عکس هایی از همسر آلمانی رضا صادقی + بیوگرافی

عکس هایی از همسر آلمانی رضا صادقی + بیوگرافی

در ادامه عکس های جذاب رضا صادقی به همراه همسر و فرزندانش را مشاهده می کنید.

رضا صادقی متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس، خواننده و ترانه سرا است. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد می باشد که با یک اشتباه در تزریق آمپول فلج شد، اما حالا خواننده بنام و مشهوری است. 

در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمده است، اما اصالتاً اهل روستای کریان از توابع شهرستان میناب هرمزگان می باشد و ۴ خواهر و یک برادر بنام محمدرضا دارد.

علت فلجی در کودکی

رضا صادقی در دوران کودکی دچار مریضی میشود که دکتر برای درمان چند قرص و آمپول تجوز می کنند، اما پس از تزریق آمپول حال او وخیم تر می شود. بعد از مدتی می فهمند آمپول به اشتباه در عصب پایش زده شده و عوارض این تزریق باعث می شود او برای همیشه از زانو به پایین فلج شود.

ازدواج با دختر آلمانی

رضا صادقی در یکی از سفرهای کنسرتی خود به آلمان با همسرش آشنا شد که این رابطه در نهایت ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ وقتی ۳۲ ساله بود، به ازدواج منتهی شد. ثمره این زندگی حالا دو دختر بنام های تیارا متولد بهمن ۹۲ و ویانا متولد خرداد ۹۶ می باشد.

 مشکی در روز ازدواج

این خواننده که از اولین شروع خود در عرصه موسیقی مشکی می پوشد می گوید حتی در مراسم ازدواجم هم مشکی پوشیدم. وقتی وارد مراسم شدم یکی گفت: اِ، یکی گفت: رضا؟ یکی گفت: مشکی آخه؟!! ولی اما اگر غیر از مشکی می پوشیدم تماما روی هر آن چیزی که گفته بودم باید خط می کشیدم.

من گفتم مشکی رنگه عشقه الان من به عشقی دارم می رسم که عشق شاعرانه، قلبی و احساس من است و اگر با رنگی غیر از این بیایم دروغ گفته ام.

سرپرستی دختر سوم

من دختر دیگری به اسم «ایران» دارم که به فرزندی قبولش کردم، او را کنار سطل زباله در اصفهان رها کرده بودند. چون پدر و مادر دارد او را به من نمی دهند ولی حضانت او با من است، قبل از شیوع کرونا از ناحیه چشم مشکلی داشت که جراحی شد و خدا را شکر بهتر است.

حاج عباس پدرش، برای تقویت درس ریاضی رضا که چندان خوب نبود از معلمی خواهش میکند تا چند جلسه ای با رضا ریاضی کار کند. در اولین جلسه بعد از حل مسال ریاضی معلم متوجه می شود رضا عاشق موسیقی است. همین موضوع موجب می شود تا جلسات بعدی با معلمی که هم ریاضی می داند هم موسیقی، برای رضا بسیار جذاب تر باشد.

آلبوم ها و اشعار

رضا صادقی از سال ۱۳۷۲ تا سال ۹۹ بیش از ۲۸ آلبوم رسمی منتشر کرده است. در بیشتر آثارش، ترانه سرایی و آهنگ سازی به عهده خودش بوده و در اشعار بندری اش از سروده‌ های ابراهیم منصفی و محمد علی قویدل استفاده کرده است.

منبع: رکنا

منبع: rokna
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود