افشاگری درباره دلیل سیمرغ نگرفتن نوید محمدزاده برای فیلم «عصبانی نیستم» + ویدئو

افشاگری درباره دلیل سیمرغ نگرفتن نوید محمدزاده برای فیلم «عصبانی نیستم» + ویدئو

دبیر سابق جشنواره فیلم فجر در گفتگوی تازه ای برای نخستین بار از دلیل سیمرغ نگرفتن نوید محمدزاده برای فیلم «عصبانی نیستم» پرده برداشته است، ناکامی ای که این بازیگر مشهور خود آن را تلخ ترین اتفاق در زندگی هنری اش دانسته است.

فریدون جیرانی در تازه‌ ترین گفتگوی خود به سراغ علیرضا رضاداد که سابقه ی ۶ دوره دبیری جشنواره فیلم فجر را دارد، رفته است. رضاداد که در دوره‌ های مدیریت جشنواره فیلم فجر حواشی و جنجال‌ های زیادی را به خود دیده، در این گفتگو از سختی‌ های دوران مسئولیتش گفت.

یکی از بخش های این مصاحبه که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، صحبت های رضاداد درباره ی علت ناکامی نوید محمدزاده در گرفتن سیمرغ جشنواره فجر برای بازی اش در فیلم «عصبانی نیستم» بود.

دبیر سابق جشنواره فیلم فجر در اینباره گفت: از مجلس تماس گرفتند که اگر «عصبانی نیستم» جایزه بگیرد وزیر را استیضاح می‌کنیم، در حالی که جایزه برای نوید بود.

نوید محمدزاده در سال ۹۲ در فیلم تحسین شده ی «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان نقش آفرینی کرد، فیلمی که به دلیل اشارات صریحش به وقایع سال ۸۸ و دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد دچار ممیزی های زیادی شد و تا مدت ها توقیف بود تا آنکه بالاخره در سال ۹۷ اکران شد.

نوید محمدزاده عصبانی نیستم

با این حال بازی نوید محمدزاده در این فیلم تحسین بسیاری از منتقدین را به دنبال داشت و در جشنواره فجر سال ۹۲ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، جایزه ای که درنهایت به رضا عطاران رسید. بسیاری اما محمدزاده را شایسته ی دریافت این جایزه می دانستند و او خود نیز یک بار در مصاحبه ای این اتفاق را تلخ‌ ترین اتفاق در زندگی هنری خود توصیف کرد.

بدون نظر

ورود