زهره حمیدی بازیگر مشهور به سرطان مبتلا شد + ویدئو

زهره حمیدی بازیگر مشهور به سرطان مبتلا شد + ویدئو

زهره حمیدی بازیگر شناخته شده ی سینما و تلویزیون روز گذشته با انتشار ویدئویی در صفحه ی اینستاگرامش اعلام کرد به بیماری سرطان دچار شده است. این بازیگر ۶۶ ساله همچنین گفت که سرطان او از نوع پانکراس است و او به تازگی متوجه بیماری خود شده است.

بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی با نام واقعی زهره ربیعی مطمئن، متولد سال ۱۳۳۶ در اراک و دارای دیپلم رشته اقتصاد است.

بازیگری را از سال ۱۳۷۱ زمانی که ۳۳ سال داشت با بازی در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرد که در این فیلم نقش اول را برعهده داشت.

او بازی در تلویزیون را هم در سال ۱۳۷۴ با سریالی به نام «کاراگاه» ساخته ی حسن هدایت شروع کرد.

زهره حمیدی در مصاحبه ای درباره ی نحوه ی ورودش به عرصه ی بازیگری گفته:

خیلی اتفاقی و تصادفی وارد بازیگری شدم. البته همیشه به بازیگری علاقمند بودم و دوستانی هم در خانه هنر داشتم که باهم در ارتباط بودیم. در نهایت به پیشنهاد و تشویق یکی از دوستانم به نام خانم منیژه حکمت که الان تهیه کننده و کارگردان موفق سینما است وارد این عرصه شدم.

بازی در سریال «بهشت گمشده» در سال ۱۳۷۵ و به ویژه سریال «تولدی دیگر» در سال ۱۳۷۷ از جمله آثاری بودند که او را به بازیگری شناخته شده تبدیل کردند.

او طی سال های فعالیت خود در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی نقش آفرینی کرده است.

زهره حمیدی در سن ۱۶ سالگی ازدواج کرد. او بعد از ازدواج و پیش از ورودش به حرفه ی بازیگری به عنوان مربی مهد کودک مشغول کار شد.

به گفته ی خودش تا سن ۲۲ سالگی صاحب ۴ فرزند، ۲ دختر و ۲ پسر شد. یک پسر و یک دخترش، حمید و مهتا خارج از ایران زندگی می کنند و یک دختر دیگرش، بیتا ساکن ایران است. او پسری هم به نام حامد داشت که در ۲۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت. به گفته ی زهره حمیدی، پسرش حامد که به بدنسازی مشغول بود، مصرف داروهای حجم و عضله سازی روی قلبش تأثیر گذاشته بود.

همچنین به گفته ی زهره حمیدی او اولین بار در ۳۶ سالگی نوه دار و مادربزرگ شد.

بدون نظر

ورود