چگونه هتل ایده‌آل برای تعطیلاتتان را پیدا کنید؟

چگونه هتل ایده‌آل برای تعطیلاتتان را پیدا کنید؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه سفر کردن یکی از ملزومات زندگی هر فرد شناخته می‌شود و بسیاری از افراد برای کنار زدن استرس و فشار زندگی مدرن، به سفر می‌روند. یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از آغاز سفر باید انجام دهید، رزرو هتل است؛ اما چگونه می‌توانیم هتلی ایده‌آل و مناسب را پیدا کنیم؟ در این مطلب، به نحوه جستجو و رزرو کردن هتل در فلای تودی خواهیم پرداخت تا اگر شما نیز قصد دارید که به سفر بروید، بتوانید مناسب‌ترین هتل را برای خود رزرو کنید.

چگونه هتل ایده‌آل برای تعطیلاتتان را پیدا کنید؟

درجه بندی هتل‌ها

هتل‌ها با توجه به میزان خدماتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهند، درجه بندی شده و طبیعتا هر چقدر که میزان خدمات یک هتل بیشتر باشد، در سطوح بالاتری قرار می‌گیرد. قرار گرفتن در سطوح بالاتر، سبب می‌شود تا هزینه اقامت نیز افزایش یافته و به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر چیز، میزان بودجه خود را مشخص کرده و سپس به جستجو برای هتل بپردازید.

درجه بندی هتل‌ها معمولا با اهدا تعداد مشخصی ستاره به آن‌ها تعیین می‌شود. در ایران، هتل‌ها می‌توانند از ۱ تا ۵ ستاره داشته باشند که هتل‌های ۱ ستاره، کم‌ترین امکانات و هتل‌های ۵ ستاره، بیشترین امکانات را دارند. دریافت هر تعداد از این ستاره‌ها، مستلزم رعایت یکسری اصول و قوانین است؛ برای مثال، هتلی که تک ستاره محسوب می‌شود، باید حداقل ۴ اتاق خواب داشته باشد و مجموعا ۷۵ درصد اتاق‌هایی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، از حمام و دستشویی شخصی برخوردار باشند؛ اما هتل‌های ۲ ستاره، موظف هستند تا برای تمامی اتاق‌های خود، سرویس بهداشتی مجزا احداث کنند.

نحوه جستجو و پیدا کردن هتل مناسب در فلای تودی

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا کارهایی مانند رزرو کردن هتل را از طریق اینترنت انجام دهند تا در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنند. اگر شما نیز قصد چنین کاری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا رزرو هتل را فقط به‌وسیله وبسایت فلای تودی انجام دهید. فرآیند رزرو کردن هتل در فلای تودی، به‌نحوی است که حتی بدون کوچک‌ترین راهنمایی نیز می‌توانید آن را به سرانجام برسانید اما با این حال، تصمیم گرفتیم تا در این بخش یک راهنمای جامع در این رابطه را ارائه کنیم. برای رزرو کردن هتل در فلای تودی باید طبق این مراحل پیش بروید:

چگونه هتل ایده‌آل برای تعطیلاتتان را پیدا کنید؟

جستجو برای هتل‌های دارای ظرفیت

هنگامی که وارد وبسایت فلای توی می‌شوید، یک ابزار جستجو به شما نمایش داده خواهد شد که می‌توانید از بین تمامی خدمات فلای تودی، جستجو کنید. بسته به این که سفری داخلی یا خارجی را در پیش دارید، تنظیمات این ابزار را روی «هتل داخلی» یا «هتل خارجی» قرار دهید. بعد از این کار، اگر هتل مشخصی را مدنظر دارید، در قسمت «نام شهر، هتل یا منطقه»، اسم آن را بنویسید؛ در غیر این صورت، اسم شهر مقصدتان را تایپ کرده و سپس آن را انتخاب کنید.

بعد از این که مقصد خود را تعیین کردید، به‌ترتیب گزینه‌های «تاریخ ورود»، «تاریخ خروج» و «مسافران و اتاق‌ها» را نیز مشخص کرده و سپس با کلیک روی گزینه «جستجو»، مواردی که با شرایطتان سازگار هستند را مشاهده کنید.

بررسی نتایج و مشاهده اتاق‌ها

نتایجی که نمایش داده می‌شوند، شامل تمامی اطلاعاتی هستند که برای رزرو کردن هتل به آن‌ها نیاز دارید؛ از آدرس و امکانات گرفته، تا عکس‌های هتل و تعداد ستاره‌های آن. نکته قابل توجهی که در این میان وجود دارد، این است که قیمت، به‌صورت ثابت تعیین نشده و با استفاده از عبارت «شروع قیمت ۱ شب از» بیان شده است. در واقع به‌خاطر متنوع بودن اتاق‌های هر هتل و تفاوت در امکانات، محیط، متراژ و…، قیمت آن‌ها نیز متفاوت بوده و مبلغی که در نتایج عنوان شده است، میزان هزینه‌ای است که برای داشتن یک شب اقامت در ارزان‌ترین اتاق آن هتل باید بپردازید.

چگونه هتل ایده‌آل برای تعطیلاتتان را پیدا کنید؟

یک ابزار برای فیلتر کردن نتایج در سمت راست صفحه قرار داشته و می‌توانید با استفاده از آن، گزینه‌های موجود را محدودتر کنید و انتخاب خود را راحت‌تر انجام دهید. برای مثال، اگر محدودیت بودجه دارید، می‌توانید بازه قیمت را از طریق این ابزار تغییر دهید یا این که اگر می‌خواهید حتما در هتلی لوکس اقامت داشته باشید، با تغییر کلاس مکان اقامتی از همه کلاس‌ها به کلاس ۵ ستاره، فقط هتل‌هایی را مشاهده خواهید کرد که ۵ ستاره دارند و هتلی لوکس محسوب می‌شوند.

بعد از این که بهترین مورد را پیدا کردید، روی گزینه «نمایش اتاق‌ها» کلیک کنید تا جزئیات بیشتری از اتاق‌های خالی هتل نمایش داده شوند.

مطالعه قوانین و انتخاب اتاق

در این هنگام، علاوه بر نمایش اطلاعاتی جزئی‌تر از هتل، قوانین مربوط به استرداد نیز نمایش داده می‌شوند و پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن‌ها را مطالعه کنید.

کمی پایین‌تر از این اطلاعات، اتاق‌ها و قیمت آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید. نکته قابل توجهی که در این میان وجود دارد، این است که به ازای رزرو هر کدام از این اتاق‌ها، میزان مشخصی امتیاز از باشگاه مشتریان فلای تودی دریافت خواهید کرد. این امتیازها در خریدهای بعدی شما از فلای تودی، تبدیل به تخفیف یا جایزه شده و می‌توانید برای سفرهای بعدی خود، هزینه بسیار کم‌تری صرف کنید.

بعد از این که اتاق مورد نظرتان را یافتید، روی گزینه «انتخاب اتاق» کلیک کرده و وارد مرحله بعدی شوید.

وارد کردن اطلاعات مسافران

در این صفحه باید اطلاعات تمامی مسافرانی که قصد دارند تا در هتل اقامت داشته باشند را وارد فیلدهای مربوطه کنید. دقت کنید که تمامی اطلاعات درست باشند و مغایرتی با اطلاعات اصلی وجود نداشته باشد؛ چرا که وجود هرگونه مغایرت، ممکن است باعث کنسل شدن رزروتان شود.

پس از این که اطلاعات مسافران را وارد کردید، با انتخاب گزینه «ادامه فرآیند خرید»، وارد گام آخر رزرو شوید.

چگونه هتل ایده‌آل برای تعطیلاتتان را پیدا کنید؟

پرداخت و دریافت واچر

در این مرحله، وارد یک صفحه پرداخت بانکی خواهید شد و با انجام پرداخت نهایی و دریافت واچر هتل، انجام رزرو به پایان می‌رسد.

سایر خدمات فلای تودی

فلای تودی بزرگ‌ترین آژانس مسافرتی کشور بوده و طبیعتا خدمات آن به رزرو هتل محدود نمی‌شود. این قابلیت وجود دارد که تمامی امکانات مورد نیاز سفرتان از جمله بلیط قطار و هواپیما، بیمه مسافرتی، ویزا و… را از وبسایت این مجموعه دریافت کنید. در واقع برای داشتن سفری شیرین و به‌یادماندنی، فقط به فلای تودی نیاز خواهید داشت. کارشناسان فلای تودی به‌واسطه تجربه‌ای که در صنعت گردشگری (چه داخل و چه خارج از کشور) دارند، همواره می‌توانند بهترین امکانات و خدمات را با نازل‌ترین قیمت ممکن برای کاربران خود فراهم آورند.

بدون نظر

ورود