تبدیل طراحی لابی به یک اثر هنری زیبا با استفاده از کاغذ دیواری

تبدیل طراحی لابی به یک اثر هنری زیبا با استفاده از کاغذ دیواری

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طراحی هر بخش از ساختمان برای زیباسازی فضای داخلی و خارجی بسیار مهم و حائز اهمیت است. طراحی لابی در فرآیند آماده‌سازی ساختمان نیز مهم است. به همین منظور معماران و طراحان بسیار زیادی برای طراحی درست و اصولی لابی زمان می‌گذارند. لابی اولین فضایی است که شما حین انتقال با ساختمان با آن روبرو می‌شوید. به همین منظور طراحی اصولی آن مهم خواهد بود. بر این اساس در این مقاله درباره آیتم‌های مختلف طراحی لابی و تبدیل آن به یک اثر هنری بیشتر صحبت خواهیم کرد. تا انتها با ما همراه باشید.

تبدیل طراحی لابی به یک اثر هنری زیبا با استفاده از کاغذ دیواری

ایده‌های طراحی لابی؛ طراحی لابی مدرن

طراحی لابی برای هر ساختمان بسته به سبک آن می‌تواند کاملا متفاوت باشد. بنابراین یک دستور یا آیتم مشخص برای طراحی لابی مدرن وجود ندارد. چرا که طراحی لابی کوچک با طراحی لابی بزرگ متفاوت است. این در حالیست که جایگاه و موقعیت قرارگیری فضای لابی نیز بسیار مهم خواهد بود.

در ادامه قصد داریم چند ایده برای طراحی لابی مدرن و خاص مطرح کنیم. با بهره از هر یک از این آیتم‌ها می‌توانید لابی ساختمان را به یک اثر هنری زیبا تبدیل کنید. برای زیباتر شدن فضای داخلی لابی در هر کدام از سبک‌ها می‌توانید از مدل‌های جدید کاغذ دیواری اکستریم والز بهره بگیرید.

تبدیل طراحی لابی به یک اثر هنری زیبا با استفاده از کاغذ دیواری

طراحی دیوار لابی؛ انتخاب مناسب کاغذ دیواری

دیوارها در لابی ساختمان اولین جایی هستند که دید مخاطب را به خود جلب می‌کنند. بنابراین باید یک پوشش مناسب برای دیوارهای لابی انتخاب کنید. یک طرح یا رنگ خاص برای دیوار لابی می‌تواند حال و هوای فضای لابی را به طور کلی تغییر دهد.

جهت طراحی دیوارها باید از کاغذ دیواری مناسب یا رنگ‌های مختلف بهره بگیرید. جهت مشاهده انواع مدل‌های کاغذ دیواری برای دیواره‌های لابی، می‌توانید همین حالا به وبسایت کاغذ دیواری اکستریم والز مراجعه نمایید.

به یاد داشته باشید که برای طراحی و ساخت دیوارهای فضای لابی باید از متریال باکیفیت و مقاوم بهره بگیرید. کاغذ دیواری یک جایگزین مناسب و مقاوم به جای سنگ، آجر و بلوک‌های نمادار بتنی است. بلوک‌های نمادار به دلیل ظاهری سه بعدی و همچنین وزن سبک، نظر بسیاری از طراحان و معماران را به خود جذب کرده است.

علاوه بر مصالح بالا، سرامیک‌ها با انواع طرح‌های زیبا نیز برای دیوارها و زیباسازی بیشتر آنها می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما به طور کلی برای طراحی لابی و پوشش دیوارها رنگ یا کاغذ دیواری مناسب‌تر خواهد بود. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه نوع کاغذ دیواری برای پوشش دیوارها مناسب است؟

کاغذ دیواری مناسب برای طراحی لابی؛ انواع مدل‌های کاغذ دیواری لابی

همانطور که در بالا اشاره شد، انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضای لابی می‌تواند یک اثر هنری زیبا ایجاد کند. بنابراین شما باید یک انتخاب درست داشته باشید. با توجه به وجود طرح‌های مختلف کاغذ دیواری موجود در بازار، بهترین انتخاب برای شما رنگ‌های روشن و خاص است.

برای مشاهده طرح‌های فوق‌العاده زیبا کاغذ دیواری هاش دو او و انتخاب یک طرح عالی جهت طراحی لابی و پوشش دیوارها همین حالا آلبوم جدید کاغذ دیواری اکستریم والز را مشاهده کنید. طرح‌های کاغذ دیواری‌های آلبوم H2O برای لابی می‌توانند مناسب باشند.

طراحی سقف لابی؛ زینت‌بخش فضای داخلی لابی

سقف لابی یکی دیگر از موارد دیگری است که حین طراحی لابی باید به آن توجه کنید. طراحی سقف لابی باید متناسب با مقیاس فضا و همچنین دکوراسیون داخلی لابی انتخاب شود.

اگر دکوراسیون داخلی فضای لابی از یک سبک مدرن پیروی می‌کند، نباید سقف را بیش از اندازه تزئین کنید. این در حالیست که اگر فضای داخلی لابی از یک سبک کلاسیک تابعیت می‌کند باید از طرح‌های مرکزگرا و متقارن بهره بگیرید. تزئینات زیاد در سبک کلاسیک نیز مناسب است.

در طراحی سقف لابی، لوسترها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. لوسترها در سبک مدرن لابی باید ساده انتخاب شوند. اگر سبک داخلی فضای لابی کلاسیک است، باید از یک لوستر شلوغ برای تزئین سقف لابی استفاده کنید.

نورپردازی لابی؛ گزینه مهم در طراحی فضای داخلی لابی

یکی از موارد دیگری که در طراحی داخلی فضای لابی باید به آن توجه کنید، نورپردازی مناسب است. نورپردازی مناسب و اصولی علاوه بر روشنایی می‌تواند به محیط لابی جلوه ویژه‌ای بدهد. نورپردازی لابی به بخش مختلف تقسیم می‌شود که برای هر بخش باید به نکات مهمی توجه کنید:

  • نورپردازی فضای نشیمن
  • نورپردازی فضای پذیرش یا نگهبانی
  • نورپردازی دکوری

برای روشنایی بیشتر فضا، می‌توانید از لوستر در دکوراسیون لابی استفاده کنید. گزینه دیگر و مناسب برای نورپردازی دکوری، بهره از هالوژن‌ها، چراغ‌های دیواری یا آباژورهای بسیار شکیل و زیبا است. برای راهروهای لابی می‌توانید از چراغ‌های توکار استفاده کنید.

استفاده از گیاهان در طراحی لابی؛ تاثیر فوق‌العاده زیاد روی زیبایی ظاهری لابی

اگر فضای لابی بزرگ و پر نور است، انتخاب گیاهان سبز می‌تواند دکوراسیون داخلی لابی را تحت تاثیر قرار دهد و زیباتر کند. گیاهان به فضای لابی حس سرزندگی و شادابی را هدیه می‌دهند. اگر لابی ساختمان از نور طبیعی برخوردار نیست. بهترین انتخاب برای شما گیاهان آپارتمانی است. گیاهان آپارتمانی به نور به نسبت کمی برای رشد و نمو نیاز دارند.

طراحی لابی و خرید کاغذ دیواری مناسب دیوارها را با اکستریم والز تجربه کنید؛ قبل از خرید مشاوره بگیرید!

همانطور که مطالعه کردید، لابی یک فضای کاربردی برای ساختمان است که مهمانان به محض ورود به ساختمان، ابتدا لابی را مشاهده می‌کنند. بنابراین کاملا طبیعی است که این فضا نیازمند طراحی مدرن و زیبایی باشد. برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب و سبک دکوراسیون خاص، باید به برخی نکات مهم در طراحی اصولی لابی توجه کنید. ما کلیه آیتم‌ها و ایده‌های مهم در طراحی لابی را در این مطلب با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

برای تبدیل لابی به یک اثر هنری زیبا می‌توانید از کاغذ دیواری اکستریم والز استفاده کنید. اکستریم والز یکی از برندهای معتبر کاغذ دیواری است که بیش از ۵۰ درصد سهم تولید و عرضه را در بازار ایران دارد. بر این اساس با مشاهده آلبوم‌های اکستریم والز می‌توانید با جدیدترین، مدرن‌ترین و شیک‌ترین سبک و مدل‌های کاغذ دیواری موجود در بازار آشنا شوید.

به منظور تهیه کاغذ دیواری‌های اکستریم والز ابتدا آلبوم های اسکتریم والز را از طریق سایت مشاهده و کد رنگی مورد نظر خود را یادداشت کنید. سپس به نزدیک‌ترین فروشگاه محل زندگی خود مراجعه نمایید. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۲۰۰۱۹۵۵ با کارشناسان اکستریم والز ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

در صورت کم نور بودن لابی، چه گیاهانی برای این فضا مناسب است؟

گیاهان آپارتمانی برای لابی کم نور بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

چه بخش‌هایی از لابی نیازمند نورپردازی است؟

نگهبانی، فضای نشیمن و همچنین راهروها نیازمند نورپردازی خوب و اصولی هستند.

برای لابی از چه منابع نورپردازی باید استفاده کرد؟

آباژور، نور مخفی و لوسترها بهترین انتخاب برای نورپردازی لابی محسوب می‌شوند.

بهترین پوشش برای کف لابی چه نوع پوششی است؟

کفپوش سنگی بهترین گزینه برای پوشش و طراحی کف لابی است.

بدون نظر

ورود