پوشش متفاوت ژیلا صادقی در برنامه زنده تلویزیون خبرساز شد + ویدئو

پوشش متفاوت ژیلا صادقی در برنامه زنده تلویزیون خبرساز شد + ویدئو

ژیلا صادقی که پس از چهار سال دوری به اجرا در صدا و سیما بازگشته با پوشش متفاوت خود در آنتن زنده تلویزیون واکنش‌های زیادی را برانگیخت.

صادقی با کت سفید و دامن (و البته شلوار!) و یک روسری رنگارنگ در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما ظاهر شد و این اتفاقی بی‌سابقه است زیرا تا پیش از این تمام مجریان زن صدا و سیما با چادر و یا مانتوهای بسیار بلند و مقنعه روبه‌روی دوربین قرار می‌گرفته‌اند.

نکته دیگر طرز صحبت و ادای کلمات از سوی ژیلا صادقی است که بسیاری از کاربران را به واکنش واداشته است.

ژیلا صادقی با کت و دامن روی آنتن زنده تلویزیون خبرساز شد

این مجری پرحاشیه دو سال پیش ادعا کرده بود به خاطر «چین سرآستین» مانتوی خود که مشکل‌ساز شده بود از اجرا در یک برنامه در شبکه پنج سیما کناره‌گیری کرده است.

بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی متولد سال ۵۲ در تهران و دانش آموخته ی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

فعالیت خود را از معلمی در آموزش و پرورش آغاز کرد. در سال ۷۰ در سن ۱۸ سالگی بعد از گرفتن دیپلم، به طور افتخاری در مناطق محروم مشغول تدریس شد. در سال‌ های دانشجویی در مدارس نمونه مردمی تدریس می کرد. به گفته ی خودش، ستاره پسیانی، بازیگر مشهور، در پایه ی پنجم ابتدایی از شاگردان وی بود.

همزمان با تدریس، در سال ۷۱ وقتی ۱۹ ساله بود با قبولی در آزمون گویندگی وارد سازمان صدا و سیما شد و با کار‌های کوتاه نریشن فعالیتش را آغاز کرد.

از سال ۷۷ کار اجرا و گویندگی را به صورت جدی در شبکه های تلویزیونی آغاز کرد.

او در طول این سال‌ ها بازی در چند سریال و فیلم را هم تجربه کرده‌ است، از جمله سریال های تلویزیونی زیر آسمان شهر و هزاران چشم و فیلم های سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک و من سالوادور نیستم.

ژیلا صادقی دومین فرزند خانواده است و سه خواهر و یک برادر دارد. خواهر بزرگش سال ها است در کشور آمریکا زندگی می‌ کند، برادرش مقیم کشور آلمان است، یکی از خواهر‌هایش در دبی و دیگری در خارج از کشور تحصیل می‌ کند.

ژیلا صادقی در سال ۹۵ با محسن رجبی ازدواج کرد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۱۳ نظر

ورود

  • اسی دی ۲۷, ۱۴۰۲

    باز انتخابات نزدیکه
    اگه فردا با بیکینی هم بیان فرقی نمیکنه

    • صابر دی ۲۷, ۱۴۰۲

      متاسفانه خیلی‌ها نهایت دغدغه شون همین چیزهاست. اگر فضا رو براشون باز کنند که لباس آزاد بپوشند حاضرند به همین جمهوری اسلامی هم رای بدن. مطمئن باش وقتی که بقیه روش‌ها جواب نده برای بقای خودشون این جام زهر رو هم سر میکشند.

  • من دی ۲۷, ۱۴۰۲

    ببین چقدر از شاهزاده رضا پهلوی می‌ترسند که حاضرند به چه کارهایی تن بدن… 😂😅

    • امیر دی ۲۷, ۱۴۰۲

      شما یه دستاورد چاهزاده رو بگو من همین الان قید همه چیز و همه کس رو می زنم به غلامی عرباب! در میام.
      پادشاه کردن آدم فراری ای که با پول های اختلاسی باباش و ننش زندگی می کنه.
      مثل این می مونه بچه های عوامل دبش، دوباره مسئول ورود چای به کشور بشن.
      به نظرت احمقانه هست یا نیست؟
      اگه احمقانه نیست توی میزان آی کیوت تجدیدنظر کن.

      • حامد دی ۲۷, ۱۴۰۲

        شما یه دستاورد از …بگو که چهل سال کل مملکت با تمام سرمایش دستش بوده بعد بخواه که از کارهای شاهزاده که هیچ وظیفه ای در قبال مردم نداشته بهت بگن!
        کاش یکم درک از آی کیو داشتی حداقل

        • سامان دی ۲۷, ۱۴۰۲

          آی کیو فقط این که وقتی از یکی میپرسند شخص x چه ویژگی‌ای داره که شایسته فلان کاره جوابش اینه که چون y عوضیه پس x شایسته است! ممنون از اینکه اوج منطق و آی کیو رو نشون دادی.

        • امیر دی ۲۷, ۱۴۰۲

          پنج تاشو لیست کنم آتیش نمیگیری؟
          یکیش اینکه صنعت هسته ای ایران در چهل سال اخیر ۸۸۰۰ درصد پیشرفت کرده و از کشوری که آدم حسابش نمی کردن شدیم یکی از کشور هایی که راحت میتونه هر تکنولوژی هسته ای اعم از کاربرد نظامی تا کاربرد پزشکی بسازه.
          دومیش اینه که ایران نهمین کشوری هست که ماهواره ساخت خودش رو با موشک خودش تو زمین قرار داده و ششمین کشور جهان هست که حیوان به فضا فرستاده. (یادت هست میگفتی میمون ها جدت هستند و آدم و حوایی وجود ندارند؟ …رو فرستادیم فضا!)
          سومیش اینه که از اشکانیان تا به حال ایران هیچ نیروی نیابتی نداشته و ایران فعلی تنها ایران حدود دو هزار سال اخیر هست که همزمان تو ۴ تا کشور عربی حکمرانی می کنه و حضور داره.
          چهارمیش Surena IV هست. رباتی ساخت ایران که در رقابت ۲۰۲۰ آمریکا رتبه چهارم جهان شد و به جز آمریکا و چین و ژاپن، کل جهان زیر ما شدند!
          پنجمیش، هم مستقیما، میذارم واست.
          According to the Australian Strategic Policy Institute (ASPI) in 2023, Iran ranks among the top 10 countries in future critical technology.
          حالا اگه مَردی خواص عرباب! چاهزاده رو بگو.

          • مرتضی دی ۲۷, ۱۴۰۲

            دلار:۵۲هزار تومن.

          • Yyy دی ۲۷, ۱۴۰۲

            همش کپی برداری از چین و روسیه 🤣😆
            باپول مردم ایران منطقه رو به آشوب کشیدن
            بدترین رتبه آزادی بیان
            بدترین اینترنت جهان
            بزرگترین زندان خبرنگاران
            گروگان گیری اتباع خارجی در ازای پول
            خسته نباشی دلاور
            راستی یه افتخار دیگه؛ سهمیه بندی نان 😆

          • محمود خان دی ۲۸, ۱۴۰۲

            احسنت ای برادر، باید جواب این ملعونان را داد این پهلوی جز خوردن و خوابیدن و چاپیدن اموال مردم چه کار کرده است؟ در امریکا سکونت دارد و مردم را به تنش دعوت می کند ایران جایی برای این ملعون فراری نیست

  • …. دی ۲۷, ۱۴۰۲

    رای بی رای …..
    از تونل وحشت مترو چه خبر؟ بزرگتر شده؟
    جریمه بی حجابی تصویب شده راستی! مبارکه 😆

  • 🐱Mahdi😼 دی ۲۷, ۱۴۰۲

    لباسش چقدر شبیه لباس مریم رجوی بود😂
    مجاهدین خلق استفاده نبرن🥴

  • رضا فروردین ۱, ۱۴۰۳

    این خانم ها یادشون رفته احکام الهی رو در برابر انظار نامحرمان کم مونده دیگه تو چشم و گوش و جوارح داخلی هم دست ببرند و خود نمایی کنند که چی خب آدمیزاد پیر میشه دیگه که چی عین مترسک میکنید خودتونو فقط لب و چشم تکون میخوره همه جا رو تزریق میکنن که صاف بشه که چی بشه خیلی هم حال بهم زن می‌شید بخاطر مصنوعی بودنتون بخاطر خودتون نبودنتون کمتر خود نمایی کنید برای مردم مهم هنر و مردمی بودنه با این همه زندگی لاکچری و خودخواهی جایی بین مردم ندارید