اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش؛ «قاضی دلش برایم سوخت» + ویدیو

اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش؛ «قاضی دلش برایم سوخت» + ویدیو

مریم مومن بازیگر ۲۵ ساله ای که با بازی در سریال بانوی عمارت شناخته شد و بازی او در برنامه هایی مانند شب های مافیا باعث شهرت بیشتر او شد، در مصاحبه ای از تجربه طلاق پدر و مادرش در دوران کودکی و سختی هایی که به عنوان فرزند طلاق با آن مواجه بوده حرف زد. در این صحبت ها او در حالی که اشک می ریزد تعریف می کند که قاضی وقتی از او پرسید دوست دارد با کدام یک از والدینش زندگی کند، دلش برای او سوخته است.

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است و سابقه اجرا هم دارد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در سریال «بانوی عمارت» به شهرت یک شبه رسید.

اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش

مریم مومن به عنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و می گوید با افتخار ترک زبان هستم. شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را به ترکی (اوغلوم) «یعنی؛ پسرم» صدا می زد.

پیشنهاد بازیگری در ۵ سالگی

مومن گفته است: «عشق من به بازیگری از ۵ سالگی شروع شد، زمانی که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همان‌جا جوانه زد.»

مهاجرت به تهران و کلاس بازیگری

اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش

مریم مومن در مصاحبه ای گفته است: «تا ۸ سالگی اردبیل بودم تا اینکه به تهران مهاجرت کردیم، خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم، اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس‌ های بازیگری می‌ رفتم و کاراته هم کار می‌ کردم و زمانی که بیرون می‌ رفتم برای ورزش در این کلاس‌ ها شرکت می‌ کردم. در کودکی بازیگری برایم جذابیت داشت به همین خاطر از سال دوم راهنمایی کارم را شروع کردم و در این سال ها برای رسیدن به جایی که قرار دارم تلاش‌ کردم».

اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش

وی تک فرزند خانواده می باشد و پدرش نی نواز و هنرمند و مادرش سوارکار است، اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند. تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورودش به بازیگری شد.

اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش

وی با تئاتر دانشجویی فعالیت هنری اش آغاز شد، تا اینکه سال ۱۳۹۶ وقتی ۱۹ ساله بود از طریق مریم خدارحمی برای تست سریال جدیدی به نام بانوی عمارت مطلع شد و در آن شرکت کرد. در نهایت بعد از قبولی در نقش فخر الزمان جلوی دروبین رفت تا اینکه پخش این سریال در پاییز ۱۳۹۷ از شبکه سه ایشان و آقای حسام منظور را بشدت معروف کرد.

بانوی عمارت

داستان بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه در دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد.

هنرمندان مورد علاقه

مریم مومن درباره هنرمندان مورد علاقه خود گفته است: «خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته‌ آ پناهی‌ های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.»

ماجرای ازدواج

اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش

مریم مومن هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، اما سال ۱۳۹۹ در یک مصاحبه اینترنتی اعلام کرد در یک رابطه عاشقانه بوده و دلش برای طرف که اول اسمش «س» هست قنج می رود. او حتی در این گفتگو جزئیات بیشتری از این رابطه افشا کرد و مادرش خانم علیزاده هم صحبتی هایی داشت با این حال شهریور سال ۱۴۰۲ در برنامه چیدمانه خبر ازدواج خود را کاملا تکذیب کرد!

او اخیرا اسوری ای عاشقانه ای در اینستاگرام گذاشته است که به شایعه ازدواجش دوباره دامن زد.

کار در دندانپزشکی

اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد به عنوان دستیار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم در کار اینترنتی مشغول بود.

درخشش در بازی مافیا

اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش

سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در سری مسابقات «شب های مافیا» در شبکه خانگی، خانم مریم مومن با هوش و ذکاوت خود در این بازی خیلی مورد توجه قرار گرفت.

اجرای برنامه چیدمانه

این بازیگر در سال ۱۴۰۲ ابتدا در قامت شرکت کننده در مسابقه «چیدمانه» حضور داشت سپس جایگزین لیلا اوتادی در قامت مجری شد و با مجتبی شفیعی بازیگر آن کار، همکاری درخشانی داشتند.

اشک‌های مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش

جایزه بازیگری

تندیس بازیگر منتخب زن از نگاه مردم برای «بانوی عمارت» در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم

سریال

● بانوی عمارت – ۱۳۳۹۷

● سرزده – ۱۳۹۹

● همبازی – ۱۳۹۹

● دردسرهای شیرین – ۱۴۰۰

فیلم

● کادون – ۱۳۹۹

نمایش خانگی

● شب های مافیا – ۱۳۹۹

● جادوگر – ۱۴۰۱

● ارتش سری – ۱۴۰۱

● تی ان تی – ۱۴۰۱

● پدرخوانده – ۱۴۰۲

● ضد – ۱۴۰۲

● چیدانه – ۱۴۰۲

تئاتر

● اتاق عروس – ۱۴۰۰

● تن سایه – ۱۴۰۱

یک نظر

ورود

  • خوبه دی ۳۰, ۱۴۰۲

    خوبه. واقعا خوشبحالت که قاضی دلش میسوزه برات.
    یکی از دوستام زنش رو طلاق داد، قاضی دلش برا زن اینم سوخت.
    برا مردا ولی کسی دل نمیسوزونه.