ماجرای خواستگاری تتلو از سارا و نیکای «پایتخت» از زبان دوقلوهای معروف + ویدئو

ماجرای خواستگاری تتلو از سارا و نیکای «پایتخت» از زبان دوقلوهای معروف + ویدئو

خبر ساخت فصل جدیدی از سریال «پایتخت» و همینطور یک نسخه ی سینمایی از آن و تصمیم سازندگان سریال به تغییر بازیگران نقش های سارا و نیکا، نام دوقلوهای معروف «پایتخت» را بار دیگر بر سر زبان ها انداخته است. به دنبال انتشار این اخبار، سارا و نیکا فرقانی اصلی در روزهای گذشته گفتگوی اینترنتی تازه ای با یک پیج اینستاگرامی داشته و در آن درباره ی مسائل مختلفی از جمله حضورشان در سریال «پایتخت»، زندگی شان در سوئد و همینطور حواشی ایجاد شده برای آن ها در سال های اخیر پرداخته اند.

سارا و نیکا فرقانی اصل که با بازی در نقش دختران دوقلوی شخصیت های هما و نقی در سریال «پایتخت» به شهرت رسیدند و حالا ۱۹ سال دارند، در این مصاحبه تأکید کردند اخبار منتشر شده درباره ی حذف آن ها از این سریال و تغییر بازیگران نقش های سارا و نیکا هنوز قطعی نیست.

این خواهران دوقلو همچنین در پاسخ به سؤالی درباره ی دستمزد آن ها در سریال «پایتخت» از بیان رقم دقیق آن خودداری کردند اما گفتند مقدار آن بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

سارا و نیکا فرقانی اصل که متولد ایران اما بزرگ شده ی سوئد و ساکن این کشور هستند و به همراه خانواده ی خود همواره در رفت و آمد به ایران بوده اند، از علاقه ی زیاد خود به ایران گفتند و تأکید کردند زندگی در ایران را به هر جای دیگری در دنیا ترجیح می دهند.

دوقلوهای معروف «پایتخت» همچنین درباره ی ماجرای خواستگاری تتلو از آن ها صحبت کردند. امیر تتلو، خواننده ی ایرانی پرحاشیه، قبلاً در لایوی اینستاگرامی از سارا و نیکای «پایتخت» خواستگاری کرده بود.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکساله نشده بودند که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

تتلو سارا و نیکا

تتلو سارا و نیکا

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که ۹ ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

تتلو سارا و نیکا

تتلو سارا و نیکا

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت، آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سری اول سریال پایتخت در نوروز ۹۰ از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های بعدی این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود.

تتلو سارا و نیکا

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و در لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن، ۱۵ سال بازی کرد و به خاطر حادثه ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست فوتبال را ادامه دهد و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال ۱۳۹۲ خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا در این کشور به تحصیلات خود ادامه دهند.

مادر سارا و نیکا درباره این شرایط گفته بود: «راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته شود سارا و نیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.»

تتلو سارا و نیکا

در آبان سال ۹۹ تصاویری خصوصی از سارا و نیکا فرقانی اصل در فضای مجازی منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد. اندکی بعد خبر حذف این دو بازیگران نوجوان از سریال پایتخت منتشر شد. گفته می شد علت این اتفاق پخش تصاویر خصوصی آن ها در فضای مجازی بوده است. این خبر با واکنش بهرام افشاری و مهران احمدی، بازیگران پایتخت رو به رو شد و آن ها در پستی اینستاگرامی خواستار تجدید نظر در این تصمیم شدند. در نهایت اما در قسمت پایانی پایتخت شش که روز ۳۰ اسفند ۹۹ پخش شد سارا و نیکا فرقانی اصل حضور نداشتند و در سریال در توضیح غیبت دختران هما و نقی اینگونه عنوان شد که آن ها به خانه ی مادربزرگ خود رفته اند.

بیشتر بخوانید:

حذف سارا و نیکا فرقانی از فصل هفتم سریال پایتخت و واکنش دوقلوها

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • صابر دی ۲۷, ۱۴۰۲

    دیگه همین کم مونده بود که این دوتا که نقش لوازم صحنه رو داشتند توی این سریال تلویزیونی و حتی بلد نبودند یک دیالوگ درست و حسابی بگن بشن دوقلوهای معروف 🤮