افشاگری درباره انتقادات نمایشی مجریان صدا و سیما از بیمارستان گاندی

افشاگری درباره انتقادات نمایشی مجریان صدا و سیما از بیمارستان گاندی

پس از انتقادات اخیر برخی مجریان تلویزیون از ویدئوی درخواست کمک رئیس بیمارستان گاندی از دولت، کانال تلگرامی «صابرین نیوز» با انتشار اسنادی فاش کرد این انتقادات در حالی بوده که کارکنان صدا و سیما مشتری اصلی بیمارستان گاندی هستند.

«صابرین نیوز» در اینباره نوشته است:

مشتری اصلی بیمارستان گاندی، بیشترین مطالب را علیه بیمارستان گاندی منتشر کرده است.

کارکنان صداوسیما به موجب قراردادی از استفاده کنندگان پروپا قرص امکانات بیمارستان (به قول مجریان لاکچری) گاندی بوده‌اند!

اسناد حاکی از آن است که صدا و سیما ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان گاندی بدهکار بوده است!

مجریان پر ادعایی که معمولا خودشان زندگی لاکچری دارند اما در صداوسیما روی دیگری از خود نشان می‌‎دهند! اگر بیمارستان لاکچری بوده، شما آنجا چه می‌‎کردید؟ قسم حضرت عباس (ع) را باور کنیم یا دم خروس؟

بیمارستان گاندی

بیمارستان گاندی

بیمارستان گاندی

بیمارستان گاندی

ماجرای انتقادات مجریان صدا و سیما از بیمارستان گاندی

بعد از حادثه ی آتش سوزی بیمارستان خصوصی و لوکس گاندی ِ تهران که هفته ی گذشته روز ۵ بهمن ماه رخ داد، رئیس این بیمارستان با انتشار ویدئویی از دولت درخواست کمک مالی کرد.

این ویدئو با واکنش های منفی زیادی مواجه شد، از جمله المیرا شریفی مقدم، مجری تلویزیون که در برنامه زنده «صبحانه ایرانی» شبکه دو سیما از صحبت های رئیس بیمارستان گاندی انتقاد کرد.

المیرا شریفی مقدم در واکنش به این ویدئو گفت: «چرا دولت باید از جیب مردم هزینه ی خسارت بیمارستان فوق لاکچری گاندی را بدهد؟ به گفته ی آتش‌نشانی به‌تازگی این بیمارستان ۵ بار اخطار ناایمن بودن را دریافت کرده بود اما اقدامی برای ایمن کردن نکرده بودند. در بیمارستان‌های خصوصی معمولا پزشکان‌شان سهام‌داران آن بیمارستان هستند؛ چرا سهام‌داران این هتل بیمارستان لوکس که درآمدهای میلیونی دارند هزینه نمی‌کنند؟»

ژیلا صادقی، دیگر مجری صدا و سیما هم در برنامه ی تلویزیونی «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما از ویدئوی رئیس بیمارستان گاندی انتقاد کرد و کنایه های زیادی به مدیریت این بیمارستان زد.

ژیلا صادقی خطاب به رئیس بیمارستان گاندی گفت: «دکتر روزهایی که از بیمارانت پول‌های نجومی می‌گرفتی فکر این روزها بودی؟»

ویدئوی درخواست کمک رئیس بیمارستان گاندی از دولت، در فضای مجازی هم بازتاب منفی ای داشته است. در ادامه چند نمونه از واکنش های کاربران به این ویدئو را می‌ خوانید:

– رییس بیمارستان گاندی بعد از بارها اخطار آتش نشانی بر ناایمن بودن ساختمان حالا آمده جلوی دوربین و هزینه بیکار شدن کارمندانش را از جیب ملت ایران می‌خواهد.

– مگه تا قبل این نمی‌گفتید بیمارستان خصوصی است و تا دلتان می‌خواست پول از خلق الله می‌گرفتید. من راضی نیستم یک ذره از بیت المال به صاحبان بیمارستان خصوصی ترحم شود.

– تو اگر فکر پرسنل و بیمار بودی ، خرج می‌کردی ایمنی ساختمان را بالا می‌بردی نه اینکه جان بیمار و پرسنل را به خطر بی‌اندازی.

– شما مگه رایگان ملت رو پذیرش می‌کردی که الان توقع کمک از جیب مردم رو داری؟

– اگه یک نفر به بیمارستان می‌آمد و می‌گفت من بیکارم و پول ندارم حتی اورژانسی بستریش می‌کردند؟

۵ نظر

ورود

  • .... بهمن ۸, ۱۴۰۲

    برای اینها که پزشک اند و کارانه های دویست میلیونی می‌گیرند همه کمک‌ می‌کنند، ولی به کارگران که میرسه تمام مسولان غیب میشن.

  • شهرام بهمن ۱۰, ۱۴۰۲

    از بس نون حرام خوردند هار شدند .

  • سکولار بهمن ۱۰, ۱۴۰۲

    المیرا دقیقا درست میگی .
    ای کاش در همه موارد کشوری اینگونه فکر کنیم.

    بر اساس چه معیاری باید مردم ایران به زور حکومت فعلی ایران، پولهایشان به جیب لبنان و فلسطین و عراق برود؟؟؟

    • ایران سربلند بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

      ایران با همین متحدانش نقشه های ۹ تریلیون دلاری آمریکا برعلیه ایران را نقش بر آب کرد وگرنه تا الان چیزی به اسم ایران باقی نمی ماند

      • ———— بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

        ببند بابا….متوهم
        دشمن ما همینجاست