امروز از دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش از جمله سامانه موشکی کروز طلائیه و کروز نصیر رونمایی شد.توضیحات مهم فرمانده نیروی دریایی ارتش را می شنوید .
  3. تصویری تلخ از گنجشک‌های سلاخی شده در بازار سی متری اهواز! : اگر این روزها سری به بازار اهواز و البته برخی شهرهای دیگر استن بزنید، می بیند که دست فروشانی حضور دارند که گنجشک های سلاخی شده را به سیخ کشیده اند و در سینی هایی، آنها را در معرض فروش مردم قرار می دهند این در حالی است که برخی از مردم از دیدن چنین صحنه هایی شگفت زده و ناراحت می شوند و برخی دیگر با پرداخت پول آنها را تبدیل با لقمه های خوشمزه می کنند.
  4. تصاویری از وضعیت عجیب ارتش اوکراین با شروع فصل زمستان! : با ورود به فصل زمستان در اوکراین با پدیده برف و گِل روبه‌رو می‌شویم، در این زمان از سال هوا هنوز به قدری سرد نشده است تا خاک دشت‌های وسیع اوکراین سفت شود و از طرفی با بارش ترکیبی برف و باران، دشت‌های اوکراین با عبور چند خودرو زرهی تبدیل به باتلاق می‌شوند. معمولا وقتی صحبت از وضعیت جنگ در زمستان می‌شود، مشخصا هر دو طرف به ناچار در لاک دفاعی خود فرو می‌روند چرا که پیشروی و انجام مانور مکانیزه در چنین شرایط محیطی بسیار سخت است و احتمال بالایی از شکست عملیاتی را به همراه خواهد داشت.

در طول هفته گذشته، رسانه تماشا آنلاین با انتشار اخبار جدید و به‌روز، مخاطبان خود را به سمت جدیدترین رویدادها در ایران و جهان هدایت کرد. اینجا خبرها درباره آخرین تحولات سیاسی، مسائل گردشگری، عرصه ورزش و آخرین اخبار اقتصادی در سطح جهان پوشش داده شدند. تماشا آنلاین، با استفاده از ارائه خبرها به شیوه ویدئویی، تلاش کرد تا به مخاطبانش سهولت و لذت بیشتری در دسترسی و درک آخرین اطلاعات بدهد. این رسانه، با تأثیرگذاری ویدئوها، توانست خبرهای جدید و اهم را به روشی جذاب و قابل اعتماد به مخاطبان خود منتقل کند. با تأکید بر اهمیت انتشار محتوای جذاب و مورد اعتماد در جامعه‌ی اطلاعاتی، تماشا آنلاین نقش بسزایی را در ارائه خبر بازی کرده است و همچنان در تلاش است تا بهترین و دلپذیرترین سبک ارائه خبر را برای مخاطبانش به ارمغان آورد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود