تمام سلبریتی‌هایی که برای «کوروش کمپانی» تبلیغ کردند + واکنش‌ها به کلاهبرداری این شرکت

تمام سلبریتی‌هایی که برای «کوروش کمپانی» تبلیغ کردند + واکنش‌ها به کلاهبرداری این شرکت

پس از متواری شدن مدیران شرکت کوروش کمپانی که توانستند با ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیون تومانی پول زیادی به جیب بزنند، برخی سلبریتی هایی که در ماه های گذشته اقدام به تبلیغ این شرکت کرده بودند، به این کلاهبرداری واکنش نشان دادند.

در ماه های اخیر، اینستاگرام و فضای مجازی پر از تبلیغات فروش آیفون های ۲۰ میلیونی شده بود. در حالی که قیمت آیفون ۱۳ و ۱۴ در بازار ایران از ۳۵ یا حتی ۴۰ میلیون تومان نیز فراتر می‌رود، ناگهان چند شرکت پیدا شدند که ادعا کردند گوشی های آیفون ۱۳ را با قیمت ۲۰ میلیون تومان و با موعد تحویل حدودا یک ماهه به مشتریان عرضه می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها، کوروش کمپانی بود که به‌واسطه همین تبلیغات گسترده و حتی با استفاده از چهره‌های مشهور و سلبریتی‌ها، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و موفق به جلب اعتماد و فریب مالباخته‌ها شد.

روز گذشته، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه «متاسفانه در جریان فعالیت این شرکت برخی افراد سرشناس و شناخته شده اقدام به تبلیغ برای این شرکت کردند»، اعلام کرد «به اتهامات آنان هم رسیدگی خواهد شد».

تبلیغ کوروش کمپانی

تبلیغ کوروش کمپانی

از زمان انتشار خبر متواری شدن مدیران شرکت کوروش کمپانی و برملا شدن کلاهبرداری این شرکت، برخی سلبریتی های مبلغ کوروش کمپانی به این اتفاق واکنش نشان داده اند.

الهام حمیدی در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

بابت اتفاق پیش آمده متاسفم و من هم مثل شما فریب خوردم. بنده به همراه وکیل خود پیگیر این موضوع هستم.

تبلیغ کوروش کمپانی

سیدجواد هاشمی هم که از اولین چهره های معروفی بود که برای فروشگاه کوروش کمپانی تبلیغ کرد، با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از مردم عذرخواهی کرد.

نیوشا ضیغمی هم که از دیگر بازیگرانی بود که در تبلیغات شرکت کوروش کمپانی شرکت کرده بوده، به خبر کلاهبرداری این شرکت واکنش نشان داد. او نیز با انتشار ویدئویی در صفحه ی اینستاگرامش از مردم عذرخواهی کرد.

مریم مؤمن هم که از چهره های معروف شرکت کننده در تبلیغات کوروش کمپانی بود، در یک استوری اینستاگرامی مدعی شد بعد از کسب اطمینان از فعالیت این شرکت، اقدام به تبلیغ کرده بود و حالا خود نیز قصد شکایت از کوروش کمپانی را دارد.

تبلیغ کوروش کمپانی

در این میان واکنش محسن افشانی به ماجرای کلاهبرداری شرکت کوروش کمپانی که او نیز از تبلیغ کنندگان این شرکت بود، خبرساز شده است.

افشانی در ویدئویی که در این رابطه در اینستاگرام خود منتشر کرده گفت بابت این اتفاق عذرخواهی می کند اما این ماجرا به او و دیگر کسانی که برای این شرکت تبلیغ کردند ارتباطی ندارد.

پس از این واکنش افشانی که بسیاری از کاربران آن را نامناسب دانستند، ویدئوی تبلیغ او برای کوروش کمپانی بار دیگر بازنشر شد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • بانو بهمن ۲۸, ۱۴۰۲

    خاک تو سرتون سلبریتی های بیسواد

  • محمد بهمن ۲۸, ۱۴۰۲

    یعنی شما ها واسه رضای خدا واسه کوروش تبلیغ کردید

  • اکبر اول بهمن ۲۹, ۱۴۰۲

    وای بر مردم که. به توصیه های احمقانه این به اصطلاح غلط سلبرتی های نادان و فرصت طلب مثل عبدی وبیرانمند کارگر قدیمی ظرف شوی خانه های کافه ها و ریوندی مضحک اعتماد کردند و خودشان را بدبخت کردند من از مردم ما ا آگاه که گول چرب زبانی این به اصطلاح سلبریتی های بی ریشه را خوردند میخواهم که از همه این سی نفر شکایت و آنها نقره داغ کنید

    • اشکان بهمن ۳۰, ۱۴۰۲

      محسن افشانیه بی …تو که سینه سپر کردی تمام قد ازشون دفاع میکردی حالا خیلی راحت میگی به ما ربطی نداره پس از این به بعد یاد بگیر دهنت بسته بمونه …مفنگی.

  • الهه بهمن ۳۰, ۱۴۰۲

    من نمیفهمم ونمیدونم عذرخپاهی کردن یعنی چی عذرخواستن پول مردمو برمیگردونه باشه بعضیا نمیدونستید یدونه گوشی به غیرازاون حالاهرچی اقاخودتون سفارش میدادید وشماهاهم جزو مال باخته هامیشدین امانشدین یعنی تیلیغتون انقدرارزش نداشته که خودتون ادم پیگیری باشید باشه اقاجون فریب خوردی توچرابرای ازبین رفتن ابروت نمیری یقه ی اونارو بگیری وبه یه عذرخواهی ساده کفایت میکنی اتفاقا این نشون میده خودت شریک اقادزده ای اقاشمایی که تبلیغ میکنی درسته زحمت کشیدی معروف شدی اما میدونی کی معروفت کرد مردم وتو به اعتمادشون خیانت کردی وحالامیخوای داستانو جمع کنی اقای جواد هاشمی باشه اوکی اقافلانی وفلانی دزد اماشماهم دزدیدی باشه اوناتاوان بدن تاوان شما تنها معذرت خواهی وعدم پیگیری لطفا یااون پول حرومو برگردون به ملت یابرو پیگیریاش یقه بگیری پول مال باخته هاروبگیری یسریا هستن ندارن واقعا زندگی براشون سخته شاید باهزارقرض اینکارو کردن سواد معذرت خواهی نیاز نیست یه سری جاهاببخشید کارسازنیست یاتاوانشو باید دادیاجبران کرد شماهم به هرصراطی خواستید مستقیم شید امااگرنکردید دیگه دم از مردم وانسانیت نزنیدخدادبه داد احمقهایی برسه که افسارشون رو دست یه مشت حیوان انسان نمای بی صفت