واکنش های خبرساز شهردار و رئیس شورای شهر تهران به ماجرای قتل یک پاکبان + ویدئو

واکنش های خبرساز شهردار و رئیس شورای شهر تهران به ماجرای قتل یک پاکبان + ویدئو

پس از انتشار خبر قتل هولناک یک پاکبان در اتوبان نیایش ِ تهران که به ادعای قاتل به تصور قصد مقتول برای اهانت به پرچم های ۲۲ بهمن صورت گرفته بود، شهردار و رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی و مهدی چمران، واکنش های خبرسازی به این اتفاق داشتند.

تاکنون اطلاعاتی درباره ی هویت قاتل و مقتول و جزئیات این حادثه منتشر شده است.

شهردار تهران، علیرضا زاکانی روز گذشته در حاشیه ی جلسه شورای شهر در این رابطه به خبرنگاران گفت: شهرداری پیگیر حق و حقوق پاکبان فوت شده است. اما بیان ابعاد و جزیبات مرگ پاکبان از حوزه اختیارات ما خارج است.

رئیس شورای شهر تهران، مهدی چمران هم روز گذشته پیش از آغاز جلسه شورای شهر، با حضور در جمع خبرنگاران در مورد حادثه ی قتل یک پاکبان در اتوبان نیایش اظهار کرد: در مورد مرگ این پاکبان اطلاع دقیق ندارم. اما حوادثی که عمدتاً شبانه رخ می‌دهد مسئله ی تصادفات است و لباس و رنگ‌هایی پیش‌بینی می‌کنند.

ماجرای قتل یک پاکبان در اتوبان نیایش ِ تهران

حوالی ساعت ۲ بامداد جمعه ۲۰ بهمن ماه، پسر جوانی یک پاکبان شهرداری تهران را از بالای پل نیایش به پایین پرت کرد.

قاتل روز شنبه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

روزنامه «همشهری» نوشته عامل قتل پاکبان، مردی ۲۵ ساله و دارای لیسانس است و با پدرش در زمینه ی کارهای ساختمانی فعالیت دارد.

قاتل اما بعد از دستگیری ادعای عجیبی را درباره ی انگیزه ی خود از این اقدام هولناک خود مطرح کرد.

او مدعی شد فکر می‌ کرده مقتول قصد اهانت به پرچم‌ هایی را دارد که به مناسبت ۲۲ بهمن برافراشته شده بود.

این شخص همچنین ادعا کرد: فکر کردم مقتول می خواهد پرچم ها را از بین ببرد. حتی به پلیس هم زنگ زدم و موضوع را گزارش کردم. با این حال نتوانستم آرام بنشینم، از ماشین پیاده شدم و پس از درگیری با مقتول وی را هل دادم که پرت شد پایین و جان باخت. من اصلا نمی دانستم که آنها کارگر هستند و در حال نظافت خیابان. حالا که متوجه این موضوع شده ام، بسیار پشیمانم و عذاب وجدان دارم.

یکی از همکاران مقتول که شاهد این جنایت هولناک بوده، به پلیس گفته است: ما با پیمانکار شهرداری کار می کنیم و شب حادثه مشغول شستن و نظافت دیواره‌های روگذر بودیم. ناگهان خودروی پژو پرشیای مشکی مقابل‌مان توقف کرد. فکر نمی‌کردیم راننده جوان نقشه هولناکی در سر داشته باشد.

وی ادامه داد: او ناگهان‌ از خودرو پیاده شد و به سمت‌مان آمد. بدون هیچ مقدمه ای با همکارمان گلاویز شد و بعد او را از بالای پل به پایین انداخت. ما فورا به سمت او رفتیم تا مانع فرارش شویم اما قاتل ما را هم تهدید کرد و گفت اگر به دنبالش برویم، ما را هم به پایین پرتاب می کند. او سپس سوار ماشینش شد و با همراهانش فرار کرد. چند خودرو نیز موقع عبور از زیر پل، جسد دوستمان را هم زیر گرفتند.

بدون نظر

ورود